Dráma približuje príbeh troch žien: 50-ročnej, ktorá pred 35 rokmi dala svoju malú dcérku na adopciu, ďalšia je jej dcérou a nakoniec Afroameričanka, ktorá by si chcela dieťa adoptovať. (horacko)

Recenze (151)

iamek

Po dlouhé době drama ze života, které ve mě zanechalo velký dojem. V Mother and Child budete sledovat herecké galapředstavení včech protagonistů. Ano i Samuela L. Jacksona. Líbilo se mi jak scénárista dokonale propojil jednotlivé osudy a nakonci je prostě spojil v jeden neuvěřitelný zážitek. Navíc vše podkresluje dokonalá hudba. ()

kareen

Krásná mozaika tří propletených příběhů o mateřství, lásce, promarněných příležitostech a nových začátcích plyne velmi přirozeně , nijak se nesnaží příliš tlačit na city diváka a přesto dojímá. Postavy občas nepůsobí nijak sympaticky, zvlášt' Elizabeth byla někdy na zabití, ale právě proto byly ona i její matka tak uvěřitelné, nešt'astní nebo citově strádající lidé se ve skutečném životě také nechovají zrovna příjemně. O to víc mě potěšila jejich postupná přeměna k lepšímu. Co mě ale dostalo nejvíc byly naprosto brilantní herecké výkony všech zůčastněných v čele s Naomi Watts a hlavně Annette Bening, která mi po delší době připoměla jak skvělá herečka vlastně je. A bylo příjemné vidět Samuela L. Jacksona také v nějaké vážné roli. Když k tomu připočtu ještě výbornou hudbu je filmový zážitek dokonalý. ()

zette

Mam rad filmy o obycejnych lidech, kteri zijou sve obycejne zivoty. Matka a dite ma k tomu jeste vybrousene dialogy a celkem solidni herecke vykony. Sice se obavam faktu, ze za tyden si krome adopce nebudu z filmu nic blizsiho pamatovat, tak sledovani filmu me zaujalo a bavilo. Nemel jsem pocit, ze se dej filmu tahne, jak zde mnozi popisuji. ()

DeathTheKid

Herecky dokonale vystřižený počin...prostě dokonalé, leč mě zprvu iritovaly charaktery postav, ale postupně jsem se do toho dostal, i zásluhou jejich umu. Režisérsky mi to úplně nesedlo a tím myslím že to nebyla prostě trefa do černého, něco co si opravdu oblíbíte. A hudba? Výtečně namixovaná, v synergii s jednotlivými scénami. Pro dnešní společnost možná složitý příběh, ale hluboko uvnitř je to přeci jen jeden ze scénářů, který se může stát nám všem...objektivně 4,5(zaokrouhleno na 4)...subjektivně 5* Sociální dramata i díky Mother and Child, se mi začínají dostávat pod kůži. ()

kleopatra

Jsem matkou, jsem i dcerou a nepřestávám rekapitulovat, co jsem dostala, co mi dluží, co dávám já a jaký dluh tu jednou zanechám. Co jsem pochopila je, že nikdy není pozdě věnovat někomu svůj čas. Je to dar, co se dárci i obdarovanému vyplatí. V Mother and child sledujeme i matku a dceru, co spolu nežily, navzájem se neobrušovaly, ale mají stejnou studenou krustu, naštěstí se záruční lhůtou, a ta jednoho dne povolí a pustí na svět laskavou a milující ženu, co se zaštítila před světem. Byla jsem dcerou, jsem matkou. Když už není komu vracet, pošlu svůj čas dál a poděkuju, že mám kam, stejně jako matky a dcery v tomhle úžasnym filmu. ()

• Skutočný vekový rozdiel medzi herečkami Annette Bening (Karen) a Naomi Watts (Elizabeth), ktoré stvárnili matku a dcéru, je iba 10 rokov. Vo filme to bolo 14 rokov. (MikaelSVK)
  • V každé scéně se objeví fialová barva. (ČSFD)