Nebezpečný parazit je mezi námi! Musí se zničit ještě dříve, než zasáhne celou civilizaci. A je jen jeden způsob, jak ho zničit - vypálit celý povrch Země. (oficiální text distributora)

Recenze (188)

Josefin

Vážně mě dostal začátek, ixodes ricinus to určitě, kdyby to tak bylo tak nevylezu ven.Nejedná se o žádné ohromující dílo, spíš než ultra horor to působí jako hrozba budoucí biologické kontaminace. Cizopasníci byli vážně nechutní: "Leze,leze po železe,až tam vleze a bohužel už nevyleze" ti dostanou největší část z hodnocení 2*. ()

MM_Ramone

Tak ma zasa raz oklamal zavádzajúci distribučný názov filmu. Vo svojej naivnej predstave som očakával sociálnu drámu o mladom moslimskom migrantovi zo subsaharskej Afriky, ktorý sa infiltruje do nemeckej rodinky slniečkárov, ktorých nakoniec kultúrne obohatí tým, že ich okradne, znásilní im dcéru a všetkým im odreže hlavy. To si predstavujem pod slovným spojením "Smrtiaci parazit". Toto bol však len akýsi béčkový, šablonovytý, ekologický sci-fi horror, v ktorom si malú vedľajšiu úlohu strihol zostarnutý Val Kilmer. ** ()

eraserhead666

Varovný sci-fi horror s posláním. Takových je dost, tenhle to ale nijak neskrývá a hrdě se k tomu hlásí, např. prostřednictvím dobře udělaných úvodních titulků. Jenže, jak několikrát zazní ve filmu, stejně je to k hovnu. Největším nebezpečím pro člověka je jen a jen člověk sám. A dobře mu tak. Filmu asi nejvíce škodí starší Akta X a vlastně i The Thing, kterým je to hodně podobné a dá se říci, že to od nich i dost opisuje. Ale koukat se na to dá, dá se u toho i přemýšlet, smát se mu, nebo mu dávat za pravdu. Záleží na které straně stojíte. Asi to chtělo více krve. :-) 2,5* ()

Martin741

Reziser Mark. A. Lewis mi hovori leda tak hovno /fakt, nekecam/ a tento horor je len pod/priemer. odohrava sa to na zasnezenych planach, nie je tam vrazdiaca digitalna fauna ani nasrana militantna ektoplazma, ale nie je to odpad. Mladi herci sa snazia, Val kilmer sa aj na 50 -ku snazil, scenar sa snazi ..... a dialogy sa dokonca daju pocuvat. 40 % ()

noriaki

Laciná kamera, podprůměrní herci, papundeklové zpracování, scénář ze kterého trčí vycpávka a nastavovaná atmosféra. Téma bylo slibné, ale někdo s ambicemi bez hranic se bůhvíproč rozhodl, že místo klaustrofobického thrilleru na který byly prostředky, natočí ekologický moralizující horor. Snaha dosáhnout všeho způsobila, že film nakonec nedosáhl ničeho. Thaw není ani horor, ani psychologické drama, ani akční film a selhává i jako poselství. Vyznění je jasné, ale v takovéhle formě nemá šanci zapůsobit. A i kdyby čirou náhodou ano, tak v paměti neutkví. ()

• Natáčanie prebiehalo v Britskej Kolumbii v Kanade. (Danny88)