Pasti a pastičky nemilosrdně snímané skrytou kamerou líčí Martin Dejdar. (oficiální text distributora)

Recenze (60)

Segrestor odpad!

Ptákoviny, nebo také Chujoviny, je poněkud starší pořad z produkce TV Hovna, který nás masíroval několik let zpátky, než někomu na Hovně došlo, že s tímhle prehistorickým formátem daleko nedojdou, asi jako s Gumáky. Postupně se tam ztrapnila celá řada herců a mnozí už tam jako ztrapnění přišli. Scénky jen dokazovaly, jak blbý národ jsme a jak provinčně dokážeme realizovat převzatou zábavu. Zkrátka, bylo to strašné, strašlivé, asi jako ty komunistický estrády pro zájezdy JZD v dobách nedávno minulých. ()

Jazzzz

Skrytá kamera dokáže být velice zábavnou. Proto dávám i tu jednu hvězdičku... Mnohdy mi to ale přišlo až nevkusné, a to jak výběr lidí z kterých si dělali tvurci legraci, tak i tematika vtípků (příklad falešný policista, nebo hledání náhradního otce). Nemluvě o tom, že Čmaňa a jeho dcerka sou jakožto komentátorská dvojice k uzoufání. ()

SOLOM.

Náhodnou to byla ve své době docela prdel. Dejdara, Zedníčka, ale i Rychlého jsem měl kdysi hodně rád a sic byl někdy jejich humor i dost trapný, pořád s nimi byla větší prdel, než když se do všeho dneska sere Mareš, Cibulka nebo Bouček. I tento pořad měl slabší momenty, občas divák nevěřícně kroutil hlavou, ale zas se i slušně zasmál. Když to teď občas opakují, tak se na to klidně i po tolika letech podívám. ()

Tiiso

Pořad se trefil v mém věku do času kdy jsme často vymýšleli různé legrácky a nehorázně se tomu smáli. A tak mě přišel humor, ne všechen probůh, pořadu dobrý a hodně k zasmání. Avšak člověk dospěje a hodnoty se mění. Některé pořady a scény v něm byly silnější a některé naopak slabší. Celkově pak talk show hodnotím něco mezi jednou až dvěmi hvězdami. ()

FilmFan24

"Ptákoviny" podle zahraničního (no jak jinak) vzoru přinesla na televizní obrazovky Nova už v roce 1995 a uváděli jej původně Pavel a Lucie Zedníčkovi. To nejlepší pak v roce 1995 na dvou videokazetách jako "Ptákoviny 1, 2" vydal Hollywood Classic Ent (HCE) v Edici Nova. Moderátorský post potom vystřídal Martin Dejdar. ()