Maggie odjíždí do Alexandrie, aby zabila Negana a pomstila tak krutou vraždu svého muže. Vážně zraněnému Rickovi se na poslední chvíli podaří utéct před mrtváky. Rozhodne se je odvést na rozestavěný most. Most však nechce spadnout a mrtváci se blíží... (TV Prima)

Recenze (36)

Kaneyo

Epizódu hodnotím bez záverečnej scény, ku ktorej sa o chvíľu dostanem. Jedna z najlepších častí TWD. Emócie, atmosféra, kamera boli vyburcované natoľko, že miestami som sa pristihol ako to všetko sledujem s pootvorenou sánkou. Od začiatku tohto seriálu som dokonca po prvýkrát aj nechcene aktivoval svoje slzné kanáliky, ktoré vyprodukovali jednu-dve kvapky. Masterpiece na tretiu - až sa pýtam, či scenáristi písali materiál k 7. a 8. sérii pod vplyvom iného materiálu. A k tej záverečnej scéne. Bol to šok. Bol som zmätený ako kilo cukru v polkilovom sáčku a nemám ani len najmenší odhad či v ďalších častiach sa presunieme o pár rokov dopredu alebo bol to len nevinný teaser, ktorý mal naznačiť čo sa bude diať o pár častí/sezón (?). Každopádne to vyzerá, že tvorcovia si pre divákov pripravili snáď najväčší zlom v histórii The Walking Dead a dá sa očakávať "tvrdý reštart" seriálu. ()

BROKEN_

SPOILERY: Za mě nejlepší díl TWD, a zároveň nejemocionálnější. Chtěl jsem to říct až na konci série ale řeknu to teď. Starý dobrý TWD je zpět! Rickovi halucinace mě naprosto odrovnaly. Shane, Hershel a Sasha, bylo skvělý je zase vidět. Scéna s Maggie a Neganem byla taková jako v komiksu, a za to dávám velký plus. Závěr kdy všichni běžely odlákat mrtváky, a kdy Rick následně odpálí most, byla výborně vygradovaná, se skvělou hudbou. Ve chvíli kdy Daryl začal brečet, tak jsem se neubránil slz. A přiznávám se, nikdy jsem u TWD nebrečel. Myslím že každý po téhle epizodě bude mít rád Jadis. A ještě jedna věc k tehle scéně. Ve chvíli kdy začala ta hudba tak mi to přišlo jako by tvůrci říkaly: haha nachytali jste se co?! U toho jsem měl úsměv na tváří. Ricka se už nejspíš v seriálu nedočkáme, ale četl jsem že se chystá filmová trilogie a tam bude příběh pokračovat poté co vrtulník odvezl Ricka, jsem na to moc zvědavý. V seriálu je teď časový skok 5 let, takže to jen potvrzuje že se už nevrátí. Velká Judith se mi moc líbí těším se na ni. Jde vidět že tvůrci myslí na diváky, a tak nám naservírovaly hned po celé epizodě upoutávku na zbylý 3 epizody než bude opět pauza. Šeptači jsou konečně tady!!! ()

Pilda17

Jako rozlučka s Rickem naprosto skvělý díl. Střípky minulosti, emoční pecka při odpálení mostu a tak dále. Ač mě Rick svou extrémně naivní povahou už celkem nebavil, tak jsem ho měl rád jako každý, kdo došel v seriálu takhle daleko. Mohu říct, že si tento díl zasloužil plný počet, ale ukončit ho výbuchem mostu. Přežití Ricka a následný odlet vrtulníkem beru jako tah tvůrců udržet postavu ve hře, což je špatně, protože pokud už se neukáže, drží v divákovi zbytečnou naději. Rick není člověk, který by svou rodinu nehledal, takže uvidíme co dál, ale pokud je tohle konec Ricka, není to dobře. Navíc pokud se děj v dalším díle posouvá o 6 let. No bůh ví co nás čeká, ale za prvních šest dílů klobouk dolů. ()

wesi96

10/10. (Spoilery) Dlouho očekávána epizoda a nemůžu si stěžovat. Flashbacky do minulosti byli hodně dobře zpracované a nejlepší byl se Shanem. A Rickova "smrt" mě zasáhla od doby co se rozbrečel Daryl tak ukápla slza i mně, ale potom jak ho zachránila Jadis tak jsem "skákal" radosti a navíc nás čeká rovnou filmová trilogie o Rickovy! A ten konec??! Malá Judith!!! Badass a cute zároveň! Zajímá mě jak TWD bude pokračovat. Ale dopředu musím říct, že po 7x01 jedna z nejlepších epizod! ()

Najt

What the fuck ????? Po nevydařené 8 sérii začne 9 série která se rozjede konečně zase celkem solidně a hned po pár dílech to zazděj odchodem nejlepší a nejvýznamnější postavy seriálu, a základním stavebním kamenem celého seriálu. Závěrečný cliffhanger mi pak jen otevřel ústa. Rick Grimes je prostě jedinečný a nelze nahradit a běž něho není seriál. Pokud se Andrew Lincoln opravdu rozhodl skončit, měl být Rick zabit. Velkolepě, emočně, drtivě s důstojným rozloučením, které okamžitě omámí miliony diváků. Ale že ho unese nějaká špína kdo ví do jaký prdele, ostatní si myslí, že umřel a skončí to už velkou Judith, takže hned další díl už je na Ricka zapomenuto, tak to je opravdu ubohý shit. Rick neumřel, takže co se s ním stalo ? Tělo nenašli takže to jen prostě přešli a ted po 6 letech příběh pokračuje jakoby nic ? Žádné rozloučení, památka. To mě přijde jako dost pitomé zakončení kultovní postavy seriálu. Za vynikajícího Ricka a jeho díl 4* jinak by to byla hvězdička jedna. ()

Zajímavosti (14)

• V čase 27:49 si může všimnout mezi mrtvými na pravé straně režiséra, producenta a hlavního maskéra zombíků Grega Nicotera. (BROKEN_)

Časové pásmo bylo změněno