Pět nezávislých příběhů, vykreslujících osudy na první pohled běžných jedinců, kteří jsou postaveni před situaci nabourávající jejich dosavadní život takovým způsobem, se kterým se vyrovnávají destruktivně a to ať už vůči sobě nebo svému okolí. (pernicek83)

Recenze (45)

fruitbueno

Nejblbější na tom všem je, že z toho nemám žádný dojem. Trailer mě natěšil jak malou, následovalo útrpné čekání a sama podívaná prosvištěla téměř bez emocí. Škoda, náměty zajímavé, koncentrace hereckých es na silné úrovni, neotřelá forma... všechno vyšumělo tak nějak do ztracena. Ó škoda přeškoda, řekli by bejbypankáči ()

Streeper

Nepatří to mezi ty normální filmy, ale musím říct, páni, tohle jsem vážně nečekala. Ani bych neřekla, že to je komedie, spíš je to drama a to dost psychologický, jelikož v příbězích je buď smrt nebo blázen. Musím uznat, že mě film vážně příjemně překvapil i vyděsil zároveň, představa, že některý z těch lidí, existují i v reálném světě je děsivá. ()

rowdys

Hrozná kravina. Päť príbehov, ktoré by sa dali zhrnúť do piatich tweetov, sa niekto rozhodol natiahnuť na 110 minút. To by možno ani nevadilo, ak by Landon počas tej minutáže nejako budoval atmosféru, alebo aspoň boli poviedky vzájomne previazané napr. ako v skvele vypiplanom Trick 'r Treat, nech udržia aspoň niečím pozornosť. Žiaľ skutočnosť je taká, že je to nuda, s nevyváženým tempom, žalostne trápnymi pointami a tak celkovo jaksi o ničom. S každou ďalšou poviedkou som klesal na záverečnom hodnotení a s výnimkou tej prvej, ktorá ale takisto zastala na polceste, Burning Palms nestoja za pozornosť. A trailer pritom vyzeral tak lákavo... ()

IQ Tiqe

Několik nezávislých příběhů o absurdních situacích, které vás mohou dohnat k absurdním činům. Párkrát jsem se zasmál, ale jinak jsem se neskonale nudil. Vtip má být patrně v tom, že se ve všech 5 příbězích vyskytuje něco hodně vážného a následné řešení asi nejednoho překvapí, ale ne každého rozesměje, protože toto dílo podle mě vůbec není určeno k pobavení, ale zamyšlení. A proč jsem se na to vůbec díval, když se mi to tak nelíbilo? Kvůli slibnému obsazení a žánru. ()

honajz

Úchylové v hlavní roli zbytečně dlouhého filmu s pěti povídkami, které fakt nejsou vtipné, některé je dokonce utrpení sledovat (třeba ta s dvěma buznama je vyloženě nechutná), navíc ty příběhy ani nemají pointu, nějaké dořečení, doznění, nic, co by zaujalo nebo nutilo člověka napjatě povídky sledovat. Je to ztráta času, naprostá zbytečnost o ničem, která se snaží zábavnou formou tolerovat a poněkud adorovat některé úchylky, ale popravdě, pokud člověk moc úchylný není, asi mu to příliš vtipné nepřijde. ()