Brotherhood

Adam (Trevor Morgan) se chce stát novým členem spolku Sigma Zeta Chi (vysokoškolského bratrství). A tak musí se skupinou zelenáčů projít zkouškou, která spočívá v přepadení benzinky. Všechno jde podle plánu, až do chvíle, kdy jeho přátelé zastaví u špatné benzinky. (Geralt z Rivie)

Recenze (92)

hippyman

našlápnutý, adrenalinový a celkem drsný snímek o tom, jak se může rozjet taková (ne)vinná klukovina... připravte se, že se jede od začátku na plné obrátky a krevní tlak s každou další scénou exponenciálně roste... ač je však stopáž na celovečerní film vcelku podprůměrná, bohužel už v půlce není moc kam gradovat a bratrstvu tvůrců už prostě trochu dochází dech... nicméně charaktery postav jsou skvěle zachycené a hned s několika hrdiny se divák může ztotožnit, ergo i náležitě vžít do děje. takže v součtu líbilo na 80%. [2. wayFUCKý HD FEST] ()

Immortal17

Napětí od začátku až do konce, to na filmech opravdu miluju, jelikož to není zase až tak časté, většinou se zpočátku vlečou jako guma a teprve za půlkou se rozjedou, v "Brotherhood" má děj však neuvěřitelný spád. Trevor Morgan svou roli zahrál dokonale a ani ostatní herci nezůstali svými hereckými výkony pozadu. Pro zatím to není zase až tak známý film, ale věřím, že nakonec bude patřit mezi ty nejlépe hodnocené. Už jen díky názorné ukázce co všechno se může při neplánované loupeži podělat. ()

Caminzind

Té DEMENCE bylo na mě moc. Celý děj se vlastně odvíjí podle principu domino-efektu a předpokladá absenci jakékoliv rozvahy, zodpovědnosti a zdravého rozumu u všech postav. Připomíná to ty klasické pohádky ve stylu Jak měnil až vyměnil, popravdě ale spíš než o gradaci děje, jde o stagnaci v bludném a dosti ubíjejícím kruhu plném keců. 38% ()

venison

Pokud se nebudeme pozastavovat nad jednáním hlavních hrdinů, ale rozhodneme si příběh zkrátka "jen" užít, tak je dílko velmi zdařilé.. Už od počátečních titulků příběh nabírá tempo, které si podrží až do těch závěrečných.. Příjemná režie i neokoukané obličeje.. Univerzitní spolek se rozhodne protáhnout pár nováčků přijímákem a omylem si zadělají na pořádný průser.. Partička vypsychlejch študáků, kterejm teče do bot se snaží ve stresu dosti zkratově jednat a prosazovat si vlastní hodnoty.. Překvapila mě i pointa.. Povedené :-) ()

Jizni Tlapa

Celkem svižná zamotanice, která má perfektní start a jednoduchou zápletku. Za zvuku kytary dává bratrstvo ochutnat svojí sílu všemu, co se jim přimotá do jejich zásadové cesty celistvosti. Problémem číslo jedna je však až mnoho absurdit, které popírají logické myšlení kohokoliv,kdo by se, byť jen na chvilku ocitl v tak průserní situaci. Lehčí nadprůměr pak pečetí herecké výkony všech aktérů,které jsou důvěryhodné a nad míru dobře odvedené.... ()

• Filmovanie prebiehalo v americkom meste Arlington, ktoré sa nachádza v štáte Texas. (MikaelSVK)
  • Pracovným názvom filmu bolo označenie Untitled Roslyn Project. (MikaelSVK)