Recenze (631)
Sobík (2024) (seriál)
Je to jiné, a ze začátku to odsejpá. Pak se z toho vyklube příliš korektní histrionsky sebelítostivá sonda jednoho parafilika, který je schopný poztrácet veškeré sympatie dřív než bys řekl 600 pound whale. 🎬 64%
Počátky (2014)
Debilita, hraniční imbecilita, ošizené geny, sociální deviace, subhumanity, bytostný odpor k bytí. Je zatraceně těžké soudit. Není to fér. A je mi to líto.
Ve při (2023) (seriál)
Příliš duchaplné sentimentality, neuchopitelné introspekce a roztahaných dialogů. Režie a hudba na úrovni. 🎬 50%
Nezvěstní: Závod s časem (2023) (seriál)
Spíš než dokument je to reality show o pátrání po zatoulaných smažkách z mobilheimu. Moc upovídané a málo podrobností. 🎬 50%
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Typická španělská od začátku předvídatelná děravá utahaná popcornová slátanina pro povrchní publikum. 🎬 50%
Pornhub: Sex, prachy a internet (2023)
Jako, jo, je to bezvýznamný dokument, prakticky odpad, ale za ten kvikot kurev, kterým někdo sáhl na love, si jednu pecku zaslouží.
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
Uh, ještě že to nepřekročilo ty tři díly, protože už mě pomalu začínal svědět mozek. Tenhle případ jsem nikdy nesledoval, a tento dokument jen potvrdil, že opravdu nebylo proč jej sledovat. Nějakým ťamanům (bez urážky) se kdesi v Pacifiku, anebo možná více jakoby vlevo dole až v Indickém oceánu ztratí letadlo, to je mi záhada.
Dívka z Vatikánu: Zmizení Emanuely Orlandi (2022) (seriál)
Grandiozní čurákovina od blbů pro blby. Amen.
Schodiště (2022) (seriál)
Béčkový pisálek brutálně umlátí svoji ženskou, a pak už jen zatvrzele opakuje, že to byla nehoda. Porota ho odsoudí, ale díky procesní vadě je po pár letech na svobodě. Když máš scénář, dobré herce i režii, tak nakonec i ten bič upleteš. 🎬 70% Jo, abych nezapomněl: Sovy nejsou, čím se zdají být. :D
Úplně cizí lidé (2021) (seriál)
Ten typ seriálu, který namísto gradace rozbředává, až nakonec zůstane jen úleva, že jste to konečně dokoukali. Na začátku se zajímavě profilují postavy, utvářejí vztahy a buduje napětí, přičemž už od poloviny je třeba přeskakovat, jak jsou scény roztahané. Ve výsledku pak nezůstává žádný zajímavý motiv a jen pramálo sympatií pro jednotlivé postavy.