Epizody(7)

Komik v krizi prokáže laskavost ženě, která na tom není zrovna nejlíp. Ta se do něj ale úplně zblázní a převrátí oběma život vzhůru nohama. (Netflix)

Recenze (78)

Fungore

Stalking jsem sám zažil (od osoby, kterou jsem viděl jednou v životě). Dotyčnou osobu jsem si zablokoval na všech sociálních sítích včetně telefonního čísla. Problém je v tom, že nezabráníte, aby vám někdo neustále psal smsky anonymně přes internet. Trvalo to rok a půl - po celou tu dobu jsem na sms ani jednou neodpověděl. Naštěstí to nebylo až takové peklo, jako v seriálu, kde se řeší také téma zdrogování a zneužití, ale i tak nepříjemná zkušenost s neustálým strachem, čeho může být člověk schopný. A teď k seriálu.. je to silný a emotivní příběh, kde je narušená žena ztvárněna a zahrána opravdu věrohodně. Co se ale týče hlavní postavy, tak tam mám už určité výhrady.. působil jako rozumný člověk, ale často se choval až moc nesmyslně i s ohledem na všechny okolnosti, jako kdyby jen šel naproti příběhu, čímž na mě nepůsobil tak věrohodně.. to je jediný důvod, který mě drží od plného hodnocení. Seriál bych ale doporučil každému už jen proto, aby si byl každý vědom toho, co se může doopravdy stát, a jaké následky to může nést. Seriál si umí velmi dobře držet divákovu pozornost, rychle uteče a rozhodně to není ztráta času. Má to své velmi silné a emotivní části a hlavně je to ze života, i když je zjevné, že něco málo muselo být účelově pozměněno, což je u true story projektů běžné. Když už má něco na Netflixu smysl vidět v té záplavě seriálů, tak je to právě tohle. ()

666teen

Martha nechce zemřít. Fanynka number one je opravdu průser, jenže Sobík se chová jako úplný tupec a nevím kolik procent lidí v populaci by tuhle šikanu nechalo dojít takhle daleko. SPOILER ! Sorry, ale pokud se někdo nechá opakovaně znásilňovat s vidinou úspěchu v pofidérní show, tak si nezaslouží ani fešnou transženu. Možná jediná entita k píchání bez pocitu viny bude ten sob. Los. Jelen. Nehodící se škrtněte. ()

BadassX

No jo no. A koho to zajímá? Protáhli mu prdlu,  neměl dost až poznal, že vlastně okay a bába stalking? No mohl to skončit hned, ale vlastní  frustrace a vnitřní rozháranost…. 😊 kecy je to kretén jako ona a jelikož se jedná o moderní téma mítů tentokrát muže a máme tu i byvalýmužteďžena atd atd atd., tak se to určitě natočí. - modern new age movies ()

misar3

Seriál funguje jako reklama na sexuální obtěžování, jinak mu chybí logika a větší prohloubení příběhu hlavního hrdiny, abychom pochopili, proč se čím dál víc noří do hloupých rozhodnutí a začíná adorovat svou stalkerku. Na druhou stranu se při sledování některých pasáží opravdu necítíte dobře, takže emoční jízdu nemůžeme seriálu upřít.Po prvních třech dílech bych doporučoval, kudy bych chodil. Pak se ale objeví pár nepěkných věci z minulosti a vám začne docházet, že celý příběh je dost překroucený a za hranicí uvěřitelnosti, zvlášť ve chvílích, kdy hlavní postava pořádně nic neřeší nechává vše zacházet do absurdna a očividně sám má větší psychické problémy než ona stalkerka. Dobrý seriál, kterému ale občas chybí logika. ()

Annaroz

Od druhého dílu jsem měla obrovský vztek. Vztek na Sobíka - tj. neschopného idiota a ten se s každým dílem jen zvětšoval. Chlap, který se nedokáže vzepřít, vše si nechá líbit, nebrání sebe ani svou transgender holku si za svůj osud může sám. Přesně na takové slabochy se lepí psychopati, protože právě ta jejich neakceschopnost je pro ně živou vodou. U Sobíka se evidentně rozjel stockholmský syndrom a to nejen v případě stolkerky, ale i co se týkalo zvráceného scénáristy. No nakonec z toho postižený vyždímal aspoň docela dobrý seriál, takže jak je vidět, vše zlé je k něčemu dobré. ()

• Richard Gadd si zahrál hlavní roli, napsal scénář a měl na starost i produkci. Vyobrazuje své vlastní zkušenosti se stalkingem. (Dalfor)