Reklama

Reklama

VOD (1)

V Benátkách mušketýři Athos, Porthos a Aramis s pomocí Milady de Winter kradou plány vzducholodí od Leonarda da Vinciho. Milady je však zradí, omámí a plány prodá vévodovi z Buckinghamu. O rok později d'Artagnan opouští svou vesnici v Gaskoňsku a míří do Paříže v naději, že se stane mušketýrem jako jeho otec. Tam se ale dozví, že mušketýři byli z finančních důvodů rozpuštěni. Ve venkovské hospůdce vyzývá kapitána Rocheforta, vůdce stráží kardinála Richelieu', k souboji poté, co ho kapitán urazil. Rochefort nechce bojovat, a tak ho pouze postřelí. Když se chystá d'Artagnana zabít, objeví se Milady a zabrání mu v tom. Jakmile je d'Artagnan v Paříži, potkává se postupně s Athosem, Porthosem a Aramisem a nechtěně všechny tři urazí. S každým si tak naplánuje samostatný souboj. Athos přivádí Porthose a Aramise k souboji jako své sekundanty. D'Artagnanovi dochází, kdo jsou muži vlastně zač. Richelieuovy stráže souboj překazí a chtějí je všechny zatknout, ale mušketýři proti nim bojují a vítězí. Všichni čtyři jsou předvoláni před mladého krále Ludvíka XIII. Richelieu na něj naléhá, aby je potrestal, ale i na královnu Annu zapůsobila jejich statečnost a společně s králem je místo toho odmění. Richelieu instruuje Milady, nyní svého komplice, aby umístila falešné milostné dopisy do komnat královny Anny, ukradla její diamantový náhrdelník a odnesla ho do Tower of London. To by usvědčilo královnu, že má poměr s Buckinghamem. Král Ludvík by ji nechal popravit a vyhlásil by válku Anglii. V tu chvíli by lidé požadovali silného a zkušenějšího vůdce, samotného Richelieu. Aby se pojistila, Milady požaduje, aby Richelieu písemně prohlásil, že pracuje jménem Francie, což on udělá a potvrzení jí předá. Falešné dopisy jsou nalezeny a předány králi Ludvíkovi, kterému Richelieu doporučí uspořádat ples, na který si královna Anna bude muset vzít náhrdelník – dar od svého muže. Pokud to neudělá, pak je její poměr skutečností a musí dojít k válce. Služebná královny Anny, Constance Bonacieuxová, odhalí Richelieuův plán a prosí d'Artagnana, aby ho zastavil. Mušketýři se rozhodnou mu pomoci... (TV Nova)

(více)

Videa (27)

Trailer 2

Recenze (992)

tron 

všechny recenze uživatele

Noví Traja mušketieri sú pretrikovaná blbosť, ktorá ku koncu diváka vyložene mláti hlava-nehlava, až je chudák celý od krvi, zbedačený, dezorientovaný, unavený a chce umrieť, len aby to nemusel dopozerať, obzerá saokolo seba, kto by mu mohol pomôcť, ale pomoc neprichádza a tak na to zostáva sám. Milla Jovovich je úplne mimo, ale aj nesympaťák Christoph Waltz. Samotní traja (resp. štyria) mušketieri pomerne fajn, ten ich príbeh priateľstva má niečo do seba aj v takomto extra blbom podaní. ()

Molly 

všechny recenze uživatele

Každá generace by měla mít svou filmovou verzi Tří mušketýrů a současnost si - alespoň tedy dle páně Andersona - žádá hlavně akci, akci, akci. Děj je upozaděný, charaktery víceméně jen zběžně načrtnuté, čímž nejvíc trpí titulní trojlístek (ze zlomeného Athose je jen Athos smutně koukající, z tápajícího Aramise jen Aramis po každém souboji modlící se a Porthosova bodrost se omezuje jen na pár hlášek), i když, pravda, za plamenomety a jinými serepetičkami hodnými Jamese Bonda se povahové rysy moc vybarvovat nedají. Kéž by dostali víc prostoru. To Milady se krade na plátno častěji, želbohu té mrše z knihy nesahá ani po nejspodnější obruč sukně. Ale né, nechci remcat. Díky traileru jsem přesně věděla, do čeho jdu, a očekávané jsem také dostala: pořádnou porci zábavy! Takže úvodním slovům navzdory: Muškteýři roku 2011 se mi velmi líbili. Sedmnáctému století ušitému nitěmi těch nejmodernějších technologií to ohromně sluší: kordy cinkají, kulky sviští, plameny šlehají a díky 3D je v sálech skoro horko. Herci roztomile přehrávají (body pro Blooma a Foxe), některé scény jsou roztomile přešvihnuté (Milady se umí otočit o 360-možná-víc stupňů!;-)), D'Artagnan a Constance jsou roztomile přeslazení, Planchet coby comic relief roztomile mimo... a mé hodnocení tedy - nemůžu si pomoct - roztomile přepálené;-) Doufám v pokračování. ()

Reklama

BadoXXII 

všechny recenze uživatele

Obludnosť mamutích rozmerov. Režisérovo motto znie: kradni od jedného, si plagiátor, ukradni od viacerých, si génius. Hollywood sa rozhodol oživiť všetkým dobre známu klasiku, ale miesto klasického príbehu nám je ponúknutá variácia na Pirátov Karibiku, Resident Evil a podobne. Film pre mladú generáciu bez vkusu, lebo tej staršej sa musí obracať žalúdok. Inovatívne nápady v podobe vzducholodí sú ťažkým fiaskom. Herci ťažko prehrávajú (hlavne MIlla je úplne mimo) alebo jednoducho nemajú čo hrať (Christoph Waltz). Mads Mikkelsen je hercom, ktorému záporáci nesmierne idú, ale do tejto úmornej sračky je ho jednoducho škoda. ()

Hunt 

všechny recenze uživatele

A máme tu další variaci na známý příběh Tři mušketýrů. Nečekal jsem mnoho a byl jsem vcelku mile překvapen. Když jsem v závěrečných titulkách viděl jméno režiséra, tak považuji daný snímek za jeho nejpovedenější (z těch, které jsem viděl) a už se nedivím některým přehnaným scénám. Nejvíce bych ocenil casting, výběr ústřední čtveřice je příjemný a obsazení Mads Mikkelsena je lahůdkou. Anderson se skutečně vyřádil a jsem rád, že film nezabil a vytvořil několik pěkných scén (hlavně ty šermířské). ()

Matty 

všechny recenze uživatele

Anderson odmítá dospět. Opět si na nevelké hrací ploše (hl. Versailles a Tower of London), s banálními pravidly a rozpočtem čítajícím několik desítek milionů hraje s hrstkou akčních postaviček, které lze vystihnout jedním slovem (drsňák, zelenáč, kráska…). K hraní a hrám je neustále odkazováno přímo ve filmu. Historické entrée připomíná deskovou hru, trochu větší figurky vojáků zaplňují pracovnu kardinála (zase nevyužitý Waltz), jehož oblíbenou kratochvílí jsou šachy (na šachovnicových dlaždicích se odehrává také střešní akční scéna s Mylady). Nekonzistentní strukturou Tři mušketýři připomínají sérii postupně obtížnějších misí, jež musí hrdinové s využitím svých zvláštních schopností splnit (kdo hrál třeba Commandos, bude před londýnským „levelem“ v obraze). ___ Celá přidebilněná zápletka, k jejímuž vyřešení by po chvilce zamyšlení (jímž se ovšem postavy nezdržují) stačilo zfalšovat jistý diamantový náhrdelník, je zasazená do zpotvořené verze 17. století se vzducholoďmi, plamenomety a jinými blbinami, jež dělají hodně rámusu a usnadňují zabíjení. Padouši k zemi padají bez číhokoli pozastavení jako hlavy během francouzské revoluce, aniž by vystříkl mililitřík krve. Teprve během souboje D'Artagnana a Rocheforta pár kapek ukápne, nejspíš abychom se alespoň pro tuto chvíli strachovali o zdraví nesympatického hlavního hrdiny. Z jeho věku i z jeho probojovávání se do světa dospělých je zřejmé, na jakou skupinu diváků tvůrci cílí. Totiž na stejnou jako tvůrci dnes tak naivních akčňáků z 80. let, na mladé muže, kteří hledají své dospělé vzory. Tři mušketýři jsou naivní už teď, ovšem s jednou nepřehlédnutelnou změnou v chování „učně“. Posun od mladého protagonisty, který ke svým zkušenějším vzorům vzhlížel s respektem ke zde prezentovanému přidrzlému, autoritami pohrdajícímu frackovi (bohužel) velmi trefně reflektuje stávající aroganci mladých vůči starším. ___ Celý svět novodobých mušketýrů je uzpůsoben hráčům videoher, obecně pubertálním geekům, jak jsou stereotypně vnímání. Tedy jako osoby, které potěší sebepitomější vulgární vtip a které vezmou za vděk jakoukoli odhalenou ženskou končetinou. Tady dráždivý pohled na dámskou nožku, támhle vtípek založený na zženštilém chování krále, případně velké potřebě opeřence. (Básnická licence stranou - vysere se tam pták. Dvakrát.) Jakože dospělé jsou jenom naprosto vyprázdněné proslovy o hrdinských činech, které je třeba vykonat. ___ Film po akčním prologu začíná nesmyslně nanovo - všechny je třeba opět seskupit -, ovšem zajímavým stavem, kdy je nezbytnost hrdinů (podobně jako v posledních bondovkách) relativizována. Nic nosnějšího než tento náznak ale scenáristé dále nenabízejí, což platí rovněž pro naťuknutou nemožnost věřit mocným, před nimiž nakonec hrdinové stejně sklánějí hlavy. Možností, jak v dnešní době naložit se čtveřicí mýtických postav, se přitom nabízí tolik… alespoň tím Sherlockem se pánové mohli inspirovat. ___ Opakování informací je vzhledem k průhlednosti záměrů každého intrikáře ubíjející. Dramaturgicky film totálně selhává, závěr, kdy je nám namísto očekávaného grandiózního akčního finále (jejda, ono už proběhlo?) naservírován feel-good taneček, působí jako, slovy jedné z postav, prd v lahvi. ___ Přese všechno napsané jsem se bavil. Méně než u Rallye smrti, kdy Anderson na věk diváků nemusel brát ohledy, ale bavil. Celé dvě hodiny. Akční scény jsou díky plnému využití prostoru (namísto nadužívání střihu) přehledné a nebijí do očí stejnou stylistickou vyčerpaností jako scény dialogové (během nichž kameraman neví, jak se okolo postav točit a neopakovat se, pročež se opakuje), bojová komba Milly navlečené do dobových kostýmů jsou neodolatelná a potěšil i tématicky odpovídající song pod závěrečnými titulky (When We Were Young od Take That). Možná do té stereotypní představy hráče videoher nakonec sám zapadám... (2D, titulky) 55% Zajímavé komentáře: Marigold, Psema, Falko, mcb, Iroquaise () (méně) (více)

Galerie (100)

Zajímavosti (14)

  • V poslední scéně je vidět několik stovek lodí a vzducholodí. Velmi podobná scéna se objevila i v dalším snímku Orlanda Blooma s názvem Troja (2004). (Domin1359)
  • D'Artagnan (Logan Lerman) má při prvním rozhovoru s Athosem (Matthew Macfadyen) vždy při čelním pohledu výrazně jinak otočený klobouk, než při záběrech zezadu. (ČSFD)

Související novinky

Zemřel herec Ray Stevenson

Zemřel herec Ray Stevenson

22.05.2023

Velice smutná zpráva zasáhla v pondělí filmový svět. Milovaný a uznávaný herec Ray Stevenson zemřel ve věku 58 let. Zprávu potvrdil server Deadline s tím, že Stevenson údajně zemřel v Itálii, kde… (více)

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

Tři mušketýři se dočkají nové epické verze

14.02.2021

Klasiku Alexandra Dumase Tři mušketýři už jsme tady měli na mnoho způsobů. Mezi poslední adaptace se řadí například britský seriál od BBC, v němž si zahrála Emily Beecham nebo Peter Capaldi, a ještě… (více)

Tak kdo si pochutná na člověčině?

Tak kdo si pochutná na člověčině?

06.06.2012

Hannibal Lecter má novou tvář, k tomu konec Spartaka a seriálový Vřískot. Ale popořadě: seriál Hannibal, který na motivy thrillerů Thomase Harrise, zejména pak Červeného draka, připravuje stanice NBC… (více)

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

Padoušský casting: Thor 2, Red 2, Iron Man 3

29.05.2012

Hrdina je jen natolik dobrý, jak kvalitního zlosyna dokáže zdolat. Pokračování komiksových hitů dostala v tomto směru mimořádně vydatné posily. Penzionovaní agenti ze složky Red (vrátí se Bruce… (více)

Reklama

Reklama