Svět po zániku

• USA The Day

Deset let po apokalypse se světem toulá pětice přeživších lidí, kteří se snaží najít bezpečné místo, kde by mohli začít nový život. Konečně by tak mohli přestat utíkat před kanibalskými kmeny, které jsou jim na stopě... (TV Prima)

Videa (8)

Recenze (122)

Kryton

Černobílé britské post-apo, kde jeden z hobitů opět jde špinavou krajinou. No někdo u toho bude hýkat radostí, ale mě tam chybělo více než by se zdálo. Atmosféru mi pár záběru špinavého lesa a baráku nepřineslo. Postavy se chovaly tupě a bylo mi fuk, kdo je kdo a proč je kdo. Ve výsledku si člověk začne vážit filmu jako The Road. Prostě z tohoto nízkorozpočtového bijáku není cítit atmosféra, emoce a větší chuť udělat dobrý post-apo. Takto se tu dostaví jen banda sprostých a špinavých anglánů, kteří jdou lesem a pak se vymlátí navzájem. Ani zábavnost béčka to nemá. Hodnocení OST: Hudby jsem si ani nevšiml. 1/10 ()

JohnCZ

Zajímavý nápad, ale až moc rutinní provedení. Příběh bych v tomto filmu nehledal, jde hlavně o skupinku přeživších, která se v tomto žánru již tradičně brání proti přesile těch zlých. Prostředí je skvěle depresivní, bojové scény náležitě brutální a herecké výkony též nejsou špatné. Za překvapivý konec přihazuji hvězdu navíc. ()

misterz

Postapo mám veľmi rád. Nápad síce nehýri originalitou, ale bol rozpracovaný celkom slušne. Sledujeme príbeh dvoch skupín ľudí, ktorí proti sebe bojujú - lovci a obete. Raz sa stretnú v jednom dome. Dejová linka sa odohráva počas jedného celého dňa, počas ktorého sa toho udeje pomerne dosť. Bola tu aj krv, špinavá atmosféra a miesta s lepším napätím alebo dobrou akciou, takže v tomto smere spokojnosť. Záver taktiež potešil. Čo mi trocha vadilo bolo časté zahalenie boja do tmy a občasné nezmyslené chovanie sa postáv. Tiež bolo na škodu, že tu nebola bližšie vysvetlená podstata a príčiny postapo sveta. Niekoho to možno nezaujíma, ale u mňa to prispieva k celkovej lepšej atmosfére. 65/100 ()

korbitch22

Roky čekám na nějakej postapokalyptickej nátěr u kterýho se mi nebude chtít spát, marně.The Day je typicky komorní ( rozuměj nízkorozpočtový ) film, kde parta vegetariánů dřepí v polorozpadlým baráčku režisérový babičky za Ottawou a čelí nájezdu zloučkých kanibalů vedenechých bílou verzí mistra Tý.Typicky žádná invence, dlouhé nic neříkající záběry na sprchující se ( leč stále hodně šukatelnou ) Shannyn Sossamon, o důvodu apokalypsy samozřejmě ani zmínka, totální wtf s náhlým a rychlým umrtím jediné sympatické postavy a vlastně i jediného herce, typické pokusy netalentovaných režisérů o vybudování atmosféry šedým filtrem na kameře, nuda, šeď a křeč.Je to stejně nudný jako Cesta, ta měla ale aspoň atmosféru.Jediná pozitiva jsou v dobře krvavé akci, které je ale stejně málo a většina bojů je v noci, takže stejně píču vidíte.Aspoň že to mělo sympatický konec, nebo takovou třešničku na hromadě sraček přesněji řečeno.Poslední a snad i jediný film na téma apokalypsa a život po ní, je Book of Eli, která je ale zase sražená náboženským tématem.Tak to tak vypadá, že jestli chci vidět nějaký neotřelý film na tohle téma, budu si ho jednou muset natočit asi sám.Rutinní jednohubec za nulový peníz, který fakt ničím neoslní a nudí a co sem taky proboha čekal od režiséra filmu Highlander: Endgame že jo.39%. ()

Fr

,,POHLÉDNĚTE NA TENTO DEN, V NĚMŽ VČEREJŠEK JE JEN SEN A ZÍTŘEK POUHÁ VIZE, A CELÁ BUDOUCNOST JE JEN VIZÍ NADĚJE.“..... /// Bylo jich pět. Vostatní (jako zbytek lidstva) prej vytuhli. Po vobloze se valej (digitální) černý mraky, drsná holka vycapuje (naštěstí) kozy pravý a všichni jsou špinavý jak prasata. Všechno je šedý, a tak si toho možná ani nevšimnete (na rozdíl vod toho, že nejsou sami….). Tož ta apokalypsa, no. Nebo taky jen zajímavější (to jako fakt!) úvod k vyvražďovačce, kde hrajou zlí proti hodnejm (překvapivě!). ,,NAKONEC STEJNĚ VŠICHNI UMŘETE!“ - ale na to si musíme počkat, páč teď sou nasáčkovaný v baráku na samotě u lesa a snažej se hrát nějakou psychologickou hru, na drsnou a spravedlivou strunu, s tím, že každej chce přežít (hmm, což to je fakt). Nízkorozpočťák s hrubou mluvou, s drsnejma holkama a brutální (?) bitvou. Aspoň něco by mohlo uspokojit krvežíznivou náturu, páč mě celkem sere fakt, že ani po deseti letech ještě nemaj vytříbenej vkus a charakter. Vlastně na tom je znát ta lacinost nejvíc. A taky na řezničině ukrytý pod rouškou noci – která tak ani není řezničinou... ,,DOUFÁM, ŽE VÁM ZE MĚ BUDE ZLE!“…,(ho ho hó) naštěstí pár kousků zbylo i na denní světlo! Takovej horor, ve kterým místo filozofování vo tom, jestli není lepší bejt večeří než dál zdrhat, jde rovnou vo to ,,hosty“ sejmout. Snad – vlastně díky tomu – se dá i pobavit. ,,CHCÍPNĚTE ZMRDI!“ Nic jinýho nečekejte! (jak horor, říkali sci-fi? ... idiote!) /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Miluju ženský vod bláta. 2.) Miluju ženský, kterejm teče krev po stehně. 3.) Miluju ženský, co za to uměj vzít! 4.) Thx za titule ,,playboxquest“. /// PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

Zajímavosti (13)

• Filmové postavy Ricka (Dominic Monaghan) s Adamem (Shawn Ashmore) byly scenáristou Lukem Passmorem koncipovány na základě skutečných přátel. (Conspi)
  • Natáčanie prebiehalo v kanadskom meste Ottawa. (Sufferer)
  • Všech pět hlavních protagonistů několika vlastními nápady pomohlo s návrhy oděvů. Například s nápadem kolenních a loketních chráničů filmové Mary nepřišli filmaři, nýbrž samotná herečka Ashley Bell. (Conspi)