Komediálny efekt je založený na citátoch známych scén z úspešných filmov poslednej doby. Ako naznačuje názov filmu, najviac sa uťahuje z Tarantinových filmov a s chuťou sa tu prehrávajú scény z najrôznejšich gangsteriek, komédií a psychologických filmov. (PROROK14)

Recenze (102)

SOLOM.

Tak tohle byl vážně „jetel“ jako prase. Jeden z nejtrapnějších filmů jaký jsem viděl, ovšem dovolím si tvrdit, že existují ještě horší parodie a to už je co říct, protože tohle byla vážně jedna velká píčovina. Zasmál jsem se u toho asi tak dvakrát-třikrát, většina postav byla neskutečně ubohá – ostatně jako celý scénář. Asi nejvíc jsem se bavil u linky s falešnými jeptiškami. Navíc to bylo celé neskutečně uječené a ta kráva na začátku v restauraci nebo ta dvojice rádoby sériových vrahů – katastrofa. Tu jednu hvězdu dám za finální hádku jeptišek… ()

kondor77

Musím se přiznat, že film jsem z velké části produkoval a zaplatil ze svého lednového důchodu. Ano, má své chyby, ale když se Vám narodí mentálně postižené dítě, také ho musíte mít rádi, i když je Vám bytostně odporné a chtěli by jste ho utopit. Cokoliv co mne nezhnusí, ale občas debilitou pobaví si odpad nezaslouží. Hodnocením kompenzuji to hrozné černé číslo. ()

SHI-SHA

Kdysi, když jsem se na csfd snažil co nejrychleji nahnat prvních 500 hodnocení, jsem trochu podváděl a několik filmů, které jsem neviděl, ale byl jsem přesvědčen o jejich nekvalitě, jsem sepsul odpadem. A co může být horší než parodie na jeden z nejlepších filmů všech dob? Podle počtu hodnocení to tak udělalo více lidí, tím spíš, když sehnat tenhle "skvost" není vůbec jednoduché. Nedávno jsem se rozhodl tuto možnou křivdu napravit a Plump Fiction jsem si pustil. Očekával jsem béčkový bizár s přepálenými fóry. Dostal jsem kupodivu poměrně nudný amatérský snímek, který jako celek vůbec nedává smysl - podivně přeskakuje scény, některé opakuje s jinými herci, občas se rozhodne místo Pulp Fiction parodovat Reservoir Dogs nebo Natural Born Killers. Pozitivně bych hodnotil asi jen sountrack, který občas zvedl atmosféru. ()

Polik_

Jen pro představu, abyste věděli jak přesné to 5% hodnocení je, tohle je poměr komentářů tady: 20%  – Ani jsem se neobtěžoval se na to podívat, ale je to odpad; 30% – On si někdo udělal srandu z mého oblíbeného filmu? To snad ne; 49% – Quentin Tarantino je moje celoživotní modla a každý, kdo si z něj nebo z jeho mistrovského díla udělá srandu, by měl být postaven před soud za zločin proti lidskosti; 1% – Smysluplné komentáře, bez brečení zamindrákovaných Tarantinovců; Parodie jako taková to není vůbec špatná (rozhodně ne 5%!), překážkou však je, že každý druhý vtip je referencí na něco z americké kultury a jako běžný Evropan nemáte bez dohledávání některých jmen nebo referencí šanci pochopit všechno tak, jak Koherr zamýšlel. ()

bratr.Milan

Přesně jeden a půl hvězdy. Podle mě to není pátý nejhorší film, existuje mnohem víc horších filmů než jenom čtyři, které ho předběhly. Proto dávám hvězdy dvě. Je tu pár dobrých vtípků a nápadů, u kterých jsem se dokonce nahlas zasmál, což se o některých současných českých komedií říct nedá. Filmu paradoxně škodí, že se drží pravidel žánru amerických parodií, kdyby si tvůrci přiznali, že fakt neumí točit a víc se utrhli ze řetězu, tak by udělali lépe. Na film jsem narazil náhodou a zaujal mě. Říkám si: „Na amatérkou parodii je to dost dobře natočené.“ Někdy uprostřed filmu jsem uviděl známějšího herce a začal pochybovat, jestli je to amatérský film. V závěrečných titulcích už jsem pochopil, že to natáčeli profifilmaři, sice nižší liga, ale přesto. Aha! Překvapení! To jsem nečekal. Proč na ČSFD má tolik odpadů a nenávistných komentářů si vysvětluji tím, že jsou to většinou fanoušci Tarantina a nesnesou, když si někdo kopne do jejich oblíbence a navíc si dovolí to nenatočit dobře. Je to uděláno jako lepší amatérská parodie, s několika fajn vtipy a dokonce občas s ne úplně dobře zvládnutou satirou. Tarantinův Pulp Fiction mám rád, a Plump fiction mě neurážel. ()