Magazín internetového portálu Moviezone je vysílán jako občasník. Jsou v něm představovány novinky, zajímavosti a postřehy z filmového světa. (Lobotomas)

Recenze (133)

P1tr

Nezajímavý a zbytečný pořad, který sází pouze na moderátorské osobnosti populárního tuzemského filmového webu, ale kromě jejích účasti příliš dalších lákadel nenabízí. Obsažené informace jsou zastaralé a každý filmový fanda si je přečte na internetu o mnoho dní dříve a jelikož komentáře zúčastněných příliš obohacující nejsou, nemá MZ Live příliš čím zaujmout. Moderátorské výkony jsou navíc celkem líné a o nějaké profesionalitě nemůže být řeč. To někdy může být k dobru věci, ale struktura, obsah i vzhled pořadu jsou amatérské v tom špatném slova smyslu, kdy působí značně improvizovaně, jako by tvůrci spoléhali, že to prostě nějak utáhnou bez přípravy. A tento přístup je bohužel hodně vidět a ačkoliv mám web MovieZone rád, jejich pořad nemám potřebu sledovat. ()

PavelVanekArt

Pokaždé napěchovaná sestava, pokaždé chybí mistr Karel (teď už i výřečný Imf), ale nikdy nechybí cynický Mr. Hlad, protivný Cival, jezevcovitý Rimsy aka Rimjob a chudák Do-oD, kterej dostává akorát kouř. Neposlouchám to ani tak skrze jejich dojmy z filmů jak pro jejich chemii. Když nechybí ani tanker, tak je to lepší jak Logan. 5* a.k.a 100% za tu filmově-žurnalistickou elitu! ()

PanJelen

Fantastická čtyřka etablovaných filmových kritiků v nejsilnější sestavě, by si zasloužila plný počet hvězd. Imf, takový slušný Mirek Dušín, Cival, sprostý hulvát, spíš vůdce kočičí pracky, intelektuál MrHlad a nakonec Rimsy, těžko zařaditelný nihilista a milovník jezevců, spolu tvoří skvělou chemii a jakmile nejsou spolu, jde to do háje. Karel, který se cpe do každého dílu to prostě nezachrání. Přesto, i tak jde o jedinečný filmový pořad, s lehce závadnou společenskou mluvou, který si nebere servítky a jejich odborné názory mě již několikrát zachránili od špatného kino zážitku. Děkuji. ()

Foxhound#1

A tak jako jo, občas to jsou 2 hodinky skvělé zábavy, ale občas to jsou skoro 2 hodiny, kdy mě Cival svýma kecama sere, Rimsey stále dostává čouda a Hlad s Imfem jsou tak kriticky na výši, že z toho člověk dostane závratě. Naštěstí se to děje méně často, než výskyt KarlaR (i ten by mohl být menší).  Zkrátka zachovejte původní čtyřčlenou silnou skvadru a prosím co nejméně zvěte Djůda a toho druhýho pišišvora, to je pak těžká nuda. ()

BoPo

Ak máte chuť sledovať necenzúrované (hospodské) reči o filmoch/seriáloch, tak MovieZone Live! je ideálnou voľbou. Banda chlapov hodnotí, porovnáva svoje dojmy, názory a hlavne filmový vkus. Diskuze sú "občas" plné urážok smerujúcich k režisérom, hercom, herečkám a dosť často padajú aj na hlavu niektorého z redaktorov. Nestrojené, úprimné, zaujímavé informácie, bez ktorých si už YouTube neviem predstaviť. Absolútne ideálne ako kulisa k farbeniu figúriek k deskovým hrám. MovieZone Speciál ma však baví viac. ()

• RIMSY byl ze studia vyhozen 3x. Jednou CIVALem a 2x Grygarem. (ČSFD)