Newyorský policista a jeho manželka kadeřnice se na dlouho očekávané cestě do Evropy neobratně snaží vyřešit nepochopitelnou vraždu na palubě miliardářské jachty. (Netflix)

Recenze (385)

mortak

Ta hodina a půl se dá přežít bez větších problémů, vcelku se pořád něco děje a Jennifer je pořád sexy. Jenže nikdo si nedal s ničím práci. Žádné pointování situaci, žádné rozehrávání fórků, žádná choreografie akčních scén. Například scénář předepisuje setkání buranského páru se slavnou herečkou, a tak se Sandler s Aniston rozkejhají jako husy bez jakéhokoliv nápadu či hlášky. Prostě čiročirá rutina bez jiskry a nápadů. ()

eraserhead666

Adame, já chápu, že stárneš a už ses dostal do prostředí, kde ti jen tak někdo na nějakou úchylnou demenťárnu peníze nedá, ale prosím tě, ještě alespoň jednoho Zohana, Malého Nickyho nebo Píseň pro nevěstu. Tohle je suché jako naše mycí houba týden poté, co odjedeme na dovolenou, z tebe pobaví snad jen ten knírek a Jennifer tu vypadá jako vyžilá prodavačka ze supermarketu (ona tu sice hraje kadeřnici, ale i tak). Nejvíce mě tak zaujala tvá žena Jackie, a to vzhledem k tomu, že ve tvých filmech hraje jen štěky, je docela na pováženou, nemyslíš? Vykašli se alespoň pro jednou na vztahovky, rodinné agitky a nebo celovečerní product placementy a nech projevit svou zábavnou dementně ujetou stránku. Jen alespoň jednou. Prosím. ()

NiWi

Poměrně nenáročná whodunnit komediální detektivka, která rychle uteče, ale v hlavách nezůstane. Trumfem snímku v rámci komediální roviny má být to, že uprostřed všeho jsou obyčejní američtí manželé, kteří se zápletkou nemají nic společného. A musím říct, že Adam Sandler a Jennifer Aniston se s tím vypořádali docela slušně, i když Aniston je z dvojice rozhodně zábavnější. Obsazení je fajn, ale scénář bůhví jak promyšlený ani chytrý není, spíše průměrný. Po většinu stopáže chybí napětí, a komedie taky občas kulhá.  Naštěstí se vše vešlo do 100 minut, takže se jedná alespoň o svižnou jednorázovku, kterou si sice za týden nebudu pamatovat, ale na zabití času dostačující. ()

honajz

Zatímco Ashtonu Kutcherovi a Katherine Heigl jsem jejich Killers věřil a díky skvěle a svěže napsaným dialogům se dobře bavil, tady je všechno špatně. Sandler s Aniston to neutáhnou, nejiskří to mezi nimi, dialogy jsou trapné a vtip aby tam jeden hledal špendlíčkem, a celá ta zápletka je tak povrchní a nepropracovaná. že by vystačila na maximálně středometrážní snímek. Proto jsou tu scény různě a různými způsoby natahované, ale opět nevtipně, a vlastně nebylo ani pořádně využito prostředí jachty, Francie, nic. Snad jen ta honička s auty na konci se s přivřenýma očima trochu dala. Docela by mě zajímalo, kdo z těch, kteří film již viděli, by se na něj dobrovolně podívali podruhé. Já rozhodně ne. Celou dobu jsem jen nevěřícně kroutil hlavou, jak je takové diletantství vůbec možné, protože zde nefunguje nejenom to výše zmíněné jiskření mezi hlavními postavami, ale ani scénář, kamera, střih, režie... Mimochodem, než se např. objeví zápletka, uteče 33 minut. ()

URBAN

Mezi Adamem Sandlerem a Jennifer Aniston vždy byla chemie. Ty dva vedle sebe by jsem rád viděl častěji. V rámci svého žánru funguje skvěle a to taky humor a jako třešnička k tomu je že jsem neuhádl kdo je vlastně vrahem což u filmu tohoto typu je velké plus. Trochu mě štval Sandlerův knír, ale časem jsem si na něj zvykl. (19.6.19/TV) ()

Zajímavosti (13)

• Film vytvoril na Netflixe nový rekord, a to v počte účtov, ktoré film zhliadli počas prvých troch dní. Konkrétne to bolo 30,869,863 účtov, z toho 13,374,914 pôvodom zo Severnej Ameriky a 17,494,949 zo zvyšku sveta. (Astonko)
  • V pozadí filmu se odehrává Velká cena Monaka 2018, kterou ve filmu vyhrál vůz McLaren Fernanda Alonsa. Ve skutečnosti ji vyhrál Daniel Ricciardo s týmem Red Bull Racing. (Zix.)