Hudba:
Buddy BakerHrají:
John Fiedler, Howard Morris, Ralph Wright, Clint Howard, Sterling Holloway, Hal Smith, Sebastian Cabot (vypravěč), Bruce Reitherman, Junius MatthewsObsahy(1)
Kouzelná a roztomilá dobrodružství Medvídka Pú těší děti i dospělé na celém světě už řadu let. Poprvé se k nám dostává také jeho první celovečerní film, nejoblíbenější ze všech, které dosud vznikly, a to v době, kdy slaví neuvěřitelné čtvrt století od svého vzniku. Největší dobrodružství vystřelilo Medvídka Pú ke hvězdné popularitě. Proto není divu, že tento snímek, který byl oceněn i prestižním Oscarem, patří do pokladnice klenotů studia Disney. Úsměvné příběhy ukazují, jaks se Pú poprvé potkal s tygříkem, jak Pú uvízl v králíkově noře, protože jedl hodně medu nebo nervózní hemžení za větrného dne. Naprostou samozřejmostí jsou krásné a melodické písničky, které tradičně doplňují atmosféru filmů nejoblíbenějšího dětského hrdiny na světě. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (60)
Nejlepší dobrodružství medvídka Pú mají jednu velkou a jednu malou chybu. Tou velkou je Pú, nesnáším toho nenažraného vlezlého medvěda s "malým rozoumkem". Malou chybou je přehnané zpívaní a oslavování (obvykle nezaslouženě Půa). No ale Iáček a Králík jsou moc fajn, takže moje hodnocení vytáhli na tři hvězdičky. ()
Máme tu další film a tentokrát se to moc nepovedlo. Animace je opět skvělá ale kdo by čekal něco jiného. Největší problém tohoto filmu je to jak je dětský. Za celý film jsem neviděl skoro žádný dospělí nebo dojemný moment. Film je strašně dětský a je to vidět. Na to se váže i humor který je opět naprosto dětinský a místy naprosto trapný. A scény o tom jak Medvídek Pú miluje med začínají ke konci být hodně otravné. Nechci tu psát slohy, 55% (3 hvězdy z 5). ()
Medvídek Pú je sice legendární animovaná postava, ale mě se tak nelíbí, jak je uctívaná. A to ani v tomto zpracování od Walta Disneyho. Sice se drželi knižní předlohy, což je vidět na tom, jak ve filmu listují knihou, ale nic extra fascinujícího to není. Jediné co mne zaujalo, byla chvíle, kdy Pú v králíkově noře tak papal med, že tak ztloustnul a nemohl se dostat ven. Ostatní je spíše takové seznamování se s ostatními postavičkami, z nichž se mi nejvíce líbil tygr a to, že tygr toho umí strašně moc, hlavně skákat. [2008. hodnocení, 56. komentář, 78%] ()
Pro knihu mám velkou slabost i pro tento film, takže tento film nedokážu objektivně zhodnotit. Mimochodem tohle je asi jediná Disneyho adaptace knihy z 20. Století. Hodně se mi taky líbí že tato Disneyovka je hodně odlišná od těch ostatních. Tohle snad taky jediná Disneyovka která vytvořila svůj vlastní Universe. ()
"Kouzelná a roztomilá dobrodružství Medvídka Pú těší děti i dospělé na celém světě už řadu let." Presne tak i keď detské časy mám už dávno za sebou (i keď je pravda, že ja budem večné dieťa) Macko Pú ma rozhodne potešil. Najviac však môj obľúbený Tiger. Film som videla v originále a bez titulkov, trošku som sa toho obávala, že nebudem dobre rozumieť ale našťastie to bolo naozaj jednoduché. Skôr mi robili problémy prízvuky niektorých zvieratiek ako napr. toho hlodavca ako samotné anglické vety. Občas som proste nemala vôbec šajnu čo vravel za slová. Tak či tak to bolo príjemné a zábavné. Veľmi vydarená disneyovka. Tu dokonca aj ten med vyzeral chutne a mala som naň chuť a to ja med nemusím. Ale keď som si predstavila ako naozaj vyzerá aj ma tá chuť akosi prešla. Mimochodom originál dabing Macka Pú naozaj stojí za to. ()
Galerie (6)
Photo © Walt Disney Productions
Zajímavosti (7)
- Celovečerní film Medvídek Pú: Nejlepší dobrodružství vznikl spojením tří starších krátkometrážních filmů: Winnie the Pooh and the Honey Tree (1966), Winnie the Pooh and the Blustery Day (1968) a Winnie the Pooh and Tigger Too! (1974). V roce 1983 vznikl další krátkometrážní film Medvídek Pú: Ijáčkův den, který měl být připojen k předchozím dílům jako čtvrtá část celovečerního filmu, ale nakonec k tomu nikdy nedošlo a film byl vždy uváděn pouze samostatně. (Pertinacia)
- Ilustrátori pracovali na základe Milneovho románu a Shepardových ilustrácií. (Hystory)
- Pri animácii boli väčšinou použité kreslené a akvalerové koncepty s prázdnymi časťami a atramentovými hrubými linkami naznačujúcimi tvary. (Hystory)
Reklama