Zakázané uvolnění je o únosu nevěsty, který se dost nepovedl, o důležitém hokejovém utkání a koktejlu, který si holky nalejou, až když je ten správný čas. (Bontonfilm)

Recenze (351)

Pepinec odpad!

Měl jsem sto chutí vyhodit televizi z baráku na to nejzakázanější uvolnění, jaký kdy Záruba viděl. Jenže bych si hovno pomohl, protože hra by se stejně vrátila ke mně do pásma. Jestli se takhle chovaj ženský, když s nima nejsem, tak ať si je lord Hřebejk sežere. Spíš si ale myslím, že Honzikoj definitivně ruplo v kouli a má tam teď o Kolečko víc. Můj novej nejhorší "film" (film?) v životě. ()

Oktavianus

Začalo to jako obrovskej průser a skončilo jen o malinko líp. A nezachránily to ani Hanička Vagnerová, ani Jana Stryková (pohříchu ani jejich společná lesbická scéna!), ani Ondřej Sokol. Nudné vztahové drama s banálními situacemi, který se dalo předvídat jedna po druhé. A další ze scénářů, kam Kolečko pouští svoji nerealistickou pubertální fantazii, když předkládá k věření, že si to dvě heterosexuhální třicítky jen tak rozdaj mezi sebou uprostřed hospody. Tak určitě, ty puberťáku. Ovšem za úplně největší problém bych viděl v tom, že všechny postavy jsou k nesnesení afektovaný a protivný. Snad vyjma barmanky Jany Strykové, ovšem ta je pouze snesitelná, ale afektovaná rozhodně taky. Prostě ne všechno, co může fungovat jako divadelní hra, může fungovat i před kamerou. A Zakázané uvolnění je toho jasným dokladem. Třeba rádoby ozvláštňující promluvy do kamery - na divadle snad, ve filmu ne. Snad jediný co, tak oceňuju realistickej konec, protože o lidským plemeni nemám valný mínění a přesně takhle by to rozhodně skončilo. Jinak je to ale další Kolečkův a další Hřebejkův průser. ()

slunicko2

Komedie s prvky absurdního dramatu, ironicky vsazenými do komorního snímku. 1) Chvílemi trochu laciný nicméně stále úsměvný snímek poukazuje na nesourodost mužského a ženského vnímání světa. 2) Nevěsta - esence agresivního pragmatického slepicismu - má ČVÚT, což názorně ilustruje budhistické úsloví: Dej vzdělání nevěřícímu a dostaneš ďábla. Nevěstina kamarádka - svědkyně manžela - představuje pro změnu husu. 3) Lesní hospoda se symptomatickým jménem Lapačka se stává dějištěm vpravdě náročných dialogů: Píchala s mým snoubencem týden před svatbou. To je...jako píchat snoubence týden před svatbou. ()

Jizni Tlapa

Tahle holčičiáda stojí jednoznačně na dialozích! Jsou opravdu nadprůměrné a nezastírám občasný hlasitý smích. Tedy sláva připada,jako tradičně scénaristovi,nikoliv režisérovi,neboť ostatní bylo prostě obyčejné!! Scénář a J. Stryková jsou jednoznačnými tahouny a neváhám, po sakra dlouhé době, u české tvorby, sázet 70 % ()

Lachtaan

Hřebejkův největší kariérní fail. Hrůzův hudební doprovod je jediným highlightem filmu, jinak je Zakázané uvolnění mnohem větší fraškou, než kterou Nova vyplodila v rámci Troškových trilogií Kameňák a Babovřesky. Tímhle filmem pravděpodobně odstartoval můj odpor k Haně Vágnerové. Absolutní ztráta času a nesmyslná česká “jízda” i trapné dialogy v rámci hospodských scén. ()

• "Zakázané uvolnění" je mj. nejen název pro píseň, ale i druh blíže nespecifikovaného alkoholového nápoje. (Terva)
  • Předlohou k filmu je stejnojmenná divadelní hra, která režiséra nadchla. (jenik71)
  • Klip k filmové písní vznikl v aréně pražské Sparty. (jenik71)