Zakázané uvolnění je o únosu nevěsty, který se dost nepovedl, o důležitém hokejovém utkání a koktejlu, který si holky nalejou, až když je ten správný čas. (Bontonfilm)

Recenze (351)

Terva

CITÁT - Mačkám "Menu" a svítí to zeleně........ V zapadlé hospůdce, nazvané Lapačka, se objeví unesená nevěsta a svědkyně ženicha. Je to blbej zvyk, ale je. Tady začíná příběh, odvíjející se, převážně na dialogu tří žen. Hospodské, nevěsty a svědkyně. CITÁT - Na svatbách se bleje běžně........ CHYBA VE FILMU: Když ve 30 minutě vejde do restaurace host, požádá o cigarety Start. Ty se už od roku 2013 nevyrábějí....... CHYBA VE FILMU: Host, který si poručí cigarety Start, platí 65 korun, zaokrouhlí to na 70 korun a platí dvou stokorunou. Je mu však vráceno jen třicet korun......... Škoda, že lesbická scéna nebyla dodělaná, čeho se česká filmová scéna bojí? CITÁT - Slovenská lesba v Čechách? Vy nám sem jezdíte jen balit chlapi....... Tedy, já se bavil. Tři ženy uvězněné v zapadlé hospodě mě prostě dostaly. Hlavně situace okolo 43 minuty. Fackovací scéna a následné zpívání je prostě dokonalé. CITÁT - Milovala tvého manžela. Obávám se........ Vítr nefouká, Bystřice nehučí, prostě pohoda........ Jen je velká škoda, že situace kolem barmanky (Jana Stryková) není lépe propracovaná. U filmu jsem se smál a brečel zároveň. Je to pěkný Český snímek. Zakázané uvolnění je nejen píseň, ale i druh blíže nespecifikivaného alkoholového nápoje. Zakázané uvolnění mělo premiéru v A Studiu Rubín 15.9. 2012. ()

Oktavianus

Začalo to jako obrovskej průser a skončilo jen o malinko líp. A nezachránily to ani Hanička Vagnerová, ani Jana Stryková (pohříchu ani jejich společná lesbická scéna!), ani Ondřej Sokol. Nudné vztahové drama s banálními situacemi, který se dalo předvídat jedna po druhé. A další ze scénářů, kam Kolečko pouští svoji nerealistickou pubertální fantazii, když předkládá k věření, že si to dvě heterosexuhální třicítky jen tak rozdaj mezi sebou uprostřed hospody. Tak určitě, ty puberťáku. Ovšem za úplně největší problém bych viděl v tom, že všechny postavy jsou k nesnesení afektovaný a protivný. Snad vyjma barmanky Jany Strykové, ovšem ta je pouze snesitelná, ale afektovaná rozhodně taky. Prostě ne všechno, co může fungovat jako divadelní hra, může fungovat i před kamerou. A Zakázané uvolnění je toho jasným dokladem. Třeba rádoby ozvláštňující promluvy do kamery - na divadle snad, ve filmu ne. Snad jediný co, tak oceňuju realistickej konec, protože o lidským plemeni nemám valný mínění a přesně takhle by to rozhodně skončilo. Jinak je to ale další Kolečkův a další Hřebejkův průser. ()

Master19

Jako bakalářská historka dobré, ale takhle to má tak třikrát přetáhlou stopáž. Smutné je, když je Hana Vagnerová nejlepší herečkou filmu, smutné je, když Norbert Lichý není seznamu herců, smutné je, když se u sedmdesátiminutového filmu nudíte. Pozitivní je, že to má své lepší stránky, třeba ta linie s tiketem se mi líbila. ()

slunicko2

Komedie s prvky absurdního dramatu, ironicky vsazenými do komorního snímku. 1) Chvílemi trochu laciný nicméně stále úsměvný snímek poukazuje na nesourodost mužského a ženského vnímání světa. 2) Nevěsta - esence agresivního pragmatického slepicismu - má ČVÚT, což názorně ilustruje budhistické úsloví: Dej vzdělání nevěřícímu a dostaneš ďábla. Nevěstina kamarádka - svědkyně manžela - představuje pro změnu husu. 3) Lesní hospoda se symptomatickým jménem Lapačka se stává dějištěm vpravdě náročných dialogů: Píchala s mým snoubencem týden před svatbou. To je...jako píchat snoubence týden před svatbou. ()

Big Bear

Zprvu jsem myslel, že je to spíše komedie pro ženy. Soudil jsem tak podle sporého uchichtávání manželky. Já si pozvolna kladl otázku zda to vůbec dokoukám, nebo zda se u toho alespoň jednou zasměju a vzpomínal na komedii co jsem viděl dopoledne, kde jsem nasmál opravdu do syta - I was male War Bride. Naštěstí se film začal celkem zajímavě rozjídět a s nástupem mužských herců mně to i začalo konečně trochu bavit. Vždycky se mi líbilo, když si ve filmu vystačilo díky solidnímu scénáři jen pár herců a tohle je skoro ten případ. Tady to pravda chvilkami haprovalo do trapna, ale na nedělní večer, proč ne. Škoda že tu erotickou lesbickou scénku obešli tvůrci obloukem. Hanka Vagnerová je zajímavej typ a možná bych pak šel s hodnocením nahoru .-) ! Na Hřebejka to bylo ale zatraceně ! - slabé. Dvě hokejky. * * ()

• Zakázané uvolnění (anglicky „icing“) je nedovolený způsob hry v ledním hokeji. (sator)
  • Klip k filmové písní vznikl v aréně pražské Sparty. (jenik71)
  • "Zakázané uvolnění" je mj. nejen název pro píseň, ale i druh blíže nespecifikovaného alkoholového nápoje. (Terva)