Buchty a klobásy, první mládeži nepřístupný počítačem animovaný film, vypráví o skupině potravin, které se pod vedením odvážné uzeniny rozhodnou odhalit pravdu o své existenci, a o tom, co se doopravdy stane, když jsou vyvoleni a opustí supermarket. (Falcon)

Videa (10)

Recenze (787)

Allien.9

Po "Travičce zelené" (***), "Sousedské hlídce" (***), "Apokalypse v Hollywoodu" (*****), "Interview" (****) a druhých "Sousedech" (?) přichází další rogenovská prasárna, tentokráte však "schovaná" za roztomilou animaci. Ale ať už animované nebo ne, grupáč je pořád grupáč a párek v prdeli je pořád... ále radši nic.;-) Chcete natočit brutální, vulgární, úchylný (nikoli však nenápaditý) film plný sexuálně, kulturně i politicky nekorektních narážek a nemůžete najít sponzory? Udělejte z něj animák. Btw, cool závěr. Bude hraně-animovaná dvojka?xD ()

Zíza

Rozhodně je tohle food porn nálož sprostých slov a výjevů, které jsou pro někoho přes čáru únosnosti. Na druhou stranu je to animák pro dospělé, tak je jasné, že se nebude zachraňovat Willy. Na jedné straně oceňuju, že se film vyjadřuje k takovým těm „plačivým“ otázkám jako je náboženství, jinakost, etnicita a tak, ale nechává to jen na úrovni legrace, něco hlubšího z toho samozřejmě nikdo nevyvodí. Nakonec v podstatě všechny ty stereotypy jsou využity k tomu, aby pobavily nebo zdramatizovaly scénu. Ovšem některé (pop)kulturní odkazy byly povedené, to samé i návštěva cukrovinkového Stephena Hawkinga. Vybrané písničky byly skvělé a bylo vidět, že si s tím tvůrci vyhráli. Na druhou stranu jen sprosté výrazy a sem tam dobré a hravé nápady nestačí, aby vás film 100% zaujal. Navíc ani animace mě nijak zvlášť nenadchla, neoslovila. Myslím si, že zhlédnutí bolet nebude, pokud nevadí, že to není zrovna příběh s morálním poučením a že vyvrcholení je opravdové vyvrcholení. Lepší 3*. Přeci jen i druhý den po zhlédnutí jsem na film myslela, především z toho důvodu, že jsem netušila, jak ho ohodnotit. ()

Spiker01

Příliš nejsem fanda Rogenovo harému, ovšem viděl jsem spoustu jeho filmů a asi jsem se více u žádného nebavil tak, jako Sausage Party v naprosto brilantním českém názvu. A i když jsem hodně balancoval na pomezí čtyř a pěti hvězdiček především proto, že cca prostředek je poměrně hluché místo s málo frekventovanými vtipy a nejspíš jsem čekal příliš moc. I tak to ale velmi bohatě vynahradí zbytek filmu, u kterého garantuji, že nic co by se jen vzdáleně tomuhle přisprostlému animáku podobalo zkrátka neexistuje. Zkrátka trefa po všech směrech. PS : Nevím jestli je náhoda a je to skutečně přesné, ale ve Vlkovi z Wall Street se objevilo slovo fuck 506x a zde prý také, ačkoliv za poloviční dobu..9/10 ()

Malarkey

Kdyby se jednalo o vtipný nekorektní animák, tak to určitě ocením. Jenže to by Seth Rogen nesměl tak moc hulit při psaní samotného scénáře. Některé momenty sice mají nápad, ale ve většině případů bych asi musel bejt zhulenej úplně stejně, abych se mohl vůbec začít smát. Nechutnost střídá úchylnost. Vtip chybí a jedinej opravdu vysloveně zlomovej moment je v samotném závěru, který by dokázal ocenit snad akorát tak Markýz de Sáde. A to ještě v případě, že by byl párek v americké sámošce. ()

Vančura

Nakonec to nebylo tak hrozné, jak jsem se obával, naopak. Scénář je obstojný, místy je to skutečně vtipné, má to super soundtrack a je na tom znát, že si s tím hromada lidí dala hodně práce. Především pak všichni herci, kteří namluvili animované postavy - dabing je u tohoto filmu vážně skvělý a patří dík distributorovi, že film uvádí do kin výhradně v původním znění s titulky. Místy se mi tam přesto vkrádala nuda a některé fóry mi tak úplně nesedly - snad proto, že nejsem vyloženě cílovka (tou jsou podle mě v první řadě teenageři, kteří ten film musí prostě milovat). V prudérní Americe asi může humor tohoto filmu u leckoho narazit (protože je samozřejmě "politicky nekorektní" ažaž a prdel si dělá ze všeho a ze všech), ale u domácího publika, které má tu laťku citlivosti vůči sexuálním narážkám apod. úplně někde jinde, bych se o negativní reakce ani komerční úspěch film nebál. Tenhle film na sebe podle mě v pohodě vydělá a nedivil bych se, kdyby za pár let vzniklo pokračování. Odpočinková záležitost na léto, která pobaví - nic víc, nic míň. ()

Zajímavosti (20)

• Na automobilu jednoho z prodejců je dvakrát během filmu jasně viditelná nálepka Dixar. Z jaké společnosti na výrobu animovaných filmů si tímto tvůrci utahují, je asi jasné. (Jaroslaf)
  • Podle Setha Rogena (Frank) bylo pro zajištění hvězdného obsazení zásadní angažmá Edwarda Nortona (Sammy Bagel, Jr.). Mnoho dalších herců kývlo když se dozvěděli, že bude ve filmu hrát on. (NIRO)