Studentka čtvrtého ročníku střední školy zcela propadla online hře vadí – nevadí, ve které anonymní společenství „pozorovatelů" začíná manipulovat každý její tah. (Freeman Ent.)

Videa (22)

Recenze (451)

dr.horrible

V roku 2016 som sa na Nerve hodne tešil a sklamal ma, a až do včera mi tu svietilo hodnotenie dvoch hviezd. Spätne vlastné hodnotenie nechápem. Vyslovene blbý je iba záver, pár scén je dokonca vynikajúcich (rebrík, žeriav), je tam Emma Roberts a celkovo ide o neuveriteľne zábavnú oddychovku, ktorá sa vo svojom tempe nezastaví ani na moment. Zvyšujem na 4* a určite si to dám časom znovu. ()

*CARNIFEX*

Je to prihlúple? Pane bože, len sa netvárme že nie :) Klamať sa človek môže v kadečom (napríklad že schudol), ale pri "Nerve"? Je to stupídna teen "podívaná", ale - kurva miestami to baví. A to už v dnešnej dobe bohužiaľ naozaj stačí. Divák nebude obohatený o nijaké múdra (čo vyslovene nie je nutné!), ale zastávať sa takéhoto filmu, že je snáď neviem akým "posolstvom", ktoré bude dostatočným odkazom pre prihlúplu "young" mládež, ktorá sa v mnohých prípadoch nevie spratať do kože - to snáď nie ;) Nerve stratou času nie je, je to skutočne "malebne" natočené, celkom dobrý, vhodne zasadený soundtrack taktiež spravil svoje, no a herecké obsadenie? Snáď si ani neviem predstaviť, že by v tom hral niekto iný. Takže, vypnúť mozgy, nerozmýšľať, nemyslieť, nepolemizovať. Ja osobne som s tým mal omnoho väčší problém ako som si pôvodne myslel. V určitých momentoch som sa skutočne pohrával s myšlienkou udelenia štyroch ☆. No tie tri budú v mojich očiach skrátka dostatočným vyobrazením reálnej kvality snímku. ()

Happens

Zde se cíluje na teens skupinu, co žijí ve světě instafamous, lajků a jiných followers. Mizící identita nadcházejících generací křičí po uchlácholení ega skrz falešný obdiv kybernetických přátel. Neexistující realita, která utváří osobnost. Film to glorifikuje a přináší trochu z bližší budoucnosti. Snad jako ukázku, kam špatně to může dospět, ale taky spíš jako interaktivní možnost současných trendů. Připočtu k tomuto nesmyslnosti v hackerském světě a do toho ještě horší kvalitu hereckého provedení. Nemůžu dát víc než tři hvězdičky. ()

EvilPhoEniX

Příjemně moderní thrill jízda, která je děsivá tím, jak moc je reálná a poukazuje na chyby dnešní doby. Nerve má příjemný spád, atraktivní Emmu Roberts, hravý vizuál, daří se filmu dolovat i slušně napětí (Motorka,Vlak). Jeden z filmů, který se dá doporučit všem jak z poučného tak zábavného hlediska. 80% ()

S.Quentin QUALE

Čekal jsem Nerve mnohem horší. Jako ano, je to taková teenagerská směrovka, takže pokud to někdo ví a stejně se na ni dívá, a to jen proto aby se tady pak mohl vystříkat, prosím. Já za největší bolest filmu považuju naivní a zkratkovité zvraty v charakterech a chování postav, což je opravdu do očí dospělého diváka bijící. Zbytek se mi libíl....a moc. Na Emmu Roberts se dívá fakt skvěle, elektrizující vizuál, jehož typ křičí už z posteru, mi dělal vyloženě dobře, vše apgrejdováno elektronickým soundem s přídavkem popíku. Krev v podstatě chybí, ale s tím se taky muselo počítat. Je to moderní film pro mladý s cyber-technology zápletkou, takže všichni staří morousové ať si slíznou ánus. Joost a Schulman dokazují, že jsou v těchto vodách na čele. 75% ()

Zajímavosti (16)

• Ve filmu si zahrál malou roli americký youtuber Casey Neistat, (známý také díky seriálu The Neistat Brothers, který natočil pro HBO), který se osobně zná již delší dobu s režiséry. (havlajs10)
  • V uvítacím videu hry „Nerve“ jsou sestřihy z různých filmů. Jedná se například o legendární scénu z filmu Matrix (1999), kde Morpheus nabízí Neovi, aby si vybral mezi modrou a červenou pilulkou, z nichž jedna jej vrátí do jeho virtuálního života a druhá mu umožní vstoupit do skutečného světa. V dalším záběru je vidět dav obyvatel z filmu Hunger Games: Vražedná pomsta (2013). Konkrétně ve chvíli, kdy jeden z přihlížejících vzdává hold Katniss přiložení dvou prstů na rty a následným pozvednutím ruky. (Calwen22)