Loupež ve velkém stylu

• USA Going in Style (více)

V zoufalé snaze platit účty a přežít kvůli svým blízkým se trojice kamarádů odhodlá riskovat všechno a přepadnout banku, která je připravila o jejich peníze. (Vertical Entertainment)

Recenze (399)

higuain

Jump in the basket! - Who the hell you think I am? E.T.? Super komedie. Freeman, Caine, Arkin. Je jim sice přes osmdesát, jak už ale napovídá český název filmu, dávají si to zde opravdu ve velkém stylu. Tohle trio, hlášky, lidský příběh o přátelství, geniální scéna s vykrádáním supermarketu, hodně kvalitní hudba. Going in Style je nadprůměrná pohodová komedie. Komu takové filmy v kinech scházejí, neměl by váhat. ()

Od Braffa by som síce čakal niečo odvážnejšie, ale problém je skôr v zameniteľnom scenári, ktorý hrá presne podľa očakávaných nôt a neprinesie v podstate nič originálne, ale občas aspoň vydarenú hlášku. Naopak práve Braff sem tam poteší fajn montážou, ako napríklad prechod z kresby do reálneho diania. Ak by film nemal také hviezdne obsadenie, asi by sa nedostal ani do kín, najlepšie chvíľky má podľa mňa ale postava vedľajšia, a to Christopher Lloyd. Až je človeku ľúto, že nepatril tiež k partii. Niekde v pozadí, alebo skôr v popredí, cítiť kritiku systému, ktorý považuje dôchodcov za akési nutné zlo. ()

Necrotongue

Na film jsem se těšil kvůli hereckému obsazení poměrně hodně, ale narazil jsem. Scénář byl plytký jako Balaton a přitom by se z námětem dalo slušně pracovat. No nepovedlo se a snímek byl silně utahaný, šťastný a předvídatelný, takže hvězdičky přišly jen za tři pány v hlavních rolích a za nesmrtelnou Ann- Margret. ()

filmfanouch

Herec Zach Braff se především proslavil hlavní roli v seriálu Scrubs: Doktůrci, Postupně se ale vydal na dráhu režiséra a nyní se rozhodl natočit remake filmu z roku 1979. S Morganem Freemanem, Michaelem Cainem a Alanem Arkinem. Tato komedie skvěle funguje co se týče hlavní trojice, která je prostě herecky výborná. Freeman a Caine spolu mají při této šesté spolupráci zase skvělou chemii a Arkin k nim geniálně ladí. Potěší i Christopher Lloyd v menší roli. Plán loupeže ale není dost velkou dobu dostatečně zajímavý, než se dočkáme velkého vysvětlování. Celkem fajn solidní komedie se zábavnými prvky, ale nic extra. ()

ScarPoul

Je fajn vidieť, že ešte tri herecké legendy dokážu utiahnuť na svojich ramenách celovečerný film. Ale od tvorcu, ako je Braff, ktorého filmy mám naozaj úprimne rád, mi tento príde ako prehliadka zaužívaných klišé bez osobitosti. Čo v zásade zamrzí, lebo to hádže film do nevýrazných vôd, do ktorých asi nebudete vstupovať tak často, ako tvorcovia predpokladali. Je to fajn film. Ale na jedno pozretie. Nedostatkov je tam veľa a týkajú sa hlavne réžie a scenáru. Arkin rules! ()

Zajímavosti (14)