Epizody(8)

Osud je spojil. Nebezpečné síly se je snaží rozdělit. Geralt a Yennefer dělají, co mohou, aby byla Ciri v bezpečí, zatímco se na kontinentu schyluje k válce. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (164)

mm13

Stojím pevne za tvorcami seriálu a za Cavillovým Geraltom mi bude ľúto asi toľko, čo za výmenou na poste jeho kobyly. Len dúfam, že ustoja hlúposť nemalej skupiny divákov a zdarne ukončia tú skvelú vec, ktorú začali a ďalej rozvíjajú. Vôbec nie dokonalá a predsa neodolateľná Sapkowského séria je totiž PRESNE tým materiálom, ktorý si žiada tu zvolený prístup... ale tak vysvetľujte to polo-sčítanému obecenstvu a hollywoodskej hviezde (ktorá sa tvári ako neviem aký veľký fanúšik a potom predvádza herecký výkon hodný tak akurát štvrtého herného pokračovania). Držím palce, nepoľavujte, dobre to robíte! ()

Cooller

byť jde příběh dost mimo Sapkowskyho předlohu se mi první serie poměrně líbila a to zejmena diky Cavilovi, který Geraltovo herni alterego vystihl velmi věrohodně, je vidět že patří mezi nás gamery. Bohužel jeho role bude nahrazena a ve 3 serii se na plno dozvídáme proč. Ve třetí serii se totiž naplno rozvíjí dnes už standardní hollywoodská demagogie a posedlost bezvyznamnou život devastujici ideologií. Teplej Radovid je už i na mně moc, takže bohužel jediné co mohu dnes pochválit je už jen perfektni visaž a postava Anyi Chalotra, a pak že britky jsou šeredný. ()

sem asi jedním z mála, nicméně třetí série mi přišla lepší než druhá. Na rozdíl od dvojky se alespoń zhruba snaží držet knížek (alespoň co si pamatuji) a nesnaží se už tak v knížkách komplikovaný děj vylepšovat přidanými linkami (nemluvím o drobných změnách, ale celých částech) tak jako v předchozí řadě.  Akce je stále slušná a i když jí občas podrazí nohy slabší CGI, rozhodně patří k pozitivům. Co už moc nefunguje jsou politické a zákulisní tahanice. V knížkách jsou podstatnou součástí děje, ovšem seriál na ně ve větší čí menší míře kašlal a teď když je chtěl rozjet ve větším to nepřekvapivě nefunguje a upřímně bych se nedivil kdyby spoustě lidí vůbec nedávaly smysl a neorientovali se v nich. Čtvrtá řada (pokud tedy vůbec vznikne podle posledních informací) by měla přijít s tím nejlepším z knížek, ale i tak to bude mít i vzhledem k přeobsazení Geralta extrémně těžké. Pokud nevznikne - ať už kvůli stávkám, nebo mizerné sledovanosti - bude to jeden z největších průšvihů Netlfixu. Mít takhle silnou značku a stejně se s její pomocí střelit do obou nohou je fakt kumšt...65% ()

JohnCZ

Jakmile dochází k událostem na Thannedu, které tvoří zlomový moment pro celý zbytek ságy, tak to konečně chytá drajv, který jakž takž drží až do konce. Do té doby příběh, ač k mému překvapení tentokrát se co do kostry vyprávění dost pevně předlohy držící, kulhá na obě nohy. Není to ani náhodou samotnou předlohou, ale neschopností scénáristů poutavě vyprávět a pochopit onu osobitost Sapkowského díla. Seč se herci viditelně fest snaží (parádní chemie hlavního tria), líná režie, nulová dramaturgie a chaotický scénář to absolutně nedává. V této fázi se už má vykreslení světa lehoulince přibližovat Hře o trůny, ale tvůrci nejsou ani schopni pořádně představit postavy, natož je nějak pochopitelně vyprofilovat a rozjet s nimi vysokou politiku tak, aby se divák ve všech těch jménech a skrytých motivacích orientoval (a to mám tu výhodu, že jako znalec předlohy všechny čarodějky celkem s přehledem znám). Akční scény to má parádní, ale zas až tak moc jich není. Z dialogového hlediska je to zábavné bohužel jen tak napůl. Upřímně nevím, co tvůrcům sežralo rozpočet, protože ze světa Zaklínače toho moc vidět není. Digitál vypadá snad ještě o třídu hůře než minule a pocitově celý zážitek sráží do béčkových vod. Je to škoda. Geralt si zasloužil schopnější tvůrce a Henry Cavill to ví. ()

Soweek

Se Zaklínačem jsem bohužel skončil. U dvou dílů jsem regulérně usnul a poslední díl ani nedokoukal. Je mi upřímně zcela jedno, jestli to je neschopností Netflixu navázat na skvělou první sérii nebo obecně vývojem příběhu v knihách. Možná jsem si celou dobu nalhával, že mám rád Zaklínače, přitom jsem měl rád jen jeho herní podobu a Netflixu se náhodně povedla první série, možná to Netflix skutečně jen dojebal. Teď už je to jedno. ()

• Třetí řada seriálu se natáčela ve Slovinsku, Chorvatsku a na severu Itálie. (raininface)
  • Hrad, v ktorom sa Geralt stretne s príšerou, je inšpirovaný hradom Predjama v Slovinsku. (Ingtar2)