Ciri nemá pochopení pro Geraltovy způsoby a sama odvážně překonává náročné překážky. Kvůli intrikám a podezřením mezi členy Bratrstva se z Yennefer stává štvaná zvěř. (Netflix)

Recenze (46)

WathanajX

U této epizody nutno přiznat, že jsem chvíli překlikávala mezi 3 a 4 hvězdičkami. Chvíli mi trvalo, než jsem se nakonec rozhodla pro 3 a proč? Tak jednoznačně mé váhání způsobilo to, že se zatím podle mého názoru jednalo o další slušnou epizodu, která mě dokázala alespoň trochu nadchnout dalším, co jsem očekávala, a tím je výcvik Ciri. Musím se ale přiznat, že jsem Ciri celou první sérii skutečně nemohla vystát. Teď se konečně dostávám do fáze, kdy jí budu mít asi raději než Yennefer, pokud se tedy seriál bude ubírat stejným směrem jako doposud. Ale budiž její výcvik se mi zatím zdá jako jeden z mála světlých bodů seriálu. Jinak je to pořád velká bída. A tím se dostávám k hlavním důvodům, proč jsem se nakonec zastavila na tříhvězdičkovém hodnocení. Na zaklínače si samozřejmě kromě Geralta budu asi ještě dlouho zvykat ale jsou tu i jedinci, které si na konci série možná i oblíbím. Ale nepředbíhejme. Zatím mi začíná být hlavně Yennefer i dost líto, jelikož je její část opravdu šílené ale šílené utrpení a bohužel mi zatím dojem ze seriálu dost kazí. Nejvíc k smíchu byla závěrečná scéna, kdy Yen jako pravý dřevorubec pohrdá sekáním hlav a raději srazí pár kůlů a dvojka prchá na jediném koni široko daleko přímo před zraky ochromených mágů, jejichž síly jsou na chycení těch dvou očividně krátké. Asi byly zaraženi dřevorubeckou náturou Yen jinak fakt nevím, co to mělo znamenat. Tady už scénáristé asi vyhodili knížku z okna jelikož kromě Geralta a Ciri si nějak nevzpomínám že by se něco z tohoto dílu v knížce vyskytovalo…Hodnocení: (3*) ()

Trevor

V prvej sérii som zaujal rovnaký postoj ako väčšina recezentov a príliš som sa sústredil na porovnávanie s knihou či hrami o Zaklínačovi. Je porozuhodné že práve dnes som po debate s mladým (nielen) filmovým fanúšikom, ktorý ako to v tomto býva zvykom kupoval darčeky pre členov rodiny deň pred Štedrým dňom, zaujal rovnaký postoj ako on: po prvé, od uvedenia druhej série som si držal trochu odstup a nepustil sa do nej hneď po jej uvedení. Po druhé rozhodol som sa ju neporovnávať so spomínymi predlohami. A svojim komentárom mi toto rozhodnutie potvrdil aj Cheeter. Naozaj treba sa na to pozerať ako na iný príbeh a dá sa to vytiahnuť aj na 4*, inak by to bolo za 2... ()

tomik99

Moc nechápu, jak Yennefer v minulém díle uprchla svým věznitelům a najednou se objeví úplně někde jinde, nikdo neřeší, kde byla a co se ji stalo a ještě ji svěří tak důležitý úkol jako popravu největšího nepřítele. Právě její dějová linka táhne seriál neskutečně dolů... Zbytek už šel, výcvik Ciri se mi líbil, i když se nedokážu ubránit, že to monstrum na konci tam bylo znovu jen na efekt, abychom si mohli odškrtnout další příšeru. Opravdu tam musela být? ()

warrenur

Ciri je mala wolwerinka a nebyt wtf-udalosti v zavere, ktory opat otvara mozne linie, jednalo by sa o vyrazne slabsi diel. Tentokrat sme mali ale priserky dve. Skoda, ze sme sa nedozvedeli ako sa volala ta, s tymi mnohymi ocickami a koncatinami. :) Inak, nemala ta prva, podla Vesemira, chcipnut iba "ohnom do srdca"? Zrejme rozpoltenie tiez postacuje. :) Trocha tej politiky a intrig medzi carodejmi. 40% Pozitivne hodnotim, po technickej stranke, mimoriadne "cistu" kameru, bez akychkolvek farebnych filtrov. ()

Necrotongue

Hmmm, no, i tak se dá. Pro mě je zatím setkání s druhou řadou nepříjemné v tom, že se příliš nebavím. Nebo skoro vůbec. Vedly se řeči, nedělo se téměř nic podstatného, takže jsem nabyl dojmu, že jde zase jen o pouhou vatu, která nemá diváka zaujmout, ale je tu jen proto, aby měl seriál patřičný počet dílů. Mně by nějaké dlouhé debaty nevadily, to by se v nich ale muselo řádně intrikovat, manipulovat a musely by mít určitý cíl.To mi tady chybělo. ()

• Když Lambert (Paul Bullion) říká, jaký je rozdíl mezi zaklínačem a hromadou hnoje, tak skutečně tento rozdíl řekne. Avšak v epizodě Touhy v láhvi (2019), kdy toto zaznělo poprvé, jsme se skutečný rozdíl nedozvěděli. (Pito126)
  • V průběhu let si hráči oblíbili hlášky herního Geralta. Ten během hraní například zmiňuje to, že fouká silný vítr (konkrétně slovy „wind's howling“). Toto sice nelze brát jako přímý odkaz na hry, ale vždy, když hráči někde zaslechnou či spatří tato slova, vybaví si právě Geralta. V anglických titulcích pro neslyšící se tato hláška objevila na začátku třetí epizody. (Geralt z Rivie)