Účinkují:

Marek Vašut (moderátor)
(další profese)

Nejúspěšnější soutěž všech dob opět na TV Nova! Nové studio, nová pravidla, nový moderátor. Hrajte o 10 miliónů korun s Markem Vašutem. (TV Nova)

Recenze (82)

dan4815

Milionář s Vašutem je jako sex se psem - bude se vám to zdát divné a možná z toho ještě něco chytíte. Vašut sám o sobě má dobrý hlas, dobře vypadá, ale moderátor vědomostní hry je naprosto na hovno. Občas jsem měl pocit, že zrovna prodělal nějaký záchvat nebo má obrnu, takže někdy se stávalo, že soutěžící to ukončil dříve, než aby tam zůstal... nebo že by byli idioti? Nevím. Jedno je ale jisté, Vašut to nijak neprožíval. Nepřemlouval hráče, nevnucoval jim myšlenku, zdali jejich odpověď není špatná, i když byla dobrá. Někdy se o to pokusil, aby se neřeklo, ale viděl peníze hlavně ve své peněžence. A největší nevýhodou Vašuta v tomto pořadu? Byl hloupější než kdejaký hráč. A to je pak těžké, když ani on sám nic neví, a když ano, několikrát jsem zpozoroval, že se prořekl a pak se to snažil zahrát do autu... pokud na to teda zrovna přišel. Ostatně, on Vašut znal snad odpovědi na tupé otázky týkající se TV Novy. Otázky týkající se trapností na TV Nova tuto hru degradovala o několik úrovní níže. Člověk chce být milionářem, je na to dostatečně inteligentní, ale když nenechá svou mysl lobotomavat seriály TV Nova, nedokáže odpovědět na jejich stupidní dotazy, kdo zrovna v Ordinaci mrdá s Bobinou. ()

castor

Myslím, že v roce 2000 to byl boom jako v devadesátých letech Tutovka. U barevného kola štěstí, Přemka Podlahy a bláznivé vrásčité babky každý slintal nad sumami, které byly k mání. Šlágrem pak byl rozhodně i Milionář. Démonický Vladimír Čech je evidentně nenahraditelný, sympatický závan od hostitele Marka Vašuta tam občas je, pokušitel mu docela jde, ale místy zbytečně tlačí na pilu a zdaleka není tak bystrý a pohotový jako nejslavnější tuzemský moderátor tohohle fenoménu. Tehdy to mělo atmosféru, dnes musíme strpět i otázky, které jsou určené ryze pro diváky TV Nova. To do vědomostní soutěže prostě nepatří. Coby comeback ale překvapivě snesitelné. ()

KeithMaxwell

Neskutečně mě tu serou otázky na dementní pořady TV Nova, opravdu se tady musí ptát kdo hraje v ulici a vyhrál superstar? Jinak není moc co vytknout, Vašuta nemusím ale tady překvapivě v pohodě, zábavné a rozhodně lepší než zaplnit středeční večery dalším dílem ordinace nebo nějakým podobným klenotem. ()

FFilipCZ

Myslím, že se tu všichni (a nebo alespoň většina z nás) shodneme, že Milionář byl, je a bude pouze jeden - a to ten s panem Vladimírem Čechem, který stále ještě ze záznamu můžeme sledovat na TELCE. Každopádně potvrzuji, že Marek Vašut je za něj celkem důstojná náhrada (rozhodně lepší než Šmucler nebo Hejma), i přes to, že je někdy až moc hrrr a tlačí na pilu humoru, ale to bych prozatím dal za vinu jeho "premiéře" v této moderátorské pozici. Jednu hvězdičku si sice nechám pro sebe, každopádně si myslím, že tato soutěž bude velice kvalitní výplní televizního času v porovnání s těmi všemi trapnoseriály a béčkovými filmy, které ostatní programy (potažmo i TV NOVA) nabízejí. PS: Nová nápověda je zajímavým zpestřením a troufám si říci také nejsilnější nápovědou ze všech nabízených. PPS: "Nové studio" není zas až tak nové, jak se zdá, v podstatě to samé, jen v HD kabátku. ()

Ozzy2

Marek Vašut je nesnesitelný, jeho neustálé rytí do soukromí soutěžících je trapné a nemá v této soutěži dělat.Pokud si chce zvedat ego, měl by si udělat vlastní Talk show, tento pořad je pro jeho exhibicionismus krajně nevhodný. Otázky? No comment, raději celou soutěž zrušte, pokud takto pojedete dál. ()

• Pořad byl natáčen v kulisách německé verze přímo v Kolíně nad Rýnem. (Bernyz)