Reklama

Reklama

Chcete být milionářem?

(pořad)
Soutěžní
Česko, 2000, 45 min

Chcete být milionářem? Úspěšná soutěž, kde můžete své znalosti proměnit za skutečně velké peníze. K dispozici máte tři nápovědy (pomoc publika v sále, 50 na 50 a přítel na telefonu), pokud nevíte jednu ze čtyř nabízených odpovědí na danou otázku. V celé škále otázek jsou tři záchytné body, což znamená, že ona částka soutěžicímu zůstane. Věřte, že Vladimír Čech (Martin Preiss) nejednoho člověka na "horkém křesle" zviklal. (cheyene)

(více)

Recenze (300)

Zagros 

všechny recenze uživatele

Jedna z nejznámějších televizních soutěží vůbec a to i celosvětově. Výtečně vymyšlený koncept, kde ani tak nešlo o znalosti jako o show. Jasně, znalosti byly také důležité, nicméně vzhledem k formátu soutěže padlo třeba jen deset otázek za hodinu. Ústředním bodem úspěchu byla postava moderátora a u nás to bravurně zvládl Vladimír Čech. Za něj, za prvních několik dílů osvěžujícího formátu a za napětí v soutěži bych dal i čtyři hvězdy. Bohužel se postupně napětí s opakováním vytratilo a s výměnou moderátora už to šlo dolů. Každopádně děkuji tvůrcům soutěže za její vymyšlení. Třeba také proto, že díky ní vznikla geniální Nohavicova písnička a povedený film Milionář z chatrče. ()

hrumsrt 

všechny recenze uživatele

Dnes už se jedná o absolutní klasiku české zábavy. Jednoduchý námět, dobré otázky, které jdou od absurdně lehkých k absurdně těžkým. Vezmeme-li samotnou kolébku pořadu, tedy díly s Vladimírem Čechem, tak jde o naprostý unikát. Vtipně pojato, skvělá mimika pana Čecha. I když "vás posílá na reklamu" má to kouzlo. Jeho nástupce Martin Preiss měl nesmírně těžkou pozici, ale zhostil se jí celkem obstojně a dodal i něco svého. ()

Reklama

wosho 

všechny recenze uživatele

První série byla velmi dobrá (lví podíl na tom má moderátor Vladimír Čech), bohužel časem se pořad omrzel a výměny moderátorů tomu moc nezabránily. Celkově se "Chcete být milionářem?" dají označit za to neklepší co v tomto stylu zábavy ve světě vzniklo a u nás provedlo. PS: a mimochodem musím opět podotknout, tady to namá (čsfd) co dělat!! ()

Drom 

všechny recenze uživatele

Nablejskané svítící studio, dramatický moderátor a kus reality show, otázek o hodně méně, peněz však o mnoho více. To je podoba téhle parodie na soutežní pořady. Jednu hvězdičku dávám za těch pár otázek, které byly někdy zapeklité, jinak je to fraška hodící se ke stanici, která ji vysílala a divákům téže. Výborná volba byl Vladimír Čech, ten dokázal tuhle šou rozjet a správně zdramatizovat, přesně jak má divák podobných hovadin rád. Stejně se na to lidi dívali jen ze závisti a se skrytým snem já taky chci bejt prachatej. Jaké jste čekali hodnocení, když má odpověď na název pořadu je NE? ()

Rattlehead 

všechny recenze uživatele

Tuhle soutěž jsem moc rád sledoval už na Nově a později na Telce, a dokonce i na YouTube (kde jsem byl schopen zkouknout snad i pět dílů za sebou). Hodnotím hlavně díly s Vladimírem Čechem, ty ostatní moderátory si moc nepamatuji. Rád si v duchu vymýšlím vlastní otázky a hrozně mě to baví, ale nevím, jestli bych měl odvahu jít do studia. Ta ostuda, vypadnout na první otázce... ()

Galerie (22)

Zajímavosti (12)

  • V 333. a 334. dílu během éry moderátora Martina Preisse soutěžil Viktor Kalivoda, který si odnesl 320 000 Kč. Jde o osobu, která o rok později zavraždila 3 lidi s tím, že mu vzorem byla Olga Hepnarová. Plánoval i masovou vraždu na lince metra C. (Zodd)
  • V roce 2016 se TV Nova rozhodla pro obnovení soutěže. Natáčení probíhalo v březnu v Německu. (Bernyz)
  • Ve 20. epizodě v 18. minutě můžeme vidět, že soutěžící má přeškrtnuté všechny nápovědy, přitom ji ještě zbývá nápověda „přítel na telefonu“. V příštím vyobrazení nápověd je už všechno dobře. (mar48)

Související novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů

02.01.2021

Nejoblíbenější uživatelé ČSFD se tradičně svěřují s osobními topkami 3 filmů (a seriálů), uvedenými v našich končinách (nebo kdekoliv jinde) v uplynulém roce, a od letoška jejich řady rozšiřují taky… (více)

Reklama

Reklama