Luďka čeká pořádná kocovina. S novou realitou se ale smířit nehodlá. Z nouze začne lhát. Lže synovi Tondovi, své bývalé ženě Iloně, dokonce i kamarádům v Severce. Její majitel Eda také nemá dobrou náladu. Cítí, že v Mostě je něco jinak. (Česká televize)

Recenze (90)

ForGump

Respektuji názor těch, kteří to tady posílají do odpadů či hází minimum hvězdiček, mají na něj právo, ale zdá se mi, že nečetli/neposlouchali ani jeden z rozhovorů dvojice pánů Kolečko nebo Prušinovský, a zároveň nechápou, že se jedná především o žánr komedie, nikoliv drama typu Pustina a já nevím co ještě. Každopádně myslím, že se většina dobře baví u příhod Luďana a bráchy Dáši (mimochodem s výbornými představiteli) nebo se opravdu nemohou přestat smát při zpovědi majitele hospody Edy, který se zase dokázal ztopořit. Všechno navíc podtrhuje vynikající hudební podkres. Dle mého se tvoří legenda mezi komediálními seriály, který je tak nekorektní, že se možná stane těžce akceptovatelným. Tady v tom našem zaplivaném a strašně ustrašeném rybníčku, kde diváci vyrůstali na Chalupářích, Nemocnici na kraji města, nebo Ordinaci v růžové zahradě, se totiž těchto věcí bojíme jako čert kříže. ()

Necrotongue

Druhá epizoda na mě působila podobně jako ta první, ale přece jen jsem měl pocit, že v seriálu došlo k určité změně k lepšímu, ubylo hluchých momentů a zdálo se mi že je tu humor přece jen o něco málo propracovanější. V minulém komentáři jsem na to zapomněl, takže to musím udělat teď, chválím parádní osmdesátkový soundtrack k oběma dílům, ten mě bavil. 2*+ ()

Prubner

Jako téměř všechny Kolečkovy scénáře - nudné, nevtipné a bez pořádného děje. Zato z toho trčí pražskokavárnická kritika údajného rasismu a xenofobie české společnosti a agitace ve prospěch transsexuálů. A hlavně je tu hodně oplzlosti a vulgarit, dokonce tolik, že to vadí i takovému nemravovi, jako jsem já. Rozesmát jednodušší diváky vulgaritami, to fakt není umění, spíš je to ubohé. Kolečko psát scénáře neumí a nikdy neuměl. Taky mě baví to označování tohoto seriálu za kultovní, ještě než byl vůbec odvysílán. Kultovním se dílo stává časem, ne před premiérou. Nicméně herecké výkony slušné (hlavně Hofmann a Stárková). Nevím, nevím, jestli tomu seriálu dám ještě šanci. UPDATE: Tak po 3. dílu dávám seriálu definitivní sbohem. Takové dno kvality a vkusu se jen tak nevidí. ()

Loki_Six

Ilona: Já mám prostě o něj strašnej strach, oni píšou že se to v člověku může projevit daleko pozděj, že je to uložený v tom genotypu. A hele, všechno co jsem se na tých různých servrech dočetla na Tondu sedí, jo? Chodí rád do školy. Straní se kolektivu. Používa deodorant. A má kartičku do knihovny. Luděk: No promiň, ale to on asi jako student musí. Ilona: Jenže on si tam půjčuje knížky a taky je čte, Luďane, to není normální. Luděk: No po mně to nemá. ()

fabecc1222

O trochu slabší než první díl, ale stále dost povedené. Tentokráte to netáhne ústřední partička, ale Schmitzer a jeho senzační past na zlodějíčky. Víc se také projeví Pavel (Dáša) a je tu super ten kontrast toho progresivnismu, transgender a reakcí na to od zabedněných socek z Mostu, kteří se zároveň bojí přiznávat, jak se jim vlastně Dáša líbí, no a kdyby byla cigoška, tak kdo ví... ()

• V momentě, když si Tonda (Filip František Červenka) prohlíží profil Blanky na Facebooku, je přihlášen jako „Martin“, to ale neodpovídá jeho postavě. O chvíli později, když si Tonda pouští video, si lze všimnout osobní složku na ploše se jménem „Martin Voplakal“, který pracuje v České televizi jako rekvizitář. (Leopard105)
  • Pozorný divák si všimne, že když Tonda (Filip František Červenka) si prohlíží profil Blanky na Facebooku, je laptop připojený k Internetu pomocí WiFi, a to v momentě, kdy v baráku nešel elektrický proud. (Leopard105)
  • Druhý díl Mostu! měl na ČT1 vyšší sledovanost, než premiérový pořad vysílaný ve 20:00 (Rapl – Operace Ofsajd, 2019). Jedná se o unikát. (klukluka)