Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Trailer 8

Recenze (208)

kaylin

I když jsem si myslel, že to na první film nemůže dosáhnout, příběh byl celkově docela zajímavý a hezky bláznivý, a navíc se zde objevují postavy, které jsou prostě skvělé, především pak proto, jak se je podařilo zahrát skvělým britským nebo irským hercům. Místy je to prostě krása pohledět, je to zábavné, ale i dojemné, pokud je to potřeba. ()

Jezinka.Jezinka

Pomerančovou marmeládu milující méďa je pořád stejně líbezný, postavu ústředního zločince převzal okouzlující a charismatický Hugh Grant (to jméno jsem mu zkomolila asi třikrát, než jsem to napsala správně) a díky obojímu se mi druhý díl líbil o fous víc než první. Jen je mi záhadou, jak to, že všichni kriminálníci uměli v kuchyni vytvořit jen nějaký dezert či sladké jídlo. ()

Anderton

Ospevovaná jednotka bola pre mňa miernym sklamaním a nič na tom nezmenila ani Nicole. Čakal som predsa len niečo dospelejšie a nie len veľmi slušný film pre deti. Dvojka ma však uchvacovala čím ďalej, tým viac a prebudila takpovediac toho detského diváka vo mne, ktorý sa už len málokedy ozve, pretože väčšina podobnej produkcie ide na istotu. Takže kúzlo Paddingtona som "objavil" až na druhý pokus a pravdupovediac som to vôbec nečakal. Áno, je to väčšie, hlučnejšie a farebnejšie, ako to už pri pokračovaniach býva, ale tentokrát našťastie aj lepšie. ()

Morien

Film mě bavil od začátku do konce, protože oproti prvnímu filmu, který byl celý o takových těch rodinných hodnotách, což mě ve filmech většinou nezajímá, je to prostě legrační dobrodružství. A navíc hezky implementuje bezodpadkovou dramaturgii. (Vím, že Hugh Grant si dělá srandu sám ze sebe, ale takhle nějak si představuju, že to vypadá u Toma Cruise doma.) ()

Soweek

Narozdíl od prvního Paddingtona, King ve dvojce daleko více upřednostňuje styl Wese Andersona, což je přesně směr, kterým se podle mého názoru měl ubírat už prví díl. Výsledkem je tedy kouzelná echt britská rodinná pohádka, vyprávěná a znázorněná ve stylu Grandhotel Budapešť nebo Moonrise Kingdom s velmi silným hereckým obsazením, skvělým záporákem Hugh Grantem a úžasně naanimovaným medvědem s vynikajícím dabingem Bena Whishawa. ()

Zajímavosti (16)

• Celosvětová premiéra proběhla 5. listopadu 2017 v Londýně. (Varan)
  • Natáčelo se v těchto datech: 28. 6. 2017, 17. říjen 2016 až leden 2017, 2. až 7.duben 2017, 12. červen 2017, a od 22. do 27. června 2017 v Anglii a Irsku. (Varan)