Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 1

Recenze (329)

Frajer42 

všechny recenze uživatele

Spoilery! Velkou výtku bych měl k obrovskému kreténismu v rámci chování ústředních postav. Nevím, zda jsem úvodu věnoval dostatečnou pozornost, ale přišlo mi, že se jednalo o nezaviněnou dopravní nehodu způsobenou výskytem paroháče na silnici. Nepochopil jsem tedy poté, proč se svévolně hlavní hrdinové vrhli po hlavě do víru problémů a z nezaviněné dopravní nehody udělali postupně v podstatě pokus o vraždu. Další vývoj už byl ryze španělský. Nechyběla spousta překvapivých zvratů . Zejména mě bavila zhruba poslední třetina filmu, kdy se krásně přiostřilo. Úvod mi přišel zbytečně rozvleklý. Rozuzlení je poté velmi dobře vymyšlené a krásně vypointované. [65 %] ()

akisha 

všechny recenze uživatele

Super. Ne tak hutný jako La Cara Oculta, ale napínavý a zvratový je to parádně. Mario Casas jakožto hlavní "hrdina" mi byl nesympatickej hned od začátku, ať už něco spáchal nebo ne, stejně tak Barbara Lennie jako jeho milenka. Vyzdvihla bych herecký výkon Any Wagener, ta byla opravdu skvostná. Těsně před koncem se to na chvíli dost zamotalo, že jsem si říkala, jestli to vůbec pochopím, naštěstí se to pak zase rozmotalo a konec je velice, velice uspokojivý. Kdo má rád napětí, zvraty a pomalou plíživou atmosféru (a navíc rozkošně znějící španělštinu), směle do toho, neměli byste být zklamáni. ()

Reklama

nascendi 

všechny recenze uživatele

Tak po dlhšom čase film, ktorý ma potešil. Vôbec som sa nezamýšľal nad spleťou odbočiek a falošných stôp a nechal som sa unášať dejom, ktorý vyvolával trvalé napätie, k čomu prispieval aj hudobný podklad. Veď ani v Rašómonovi som nepátral po tom, ktorá z historiek je pravdivejšia a v Cayattových filmoch som sa pravidelne strácal bez toho, aby to zmenšilo môj dojem. Nie som z tých, ktorí sa radi pochvália, že vraha odhalili už v 38 minúte. Iba ten, ktorého takýto film poteší. ()

sochoking 

všechny recenze uživatele

Toľko vykombinovaných variácií, až to začalo byť únavné a navyše otravný ton hlasu tej Goodmanovej ma fakt zabíjal! Záverečné odhalenie, musím uznať, bolo výborné, ale čo z toho, ked' po toľkých možných twistoch som bol už psychicky na dne. A že film má relaxovať potom... Takže spravodlivých 50% u mňa. ()

poz3n 

všechny recenze uživatele

Pokud jste měli co do činění s režisérovým předchozím snímkem El cuerpo, můžete si být jisti, že víte do čeho jdete. Contratiempo je typický představitel španělských mysteriózních thrillerů, tentokráte s trochu hitchcockovským nádechem. Ten lze vypozorovat již v úvodním nastavení příběhu: Muž je obžalován z vraždy a musí prokázat svoji nevinu. Těžko hledat typičtější hitchcockovský motiv. Příběh je doslova přeplněný množstvím zvratů a přepisováním toho, co je pravdivé a platné. Těžko v takovém filmu hledat nějaké hlubší sdělení. Naopak, Contratiempo je skvělým představitelem popcornové zábavy na úrovni. 7/10 ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Mimo Španělsko byl film překvapivým hitem v Číně. Zpočátku ovšem film promítán v kinech nebyl, ale byl k dispozici na nelegálních webech pro sdílení souborů, kde byl ve velkém stahován. Pozitivní ohlas přimělo místního filmového distributora, aby kontaktoval režiséra Oriola Paula a prodiskutoval jeho uvedení v čínských kinech. (Emo-haunter)
  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)

Reklama

Reklama