Chladnokrevný zabiják zvaný "Nehodový muž" je znám svojí precizní prací, a to z něj dělá nejlepšího v branži. Jeho život se změní, když mu jeho spolupracovníci zabijí milovanou ženu. (AXN)

Recenze (107)

Yoshitsune

Johnson a Adkins, nám tak tady trochu zadaptovali Mechanika zabijáka a Hong Kongkonský thriller Yi wai, takže z toho nedělejte zase takovou senzaci. Ale Adkins ve své scénáristické prvotině, to výborně zvládl, vtipy sou opravdu vtipné, postavy sou celkem dobře zvládnuté a příběh dává smysl. Po akční stránce, ale je to však velká pecka a ty kopačky s otočkou, tady Adkins podává asi nejlépe, Boyka je tak ve stínu. Moje důvěra v Johnsona se opět zvedla, jelikož někteří k němu měli nějaké výhrady a proto Triple Threat, je podle mně v dobrých rukou. Navíc Michal si konečně zahrál, v něčem lepším, než je Asian Connection, takže jo, je to super. ()

Bozvav

Dialogy jak pro úplné idioty, hudba šílená, způsob odvíjení příběhu formou vypravěče - hlavního hrdiny byl vyčpělý už u Deedpoola, nicméně bitky vcelku reálné (to, že hlavní antihrdina vydrží prakticky cokoliv, je už dnes standartní klišé), námět nápaditý a co je hlavní, film se nebere příliš vážně. Místy slušné hlášky, vtipných momentů dost. Není to žádný akční skvost, ale slušná zábava, kterou lehce nadhodnocuji, neb mi zrovna dneska kápla do noty. Za mne 3 a půl hvězdy, tedy tak 70%. ()

Upřímně jsem nevěřil, že Scott Adkins po Boykovi natočí ještě dobrý akční film a Jesse V. Johnsnovi jsem nevěřil už vůbec, ale zázraky se dějí a tihle dva ( netuším JAK!) natočili dost možná nejlepší a nejkříštalovější béčko posledních let, které zaujme nejen nekompromisními souboji, kde se lámou končetiny jedna radost a z choreografie má divák zatajen dech, ale také velmi poutavým příběhem točící se kolem nájemných vrahů ( kde každý jeden zúčastněný je něčím zajímavý a jiný) a místy jsem měl pocit, že sleduji neoficiálního Tarantina. Velkým plusem jsou i výborné chlapácké hlášky, ze kterých jsem šel pár krát do kolen a překvapivě i inteligentní dialogy. Tohle béčko má vše, co by každé jiné mít chtělo. Michael Jai White a Ray Stevenson jsou pěkná třešnička už tak na dost chutném dortu. Paráda, tohle se povedlo a to se mi dle traileru do filmu vůbec nechtělo.. Pche.90% ()

kenkaku

Boyka dostal příležitost na odvetu. Milé… obzvlášť když u toho sekundoval Darth Maul. To byl za mě top filmu mimochodem. A trénovali s mým oblíbený vybavením od RDX (žádné okoukané/trapné Venum nebo UA). Za mě malé plus ;). Casting obecně vzato moc fajn mimochodem. Teď film… Film jako takový je vlastně vykrádačka Johna Wicka. Ale taková “zvláštní”. Prostě scénář se inspiruje Wickem, kde jen může, ale v tom dobrém. Tu idiotskou myšlenku “všemocné globální organizace” si třeba odpustili. Takže vlastně vylepšení... Co mi ale nesedlo, byl komentovaný styl vyprávění. Moc mluvení a křečovitá snaha o hláškování. Pozn.: náplasti adkins pobavily. ()

mzss1

(90%) Accident man mě teda pořádně překvapil. Nečekal jsem, že to bude až taková pecka. A ani mi nevadilo to odlišné, nadlehčené pojetí se spoustu vtipných hlášek a scén. Děj je dost přímočarý a ničím nepřekvapí, ale to mi absolutně nevadilo. Soubojů zde máme dost, Adkins se skvěle předvede. Vše je krásně natočeno, žádný zbytečný zpomalovačky a další moderní zbytečnosti. Dojde tu i na pár přestřelek apod. Adkins zde má roli zabijáka a i si jí užívá. Po herecké stránce je na tom lépe než před tím. K tomu nám vévodí pěkná hudba, jak vystřižená ze starší doby než je tato. Nemůžu si pomoct, ale po Boykovi a Ninjech je tohle Scottův nejlepší film. Jen tak dál! ()

Zajímavosti (12)

• Když Mike (Scott Adkins) vyslýchá Miltona (David Paymer) v ruském masážním salonu, několikrát ho udeří do obličeje. V následujících záběrech je ručník od krve, ale na Miltonově obličeji není vidět žádné zranění. (Johnny.ARN)
  • Kolem času 00:02:50, poté, co Mike (Scott Adkins) kopne do lavičky, se nejprve objeví ve vzpřímené poloze vlevo od plastové židle a v dalším záběru je převrácená a stojí před židlí. (Johnny.ARN)
  • Na hřbitově během diskuse Mikea (Scott Adkins) a Charlie (Ashley Greene) upustí Mike šálek kávy na zem. O několik minut později, když Charlie odchází, je vidět, že šálek kávy je nyní na jiném místě. (Johnny.ARN)