Tajný agent se probudí uvězněný v ponorce na místě, o kterém ví jen CIA. (Filmbox)

Recenze (85)

Figu

Žáne Žáne.... Měl bys přestat využívat toho, že jseš jeden z mé topky a hrdinů dětství. Tahle amatérsky natočená píčovina opravdu nestojí za skouknutí ani pro nejskalnějšího fandu JCVD. Všechno bylo tak primitivní, tak směšný, tak laciný, že se mě to nechce ani vypisovat! Ty přestřelky, ty dialogy, ti herci okolo, no prostě děs! Jediný co je pozitivní a stojí za zmínku je postava Lundgrena! Dolph je pořád nehoráznej bourák a zde je největší škoda, že byl dost nevyužitej! Na rovinu říkám, že kdyby se role hlavních hrdinů našeho dětství a z plakátu filmu otočily, mohlo to dopadnout daleko líp! Doufám a věřím, že nám "svaly z Bruselu" v budoucnu představí něco víc snesitelnějšího. 35% ()

otík

Teda byla to strašná blbost a totální béčko, ale kdyby většina filmů s Van Dammem a Lundgrenem byla tak zábavná, jako asi 3 minut tohoto filmu, kdy si společně ze sebe dělají legraci, bylo by to něco úžasného pod sluncem. Jenže 3 minut zábavy je tedy skryto ve 100 minutách nudy. Scénář je naprosto praštěný, už jen to, že na ponorce se střílí o sto šest je samozřejmě hovadina, ale i zbytek námětu je příšerně dětinský. Škoda o tom psát, lépe je zmínit, že Lundgren je ve filmu cca 10 minut, ale scény s ním jsou to nejlepší, co film nabízí. Van Damme je slušný, sem tam se i usměje, je slušně nadabovaný – místo zesnulého Pomejeho ho mluví v primáckém dabingu Jiří Švarc a celkem se na něj hodí, Lundgrena naštěstí zase dabuje Soukup. Vizuál filmu je strašný, neustále šero (no vždyť je to v ponorce, já vím!), akční scény nijaké, sem tam nějaká postava obživne (nebo jsem si myslel, že už je mrtvá), sem tam má někdo průstřel břicha a žije bez potíž dál, ale tak už to v těchto filmech bývá. Mě těší, že jsem to přežil bez úhony a to, že jsem se jednou fakt slušně pousmál, mi dává motivaci zhlédnout další kupu sraček s Žánem i Dolphíkem. ()

SOLOM.

Tady budu souhlasit spíše s těmi, kterým se tento film moc nelíbil. Není to vyložený průser, ale ani dobrý akční film. Pár zajímavých akčních scén to mělo (přestřelka v hotelu nebo trojitá bitka v ponorce), ale jinak vcelku chabý scénář i herecké výkony. Jean-Claude Van Damme i Dolph Lundgren rozhodně natočili už lepší filmy a podali i lepší výkony. Obtloustlý Patrick Kilpatrick se tu moc dlouho neohřál a Jasmine Waltz ať raději dál točí domácí péčka – v těch je určitě lepší než coby klasická herečka. A ještě jedna věc: pro uživatele Martin741 a jemu podobných co píší, že to pořádně nepochopili – ono je totiž hodně důležité se na ten film skutečně podívat!!! Ne jen v rychlosti opsat pár blbostí z komentářů jiných uživatelů a sesmolit další vlastní nesmysl… ()

Ellmariachi

Klasické béčko o které by člověk jen stěží zavadil nebýt JCVD a Dolph v hlavních rolích. Tedy s Dolphem opatrně tam to až tak neplatí. Jeho role totiž velká není i když kus práce odvede a v ději má důležitou pozici. Zbytek castingu už je špatný a graduje to ženskýma rolema. Obě holky jsou pěkný, ale hledání hereček snad muselo proběhnout vedle castingu na porno. Jak dámy chytí do ruky kvéry vypadá to nechtěně směšně. JCVD zde v bitkách předvede to na co už asi má. Někdo může říct, že to je málo, ale aspoň máte pocit že se rve on a ne kaskadéři. Přestřelky jsou nezajímavé a strašně mě vytáčí, když jednou nabušenej agent netrefí vrata od stodoly a vteřínu na to snad umí mířit za roh. Jinak to ale utíká a člověk se nenudí. V závěru malý zvrat, který nepůsobí úplně blbě. Pokud jste na těchto pánech vyrůstali dejte tomu šanci, jinak to ale nemá smysl. 55 procent. ()

herr_carter

Je jasné, že u pokročilých šedesátníků už nemůžeme čekat nějaké brutální nesestříhané bitky a zároveň nemůžeme očekávat pózování do půl těla, protože prostě stárneme všichni že ano. Na druhou stranu ( i když je to blbé jak kříženec bišonka s jorkšírem) to žádná hanba není a pánové tady hlásí jak v devadesátkách - spíše tedy JCVD, obří Švéd má pouze bohužel podružnou roli a prvně jmenovaný dokonce předvede pár chvatů, za které by se nestyděli ani jeho protivníci v Krvavém sportu..a ještě mu pomáhá nádherná baba, která sice zdědila hereckého talentu jako já vyhrál milionů ve sportce, ale co už - žádný učený z nebe nespadl !...................moje hodnocení = 6 z 10. ()

Zajímavosti (3)

• V mnoha scénách je vidět, že se film točí na betonové podlaze, kolem jsou jasně betonové a dokonce i omítnuté stěny, stropy jsou vysoké jako v budovách (někdy i vyšší) a chodby i nepřirozeně široké na to, že se celý děj odehrává v ponorce. (Ace.A.T.L.)
  • Film sa natáčal na ostrove Mobile a Dauphin Island (Alabama, USA) od 25. januára do 23. februára 2017. (Arsenal83)