Adela Banášová uvádí přímý přenos slavnostního předávání výročních filmových cen z pražského Rudolfina. (Česká televize)

Recenze (65)

Matty

Podezřívám akademiky, že viděli jenom jeden film (a pokud jich bylo víc, na většinu z nich v průběhu roku zapomněli). Vítězství Masaryka v technických kategoriích se dalo očekávat, ale scénář a režie? Jinak mi přijde symbolické, kolikrát během večera moderovaného (velmi pohotově a místy vtipně) slovenskou moderátorkou a prostoupeného narážkami na to, že by velká filmařská rodina měla držet při sobě, bodovali Slováci (kostýmy, kamera, film). O něco svižnější než předchozí dva ročníky, s funkčním zapojením živého hudebního doprovodu a vesměs bez hluhých nebo nechtěně trapných míst (děkující Kaiser se dopředu jaksi naplánovat nedal), ale počtem kategorií pořád zbytečně nafouknuté, což je zvlášť patrné, když všechny válcuje tentýž vítěz. ()

Malarkey

Za hodně dlouhou dobu se jedná o vysloveně vydařené předávání výročních filmových cen Českého Leva. Adéla Banášová se zhostila role moderátorky na výbornou a zvládla to asi nejlépe, co jsem za dosavadní dobu viděl. To, že je u Slovenek Slovenština sexy mi prostě nikdo neodpáře. Také jsem ale během těchto dvou hodin měl až pocit, že letošní rok se u nás filmařsky vysloveně vydařil. Obrovské nadšení jsem měl z Oldy Kaisera, který konečně byl oceněn z vážné role a nutno dodat, že i to předání si vysloveně užil. I když u filmu, který do letošních cen podle mě trošku nepatřil. Nenapadlo mě, že by Masaryk tak kasíroval, ale dát ho do nominací v době, kdy oficiálně ještě nebyl v kinech? To je trošku podpásovka pro všechny ostatní kvalitní nápady, které se loni dočkaly zfilmování. Alespoň, že ta Michalina nezůstala bez povšimnutí. Mimochodem, také se Vám ta její polština poslouchala s takovou lehkostí? No co naplat...zase mi ale vysloveně udělala radost kategorie televizních filmů a seriálů. Kde seriál Terapie byl jasnej, ale Kosmo k tomu měl také hodně blízko. U televizního filmu Zločin v Polné neměl konkurenci. Tak dobrý český televizní film jsem opravdu hodně dlouho neviděl...jestli vůbec někdy. Když to tedy sečtu kolem a kolem. Za mě spokojenost. Doufám, že takto to bude vypadat i do budúcna...:-) ()

Croft odpad!

On tu xxdovskou šaškárnu alá malý český hallywůůd ještě dnes někdo sleduje? Anthropoid je ryze český film? Masaryka vetšina lidí ani neměla možnost vidět, tedy krom pár vyvolených a že je tak vysoko to musí bejt snad všem úplně jasný, i kdyby to byla sračka největší. Pořad musí uvádět slovenka a další chiujoviny. Dělají si co chtějí - sami sebe vyznamenávají a lidi jim to žerou a ještě cálujou a to furt řvou že chtěj dotace! ()

golfista

Film, který viděli všichi ostrouhal a film, který neviděl nikdo shrábnul vše. Tak dopadlo jednou větou předávání českých kuželů. ... Vypočítavost tvůrců Masaryka je natolik znechucující, že v mých očích výrazně poznamenala hodnocení celého přenosu, který byl kupodivu velmi snesitelný (i díky moderátorce). ... Ono jak by asi dopadl Masaryk, příští zimu, kdy už si na něj po letošní březnové premiéře nikdo z akademiků ani nevzpomene že ? Je fakt, že jsem vítězný film zatím neviděl, ale že by se podle výsledků zrodil TAK legendární film, to se mi prostě nechce věřit. ()

Marsik

ČT1 HD - Mě to bavilo. Pokud pominu, že film Masaryk slízl smetanu v drtivé většině kategoriích a už při nominacích bylo jasné, že to vyhraje, nedá se 24. Českému lvu nic zásadního vytknout. Co mi zejména utkvělo v paměti: Morální, leč zajímavý proslov pana Vetchého, vtipné poděkování za cenu pana Kaisera a trapný proslov paní Geislerové. Dále ocenění pro paní Zaoralovou a pana Bartošku kvituji, stejně tak oceňuji moderátorské schopnosti paní Banášové. Zvládla to s přehledem a vtipem. Tedy...příjemný sobotní večer ve společnosti ČT. 80% ()