Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pochoutkový nebo hermelínový? Sníst, co si člověk nadrobil? Zabalit? Lenka (Eliška Křenková) přijede do Prahy za svým chlapcem, ale hned z kraje romantické večeře od něj dostane nehoráznou nabídku, kterou nemůže řešit jinak než útěkem. Ostatně útěky jsou pro Lenku typické, jak se postupně ukáže. Poslední spoj domů ujede před nosem, další pojede až ráno, co celou noc v Praze? Kousek od nádraží Lenka narazí na Nonstop lahůdky a rozhodne se uklidnit jídlem, což je pro ni taky typické. Postarší majitel Lahůdek Karel (Miroslav Krobot) taky vypadá, že má nějaký problém. A zatímco Lenka svoje problémy řešit neumí, ty cizí řeší okamžitě. (Česká televize)

(více)

Recenze (116)

yarca 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Krobot se usmál! Neuvěřitelné! Jeden večer plný propletenců s jednou rodinou a jednou "hezkou zrychlenou". :-) Kdyby to napsala Rozamunda Pilčrovic, tak by se hlavní hrdinka buď vrátila k zmoudřelému ex nebo by si začala s pohledným revizorem. Ale protože to napsal Pavlíček, dopadlo to, jak to dopadlo. Protože takovej už je holt život... ()

LachtanShows 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Na pořád stejný sterilní výraz Elišky Křenkové už jsem si vybudouval poměrnou averzi, ale konečně jsem narazil na dílo, kde jsem jí od dob Rafťáků přišel na chuť. Největším bonusem celého TV filmu je tramvaj č. 18, se kterou se skoro denně dostávám do školy a z ní. A tak bylo úsměvné sledovat, co se v těch prostorách, co sleduju zpoza okna mojí šaliny, může všechno stát. ()

Reklama

Master19 

všechny recenze uživatele

V podobných filmech (nebo co to vlastně je) záleží především na hercích a ti mi tu maximálně vyhovovali. Ačkoliv Krobot je Krobot a jeho výrazová paleta si nic nezadá se Stevem Segalem, stále má co nabídnout a když dostane kvalitní protipól, je radost se na to dívat. Nejvíc se mi líbila taková ta samozřejmost, že to až vypadá, jako by herci ani nehráli. Na nedělní večer u telky velký luxus. ()

Olík 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

U druhého dílu čtyřdílného televizního cyklu je hned na první pohled jasné, že pod každým z příběhů je podepsán jiný tvůrčí tým. Po ženském ztvárnění citlivého tématu na nás Jan Hřebejk vyrukoval s živelným mixem Zelenkovské absurdity, osobitosti Dejvického divadla a americké crazy komedie stylu, co všechno se může stát jedné noci. Klasický Krobot (rád bych ho už viděl v jiné poloze), chemie, která mezi ním a Eliškou Křenkovou funguje a jejich rozdílné pohledy na řešení problémů. Dále mi dejte lahev rumu, deset deka lahůdkového salátu, několik specifickým postaviček a máme menu, které jen tak v každé večerce neseženete. ()

Brtniik 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Nevím co znalci, ale já se ukrutně bavil! Vždy mne zaráželo, že se s xichtem a náturou, jaké má p. Krobot, někdo odváží vlézt na jeviště, natož hrát, ale jak se zdá, jde to úplně v pohodě a to tak že výborně! Slečna Křenková zraje jako víno. Opět nám byla předvedena sada podivníků, co mne jinde otravuje, ale zde to bylo OK, navíc vše s dobrým koncem. Docela nepříjemně nastavená laťka pro další díly. Jo, vzpomněl jsem si na hudbu. Velký dík za připomenutí Zuzanky Navarovic. Parádně tam sedla. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (5)

  • „Já tyhle klasické chlebíčky nemám ráda! Jedině vajíčkový, ten můžu. Byla to pro mě trošku výzva se jimi cpát, a ještě ke všemu ve tři ráno,“  prohlásila Eliška Křenková o scéně z lahůdek. (Duoscop)

Reklama

Reklama