Spálit na prach

Když se matka jeho syna dostane do konfliktu s pařížským podsvětím, motocyklový závodník s vášní pro adrenalin začne pracovat jako drogový kurýr, aby splatil její dluhy. (Netflix)

Recenze (26)

MickeyStuma

Něco jako dvoukolově na plný plyn. Akční thriller o vynucené službě v dodávkách drog pro drogovou mafii v zájmu ochrany své rodiny. Svým způsobem plně adrenalinový snímek jízdy na motorce, který sice lecjaké originality nedosahuje, ale co se týče rychlé jízdy a honiček, má co ukázat. Děj příběhu není nijak složitý, neboť přímočarost cíle námětu je jasně daná. Dialogy jsou vedeny na minimu, čímž je v popředí zájmu jen a pouze adrenalinová jízda. Povrchnost všeho je sice do nebe volající, ale když tu máme docela pohledného motocyklového závodníka, rychlou jízdu ulicemi převážně v noci, naklánění se v zatáčkách takřka až k zemi, těsné vyhýbání se překážkám a mnohdy s policií v zádech, co na takovém filmu chtít víc. Milovníci motorek si tak jistojistě užijí své. Jak už je však u Netflixu tradiční, o originalitu skutečně opětovně v žádném případě nejde. Vizuální efekty jsou odvedeny v té nejjednodušší formě, takže mnohé scény bohužel vypadají omšele, což způsobuje časté výpadky té správné atmosféry. Ale i tak se jedná o zajímavý biják s výrazným důrazem na momenty. Ale pravda. Pro náročnějšího diváka motocyklového žánru to být lepší mohlo. ()

EvilPhoEniX

Solidní gangsterka z Francie o slušném klukovi, který se zaplete do místního gangu, aby splatil dluh své přítelkyně donášením drog z bodu A do místa B na motorce a samozřejmě né vždy to půjde hladce. Příběhově film do žánru nepřináší nic nového, ale díky netradičnímu stylu, dobrému tempu, dostatku napětí a sympatickým hercům je z toho víc než výživná jednohubka, která potěší fanoušky motorek. 7/10. ()

PatrikTM

Jo, jsem milonvík motorek a ano, je to důvod proč jsem tento film chtěl vidět. Ale sám mám odzkoušeno, že i člověka kterého nebaví motorky, tento film může velmi zaujmout. Znáte ten pocit, když si děláte svojí práci, jezdíte na motorkách a najednou se vám dostane informace že vaše ex manžela musela pracovat s drogama ? No.. Já ne, ale ten vášnivý jezdec tohle zažil. Aby ji z toho dostal, tlačilo ho svědomí minulosti ze vztahu a jeho vlastní rozhodnutí bylo se ponořit do brindy aby vyprostil z brindy svou ex a oplatil to, ale tentokrát už to byla jediná možnost jak vše zachránit. A nebojte, nebudete se nudit, bude vám to servírovat další nepokoje a budete si klást otázky: "Co se stale dál" ()

petikacka

Divoká jízda na motorce s drogama na zádech a poldama v patách. Drsná, i když jednoduchá, akční podívaná při které mi při motorkohoničkách doslova tuhla krev v žilách. Jelikož jízdu na dvou kolech miluju asi jsem se nechala příliš strhnout vciťováním se a místy jsem měla tendence zavřít oči a ...Za mě 88% ()

gulista

Priamočiare, napínavé a rýchle; no bez výraznejšej originality a štýlu, ktoré som tu očakával trošku viac. Celému tu navyše škodí prílišná predvídateľnosť deja, jemná šablónovitosť charakterov, a jednotvárnosť strednej tretiny. Ústredná bezvýchodná situácia je tu nastolená kvôli dvom protipólom, ktoré hlavného protagonistu ovplyvnia. Podobných filmov s dvojkolesovými mašinami v súčasnosti ale veľa nie je, preto nakoniec aspoň slabšia trojka... 55% ()

• Film se natáčel na různých místech v Île-de-France, zejména v Choisy-le-Roi a na okruhu LFG v La Ferté-Gaucher. (bianci)