Adar a jeho armáda táhnou na Ostirith. (Prime Video)

Ukázka z filmu

Recenze (120)

Paatej

Kurva já tendle seriál fakt nechápu. Kam doplula flotila Númenorcu? Jak věděli kam maj jet? Proč jedou random směrem tryskem, aniž by předtim někdo vyslal třeba skauta? Proč Galadriel věří, že Halbrand je král, když sám tvrdí že neni? Proč se seriál snaží mluvit chytře a jde jen o květnatý bláboly bez sebemenšího sdělení? Naprosto děravej storytelling bez sebemenšího worldbuildingu. Seriál tráví minuty zpomalenejma záběrama, aby pak přeskočil jakákoliv vysvětlení. Neptej se a čum na nesmysl. Bohužel otázky co mě jako diváka zajímají, nezajímá nikoho jiného. Ani vesničany, ke kterým najednou připeláší stovky cápků na koních, kde ještě předtím sedláci mlátěj sedláky - doprdele vždyť se báli a chtěli utéct a ne zabíjet svoje lidi, co to je za nesmyslnej blábol - aby všichni začli oslavovat krále, kterej ovládá teleportaci, protože jak nadjel Agarovi jinak vysvětlit neumim, a nakonec je prostě protože velkej plán smetla sopka. Jedinej dobrej moment, doufám, že sou všichni mrtvý a že už je konec. ()

Spacecore

Jako jo, beru, že se KONEČNĚ něco děje po pěti dílech, ale ježkovy voči, to jsme čekali na tohle? První díly se bály ukázat cancourek krve a teď tu máme nechutnou scénu s polykáním skřetí krve následovanou scénou zapékání bodné rány. Proč? Proč tím museli zaplácnout snad deset minut? Z ničehonic? Je to naprosto nevhodně nasazeno. Jak tady někdo komentuje, že se takovému Goru Jacksonovi ani nesnilo. Tak Jackson zrovna má na kontě jedny z nejvíc gore horrorů vůbec a to jako měl v Lotrovi nechat skřety trhat ruce, hlavy a nohy? To by byla jatka. O to přece vůbec nejde, celý Lotr se bez takových scén obejde. No, o bitvě o vesnici ani nemluvě. Galadrieliny kaskadérské pózy garantují vyprsknutí smíchy. Strašně moc věcí tu nedává smysl. Elf tu sám vykydlí půlku skřetí armády, no paráda. No a nakonec dají nejzlejší artefakt nepřítele do rukou chlapci, který je tím očividně posedlý, aby se toho zbavil. Kecy Galadriel k chhudákovi temnýmu elfovi, kterýho mučil Morgoth v kobkách, to no comment. Kéž by jí takle mučili. ()

HellFire

Už mě nebaví psát pořád ty samé výtky pořád dokola :D. Každopádně v tomhle díle jsme si uvědomil, že je mi fuk, jestli někdo z hlavních postav zemře, protože mě jejich osud nezajímá. Dalším kiksem byl příjezd slovutné Galadriel a „její“ armády do vesnice, kde zachránili pár lidí proti útoku skřetů. MŮŽE MI NĚKDO VYSVĚTLIT, JAK SE VŮBEC DOZVĚDĚLI, ŽE TAM NĚJACÍ ORKOVÉ JSOU? Kdo jim to řekl? Krom toho ve vesnici je totální tma a jezdci už jedou za plného denního světla. A jak sakra Sauron věděl, kudy má jet tím VELKÝM lesem, aby nadjel padouchovi a překvapil ho? Nevěděl, jen scénáristé jsou líní a nedokáží vymyslet nic lepšího. A co orkové? Už jim nevadí, když bojují na denním světle, když svítí slunce? Na to se jaksi pozapomnělo. Stejně jako se nebyl nikdo schopný přesvědčit, že nezískali od orků ten zlomený meč, nýbrž to byl pouhá léčka, i když to mělo být to první, co měla Galadriel udělat. ()

BarryLyndon

Přiznám se, že se na to kvůli výživnému hejtu každý týden velmi těším a tento díl byl ke mně velmi štědrý už od začátku.  Měřítko je vzhledem k rozpočtu jeden z největších seriálových failů ever. Jak říkal PJ, že nenatočil Vyhnání z kraje kvůli nepatřičnemu měřítku po finále, tak tak někdo udělal celý seriál, no bože no. Koho by bitva o skanzen v Kuřimi nenadchla v seriálu za půl miliardy.  Také se velmi těším na zopakovaný trapný twist ze Stalloneho Samaritana. Také by mne zajímalo, kdo to psal, čtrnáctiletý kluk, co viděl ženský na katalogu spodního prádla leda tak. Protože nikdo jiný si nemůže myslet, že spolu všechny ženy automaticky a poklidně vycházejí a spolupracují, hahaha. ()

CAR0DEJ

Udun, Peklo, Mordor, Hora Osudu, teda ako to, že v Mordore je neustále tma ? Nie je to dokonalé, ale konečne viac a ak Hallbrandt nie je Sauron, tak potom už fakt neviem... a že ho Adar zabil ? Hm... Ešte pár tipov: Theo bude With King a Meteor man jeden z Astari, konkrétne tých modrých. Samozrejme o tomto čase nikto okrem tvorcov nevie, či to je pravda a tieto teórie su všade na nete, takže ťažko spoiler... No fakt som zvedavý ďalej. Nie je to dokonalé, ale samozrejme ako obrovský fanúšik Pána Prsteňov a Hobbita to budem ďalej pozerať a tešiť sa na nové odhalenia aj keď malé a medzičasom sledovať net pre rôzne teórie, v tomto ten seriál spravili naozaj dobre, to musím uznať. Vlastne si ani neviem predstaviť, či by bez toho vôbec fungoval. ()

• Orci skandují: „Nampat,“ před útokem na Ostirith. „Nampat“ znamená „smrt“ v černé řeči. (spacemaster)
  • Název epizody Udûnje odkazem na několik míst ve světě Pána prstenů. Jde o údolí hned za Černými branami, které tvoří vstup do Mordoru ve Třetím věku a také druhé jméno první Morgothovi pevnosti, jinak známé jako Utumno. Utumno znamená v řeči Quenya „podsvětí“, kdežto Udun značí „peklo“ nebo „temnou jámu“ v sindarinštině. Zde Udun symbolizuje temnotu, v níž se jižní pláně mění s výbuchem hory Doom. (spacemaster)