Kapitola 13: Jedi (S02E05)

(epizoda)
  • USA Chapter 13: The Jedi (více)

Mandalorian cestuje na planetu, které vládne krutá místodržící, jež má velice mocnou nepřítelkyni. (Disney+)

Recenze (89)

Clark_Kent

„Všichni jsme jeden. Vše je jedno. Světlo, Temnota… Jen cesty jsou vždy dvě." Normálně nehodnotím každou epizodu zvlášť, ovšem u téhle udělám vyjímku. Ashoka a její cit pro světlou sílu, mě maximálně udivil. Jsem milovníkem světa Star Wars a velice mě zajímá směr, který si malý "Grogu " vybere. Přehlídka se světelnými meči, mému oku opravdu moc lahodila. ()

dO_od

// Skvělý, takže nová trilogie udělala Star Wars ostudu tím, jak byla nekoherentní a lajdácky napsaná, a Mandalorian jim zase dělá ostudu tím, že si tahá nejlepší věci z lore, a pak je přetavuje v béčkové epizody Hvězdné brány. Celý ten díl vypadá, jak kdyby vznikal v amatérské produkci s budgetem východoevropského akčního filmu s Brucem Willisem v roli záporáka. Sorry, miluju Star Wars, but not like this... ()

Sany33

Príbeh: Mando sa v hľadaní vhodného domova dostáva na planétu kde vládne odnož imperiálnych odpadlíkov. Jeho cieľom je nájsť rytierku Jedi, ktorá mu o jeho tajomnom, malom spoločníkovi objasní určité skutočnosti. Prevedenie: zabehnuté koľaje síce neopúšťame ale nakoľko sa v seriály objavuje najlepšia Jedika novej éry tak je mu to odpustené. Ahsoka je určite to najžhavejšie zbožie medzi pôvodnou trilógiou a úplne novou. Ale opäť ako tomu býva sme sa nijako extra nikam neposunuli. 93% ()

kotasbk

Už by to chtělo nějakého sith a pořádnou řežbu jako ve trojce v pomstě sithů. Snad ta pomalovaná jedi nulka nepřežije do dalšího dílu. Opět se ale ukazuje, že jediové nejsou schopní spolupráce. Tahle je zalezlá někde na planetě, kde nikdo nežije, stejně jako ten zelený skřet Yoda. A snad si "malý Yoda" vybere správnou stranu, protože jedině sithové dokáží pořádné věci. Jediové dokázali jen prohrát. ()

Fearghast

Po předchozí tragické epizodě příjemný návrat k naprůměrné produkci a hereckým výkonům (tedy vyjma té Jedi, jejíž výraz plynule přechází mezi dvěma extrémy "roztomilý Joda" a "zácpa"). Michael Biehn rozhodně potěšil, ač jeho role byla malá. Pomalá, příjemná epizoda s minimem vycpávek, lepší příběh probíhající epizody vs. co nás bude čekat v budoucnu by určitě potěšil, ale ... jen tak dál. ()

Zajímavosti (13)

• Dôvodom, pre ktorý sa Ahsoka rozhodla necvičiť Dieťa (ktorého meno Grogu nám bolo odhalené v tejto epizóde) je ten, že jeho citová naviazanosť na Mandaloriana by ho mohla urobiť náchylným k temnej strane. Toto priamo odkazuje na osud Anakina Skywalkera, ktorý bol Ahsokiným majstrom. Ahsoka používa taktiež podobné argumenty, aké použil Mace Windu (Samuel L. Jackson) v Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999), keď odmieta trénovať Anakina. (ČSFD)