Mandalorian se vydává na důležitou cestu. (Disney+)

Recenze (71)

Bender0101

Aby začátek 3. série dával malinko smysl, musíte vidět jiný seriál (Boba Fett). Jinak se budete velmi divit, jak to, že je Grogu znovu s Dinem, který má novou loď, je odpadlíkem (i když má Darksaber, takže je vlastně vládce Mandalorianů, což Zbrojířka nějak neřeší) a chce se vrátit na "cestu". Pokud jste Bobu viděli, divit se budete i tak, protože v onom seriálu byli Zbrojířka, Paz Viszla a Din jediní přeživší Nevarra , přičemž první dva si hověli na nějaké vesmírné základně. Zbrojířka poslala Dina očistit se do Dolů Mandaloru, na což Din poznamenal, že jsou zničeny. Zde je sekta obnovená, na planetě, kam se nějak dostala bez lodí; Din, ač odpadlík, přichází za Zbrojířkou, jako by se nechumelilo, aby výše zmíněná konverzace proběhla znovu, ale opačně: že se očistí, na což mu ona odpoví, že je to nemožné. Z Mandalorianů jsou neschopní idioti; děj je nahodilý; všechno ohledně IG-11 je blbost; Greef Karga si začne s pirátským králem (parodie Davyho Jonese a jeho posádky), aniž by Nevarro mělo prostředky k ozbrojenému střetu; Bo-Katan si sama zahořkle sedí v hradě. Aby toho nebylo málo, mezi druhou sérií a shledáním Dina a Grogua uplynulo přesně 0-2 let (podle Favreaua). Znegovala se tady prakticky celá druhá série a zresetoval Dinův arc, pro náznak návaznosti musíte vidět jiný seriál. Vesmírná bitva je fajn, až na to, že pirátské stíhačky nemají radary a zaměřené kanóny křižníku střílí všude kolem cíle. Celkově bordel, který se podle všeho spoustě lidí líbil. ()

Wiceman

Říkám to pořád, ale Jon Favreau a Dave Filoni by měli nahradit Kevina Feige pro MCU, protože to, co udělali se Star Wars Mandalorianem .... to je prostě the best. Neskutečný a dokonalý. Bohužel roztahaný na díly (ale to už je úděl seriálů) Chci víc a to teď hned :D Grogu, Din, Karga .... vše naprosto perfektně sedí a Star Wars universe se dere rozhodně tou správnou cestou :) Od nové trilogie si Jon Favreau řekl, vytvořím nový lore a žádný legends. Prostě tak to je a hotovo. A já mu za to líbám nohy :) Neskutečný, skvělý, báječný, ale jen jeden díl za týden .... to asi porodím Grogu :D ()

Fanda.Boukal

Tak já vám nevím. Přijde mi to že nám tvůrci trochu zpanikařili a snažili se rychle vymyslet co vlastně bude dál. Epizoda je taková roztahana a rozházená všude možně. Reálně to působí jak příběh co sem si vymýšlel jako malý kluk nebo jako 3 epizody sestříhané do jedné. Snad to byl jen trošku chaotický uvod a dál už se to nějak srovná. ()

tomik99

A já věděl, že to "samé" již nebude po dvou letech fungovat. Když Mandalorian byl naposledy na televizních obrazovkách, neměli jsme tu žádné SW seriály a byli jsme schopni ledacos odpustit. Teď tu máme seriál za seriálem a zkrátka zápletka jak ze hry stačit divákům nebude, navíc opakovaný vtip nemusí být stále vtipem. Za mě to na rozjezd bylo ještě "oukej", i když samotná epizoda nevěděla, jaký příběh má vlastně vyprávět. Spíše to vypadalo, jako by nám chtěla připomenout, kdo jsou hlavní postavy a kde se aktuálně nacházejí. Vizuálně krásně, příběhově malinko slabší a scénář vytvořený spíše jako pro herní průmysl. ()

loki5

Ten úvodní "souboj" s krokoželvou to krásně sumarizuje. Jak se jí nejlépe zbavit, jo už vím připoutáme se k ní lanem. A když trochu zatáhneme nemá šanci (jo je nás sice jen pět, ale to musí na těch pár stovek tun v pohodě stačit :-D). Člověk se může jen domnívat jak tahle banda mentálů vůbec přežila tak dlouho nehledě na to že nosit na hlavě kastrol 24/7 asi taky přežití moc nepomůže. Zbytek už jsem nevnímal. ()

• Pirátská vlajková loď by měla být starý separatisický křižník, který jsme mohli vidět ve hrách „Star Wars: Republic Commando“ a „Star Wars: The Force Unleashed“. Znamená to, že piráti a jiná kriminální verbež převzala techniku Separatistů po skončení Klonových válek. (Veskoslav)
  • Po příletu na Nevarro můžeme v pozadí vidět bílý protokolární droid K-3PO. Tyhle jednotky patřily mezi nejdražší na trhu a jasně to ukazuje, jak moc se Nevarro rozrůstá a obchodně kvete. (Veskoslav)
  • „Kalevala“, název planety, kterou Din Djarin (Pedro Pascal) a Grogu navštívili, aby viděli Bo Katan (Katee Sackhoff), má v našem světě jiný význam. Kalevala je název finské epické básně, příběhu obsahujícího zpívající čaroděje a mořské příšery. (mikki089)