Spenser zrovna vyšel z vězení, ale vyšetřování zvrácené vraždy ho znovu přivádí do bostonského podsvětí. (Netflix)

Videa (5)

Recenze (215)

TheEvilTwin

Povedená akčně-kriminální jednohubka, která určitě nenudí, akce je v průběhu dostatek a semtam se najde prostor i pro vtipkování, i když v menší míře, než ve kterou jsem doufal. Wahlberg slušný jako vždy, nepřehrával a pobavil, zápletka tuctová a nijak inovativní, ale tempo dostatečně rychlé. I když se najde pár much a v určitých scénách z filmu vyloženě tryská naivita, je to naštěstí taková ta aktraktivní Two Men Show, kdy hlavní dvojce divák fandí a těší se na závěrečné vyústění, a tudíž si to udrží zaslouženou pozornost. ()

honajz odpad!

Tvl, seriál Boži mlýny, jen americky naivnější a roztahaný na dvě hodiny. Postavy se chovají jako pitomci, hlavně nad guys, a i když se mluví o tom, jak je jich v tom zapleteno spousta lidí, nakonec se někde na placku porve sedm chlapů. Akce po celý film nikde pořádně žádná. Bojím se bojím naznačeného druhého dílu s očišťováním jména hodného hasiče. ()

Soweek

Berg s Wahlbergem mají zřejmě nastaveného hlídacího psa na všechny scénáře, kde figuruje postava bostonského policisty. Tentokrát k tomu Berg přistupuje trochu jinak a nesnaží se o kdovíjak drsný thriller, ale spíše kriminálku odlehčenou lehkým ritchiovským způsobem. Jako vždy se ale jedná o klasický bergovský průměr, který Vás neurazí, ale další den si už na film nevzpomenete. ()

luka4615

Solidně odsýpající "buddy" záležitost, jejíž největší předností jsou sympatické hlavní postavy a velkorysé akční, potažmo i komediálně laděné sekvence. Snímek Spenser Confidential rovněž zaujme i sympaticky přímočarou režií, která by si sice v pár momentech zasloužila nějakou hlubší dějovou zákrutu, nicméně v rámci možností se i přesto jedná o slušnou filmovou práci, která Vás na 110 minut dokáže poměrně dobře zabavit. Dobrá práce! (Netflix) „Hawk is the name of the guy with the shotgun. Spencer does your taxes.“ ()

Figu

Tak pod názvem téhle Spravedlnosti podle Wahlberga jednoznačně chybí žánr komedie! Spenser je mega suverén a jednoduše umí zlehka chodit přes mrtvoly! Mám rád tyhle nekompromisní borce co si jdou za svým a neumí uhnout. A během toho co si Mára razí heslo "žádný sraní", divák najednou zjištuje fakt, jak senzačně to uteklo. Za mě žádný hluchý místo, a i když se v poslední době takových flákot ve filmovým světě servíruje spousty, já to můžu plnejma! Je to prostě další žůžo akční zábavná jednohouba pro fajn večír. 70% ()

• Cerrone se jako zkušený zápasník také spolupodílel na choregrafii bojových scén a vypomohl i jako kaskadér při automobilových honičkách. „Nemůžu uvěřit, že mi za to ještě zaplatili,“ rozplýval se Kovboj, který je známým milovníkem adrenalinu. [Zdroj: fights.cz] (Duoscop)
  • Natáčelo se v americkém státě Massachusetts. (Rominator)