Epizody(8)

Nová ředitelka se snaží srovnat do latě neukázněné studenty na „škole sexu“, o které si už cvrlikají i vrabci na střeše. Otis nechce, aby se provalily jeho tajné pletky. (Netflix)

Recenze (119)

DwayneJohnson

Pro mě o malinký kousek lepší, než druhá série, přesto výš nepůjdu ani náhodou. Místy je to hodně zábavné, mnohdy to však strašně tlačí na pilu, hlavně co se týká všech možných sexuálních menšin. Takže už tu nemáme jen několik gayů a leseb, ale dokonce i dvě nebinární osoby. A to už je moc i na Dwejna! Mám rád filmy s podobnou tématikou a neřadím se absolutně mezi homofobní osoby, ale čeho je moc, toho je příliš. Jestli je tohle opravdu jedno z hlavních témat na západě, tak jsem nakonec moc rád, kde jsem se narodil. Co se týče ostatních věcí, je to pořád dokola Meave s Otisem, stále strašně přehrávající Eric a hodně uspěchaný konec, který mě jen utvrdil v dojmu, co jsem napsal v mojí první větě. ()

ScarPoul

Ja mám tie postavy rád. A teším na ne a prežívam s nimi každý nezdar aj každý úspech. Sex Education si našťastie stále drží vysokú úroveň. Scenáristicky je to neprekonateľné. Hlavne v rámci témy akú rozoberá. To, že dokážu herci veľmi prirodzene prechádzať zo silných emócií na humor je dôkazom veľmi silného kreatívneho tímu. Všetko tam funguje ako má. A hoci sa to občas skĺzne po cliffhangeroch, ktoré sú očakávané, to neustále balansovanie medzi čiernou a bielou a ukazovanie, že postavy, zo začiatku nesympatické, majú na svoju povahu tiež svoje dôvody posúva tento film do roviny sociálnej štúdie. Má pobaviť, možno trošku aj pomôcť, ale myslím si, že každý si v nej dokáže niečo nájsť a s niečím sa stotožniť. 3. séria 100% ()

Chrustyn

I v třetí sérii pořád svěží, výborně natočený a skvěle zahraný inteligentní seriál o sexu a všem kolem něj. Už to není tak svižné a originální jako na začátku, ale fanoušky předchozích sérií určitě nezklame a dokáže jako rozesmát, tak i dojmout. Jeden z mála seriálu, který si svou laťku kvality drží a klidně si dám další sérii. ()

anura

Bohužel seriál nemá vůbec drive předchozích dvou sérií a hodně na sílu jsou tam tlačená témata menšin aby se dětem ukázalo, že všichni jsme normální a plnohodnotně nás společnost musí přijmout. Po pravdě mne tohle rovnostářství vůbec nebaví, protože je to už skoro ve všech Netflix/HBO seriálech. Ale život tak lehkej vůbec není a někde ve Východní Evropě a podobných zemích se menšinami vůbec nemažou. Přesycenost seriálů tímto tématem nakonec produkuje lidi, kteří znechuceně volají po jakýchsi "tradičních hodnotách" a volí extremisty, kteří jim to naslibují. ()

Kacitr

Možná ze mě ta počáteční euforie opadne, ale prozatím jsem nadšená. Jen mi přijde, že hlavní postavy byly jaksi upozaděny a do popředí se dralo to méně důležité. Bavila mě Aimee, Adam, Otis. Ten progres a osobní růst u některých? S mými emocemi to pěkně zacvičilo. Jen by to chtělo více Otise a Maeve. Ono by to natahování mohlo taky brzy otrávit.... Jo a scenáristé by se příště mohli vrátit k charakterům, které poslali na vedlejší kolej. Pokud příště bude...A Eric ať mě neštve. To jeho jednání v téhle sezóně? Pf. A Ruby ta zmizela kam mimochodem? Zrovna když se nám ukázala taky jinak, než jako nafrněná barbína, rozhodli se páni pisálkové, že se budou řešit raději postavy, o kterých předtím nikdo nikdy neslyšel. Škoda. ()

Zajímavosti (23)