Život malíře Lorenza se v tomhle psychologickém thrilleru velmi zkomplikuje. Má totiž pocit, že se ho manželka snaží izolovat od novorozeného syna. (Netflix)

Recenze (25)

Morholt

Manželský pár je v radostném očekávání, ale v důsledku prodělaného potratu je nastávající matka úzkostlivější, než je zdrávo. Krátce po porodu její iracionální chování získá na intenzitě a postupně začíná psychózou trpět i novopečený otec. Alespoň tak se to zdánlivě jeví. Solidní psychothriller s relativně netradiční zápletkou, který celkem šikovně brnká na strunu nejistoty. Schindel se celkem šikovně vyhýbá hluchým místům, D'Agostino během psaní scénáře přemýšlel, takže tu nenarazíte na výraznější nelogičnosti a slušný je i casting, ačkoliv otec byl občas na pěst. Trochu jsem se bál konce, který bohužel zůstal dlužný jednu z odpovědí, ale jinak jsem spokojen. 75% ()

666Carnage

Psychologický thriller, který rozhodně neurazí a zaujme. Málo herců a zajímavá zápletka. Herecké výkony nejsou na oskara ale špatní věc to rozhodně není. Do konce filmu vlastně vůbec nevíte co je pravda a jak co je což je dobrý, že udržuje diváka v nejistotě. Já měl třeba 3 teorie o konci a jedna se vyplnila jen tak na půl. 60% ()

Davies182

... tak dlouho se brnká na hororové struny, až člověku zbyde jen mysteriózní psychologický thriller. Kdo čeká hutné latinskoamerické drama, rozhodně neodejde s prázdnou, u ostatních se eventuelně může dostavit mírné zklamání z rázného finále. Tátové si přidají jednu hvězdičku, jo a v Norsku to asi moc oblíbený nebude. ()

Rockerman

Šílená matka se snaží uchránit svého syna před všemi nástrahami světa. Chrání jej před světlem, bacily, venkem, lékaři, cizími lidmi a nakonec i před vlastním otcem. Ten se brání po dobrém a trochu i po zlém. A jak už to tak bývá zákon je na strně matky. Vše pak dospívá k nečekanému a absurdnímu konci. Moc dobrý film, který leze na nervy. P.S. Kdyby se Sigrid odstěhovala do rodného Norska vzal by ji dítě Barnevernet! ()

Psychor

Horor a thriller jsou žánry navzájem velmi blízké a často se dokonce překrývají, mnohá díla tak mohou být řazena do obou kategorií. U El Hijo divák dlouho netuší, jestli se matka dítěte pouze vypořádává s poporodní depresí/psychózou, či jsou kořeny jejího prožívání mnohem temnějšího rázu. Nebo snad duševní poruchou trpí otec? Znepokojivý snímek s promyšleným scénářem, který již od úvodu vyvolává reminiscence na nejslavnější horor Romana Polanského. Vzhledem k náročnosti látky, kdy se mimo jiné pohybujeme ve dvou časových rovinách, bych však El Hijo doporučil k projekci spíše náročnějšímu publiku. Škoda jen, že scénárista D'Agostino neudržel nastavenou laťku celých 92 minut a v samotném závěru se uchýlil k přílišnému polopatismu. Zřejmě kvůli tomu, aby bylo rozuzlení filmu stravitelné i pro běžného diváka. Jakožto zdejší hororový expert tak snímku El Hijo uděluji čtyři hvězdy. ()

• Film je založen na knize „Una madre protectora“, kterou napsal Guillermo Martínez. (Tejkina)