Poslední recenze (1 403)
Suitable Flesh (2023)
Působí to spíš jako televizní tvorba, ale není to špatný. Co jsem se dočetl, je to inspirace jedné povídky od Lovecrafta. Film nenudí, herci dělají více méně co musí, akorát to prostě působí víc lacině. Ale na jedno shlédnutí jsem viděl už horší věci, takže kdo chce může okusit. Okultismus, nějaká krev a skoro nahá hlavní představitelka. 50%
Havěť (2023)
Poslední film s pavouky co za něco stál byla arachnofobie. No a pak přišlo tohle. Krom posledních asi 20 minut, má film neuvěřitelně tísnivou atmosféru. Na to, že se jedná o prvotinu pana režiséra, musím smeknout. Fakt se to povedlo a pokud někdo vážně nemá rád pavouky, tak to pro něj bude opravdu horor. Takže zamknout dveře, ucpat všechno co jde a repelent s baterkou do ruky. 75%
Double Blind (2023)
Představte si, že máte dobrý nápad a na papíře to fakt vypadá zajímavě. No a pak ten nápad natočíte a ona to taková pecka není. Parta podřadných lidí, co testuje léky v uzavřeném prostoru. Když usneš, umřeš. Lidi okolo sebe neznáš, takže nevíš co máš čekat. Už tohle prostě zní na klaustrofobický a paranoidní snímek, kde čekáte hodně špatnou atmosféru a nějakou tu schízu. No a ono to vlastně, jen tak prostě ubíhá a najednou je konec. Žádná zajímá smrt, žádné překvapení a nic co by jste si pamatovali druhý den. Nápad mě namlsal na zajímavý film, natočený v nudném hávu pohybující se v průměrných vodách. 50%