Marge je posedlá duchem a chce zabít Maggie. Lisa v anime světě zabíjí lidi díky notesu smrti a Simpsonovi zjistí, že jsou jen atrakcí v zábavním parku... (TV Prima)

Recenze (9)

Arigato

Alespoň kupodivu ten čarodějnický díl mi po dlouhé době udělal radost. V rámci všech těch pokusů o poselství každým dílem je tohle velice příjemná změna a lze tvrdit, že je to jeden z těch lepších dílů moderních Simpsonových. První část vcelku povedeně paroduje Babadooka. Největším překvapením však byla druhá část – Death Note. Ocenil jsem anime vizuál i fakt, že to nebylo úplně stejné jako originál, a celkově jsem se bavil. Poslední část nabízí nespočet odkazů napříč všemi sériemi, což bylo poměrně úsměvné znovu vidět. A pro nezasvěcené, byla to parodie na Westworld. ()

Víteček

Jestli je tohle to nejlepší, z moderních Simpsonových, tak je jedině dobře, že se nekoukám. Nesleduji to již řadu let, ale nechal jsme se nalákat na kladná hodnocení a na doporučení.  Jako ne, že by to bylo špatné, ale je to prostě jen průměrné a z většiny nezajímavé. Vtipy jsou maximálně k pousmání a jejich kadence není dostatečná. Jako exkurze to bylo zajímavé, ale trávit čas bych tu nechtěl. ()

MyskaMari

Po dlouhé dlouhé dlouhé době konečně dobrá epizoda Simpsonů. A víc než jen dobrá. Působí to jako epizody z mojí oblíbené 6. a 7. série, po kterých podle mě seriál pomalu začal upadat. Halloweenské speciály byly vždycky moje oblíbené, ale tohle je fakt něco, hlavně narážky na Death Note a Westworld, což jsou dva z mých oblíbených seriálů. ()

Ryuuhei

Konečně se mi podařilo vychytat tento díl, který má pro mě, jakožto pro fanouška anime, nesmírný význam! První část o ničem, vůbec na mě nezapůsobila, nebyla děsivá, ani nápaditá. Druhá část si na paškál vzala lehčí parodii Death Note a dokonce si její animaci vzalo částečně pod křídlo jihokorejské studio, které spolupracovalo i na původním Death Note. Ta mě skutečně potěšila! Jak tím, že až fanservisově vykreslila některé známé postavy do anime formy, tak svůj děj pojala s typickou simpsonovskou odlehčeností - šílené nápady na jednotlivé smrti hovořily samy za sebe. No a poslední část, inspirovaná Westworldem, zazářila svou schopností pomrknout na mnohé události z minulosti a celé to zaobalit neskutečně ironickou tečkou. Jsem spokojen, díl nezklamal! ()

LachtanShows

Čarodějňáky jsou to jediné, co tenhle nekonečný seriál stále drží v koukatelných mezích a díky tomu se na ně každoročně vrhám hned po vydání i pod rizikem původního znění. Letošní parodie na Babadooka i Death Note mě hodně pobavily, co ale 33. strašidelnému speciálu sráží na hodnotě je poslední part, který jsem vlastně vůbec nepochopil. ()

• Segment „Simpsons World“ odkazuje nejen na samotný seriál, ale i na hru „The Simpsons Game“, jak Homer skáče v čokoládovým světě, a hru „The Simpsons Tapped Out“, kde si hráč staví vlastní podobu Springfieldu. (DominatorCZ)