Zatímco Mobius a lovkyně B-15 pátrají po Lokim a Sylvii, v TVA zavládnou nervozita a paranoia. (Disney+)

Recenze (56)

darthvader77

Z určitých scénáristických hledisek nejslabší epizoda, ale zase z hlediska narativního nejsilnější. Určitě ten jejich přesun zpátky do TVA a mohli udělat hladčeji a kdokoliv řídí TVA je měl nechat zabít ihned při prvním kontaktu. Na druhou stranu Sylvie dostala fantastické backstory s několika ironickými komponenty. Loki se svým novým zvráceným vztahem rekontextualizuje předchozí epizodu a zároveň svůj charakter. Sif je vynikající cameo. Time-Keepeři jsou očekaváný ale dobrý twist, ale hlavně neztratit hlavu kvůli dalšímu Mephistovi. No Mobiusův moment byl nejlepší za celou epizodu. No a potitulková scéna je prostě boží. ()

Sany33

Príbeh: Lokiho love story so svojim vlastným ja naruší nexus a prinúti aj agenta Morbiusa pochybovať o TVA. Odhalenie pánov času je na spadnutie a na pozadí sa odohráva niečo tajomné. Prevedenie:  Konečne sa zauzľovaný príbeh začína rozuzľovať a to štýlom, že to mňa ako diváka neskutočne baví a so záujmom sledujem čo sa stane ďalej. Lokiho ženskú predstaviteľku snáď ani nejde si nezamilovať. 90% ()

NiaWolf

Chybí mi tu možnost dát půl hvězdičky, protože tenhle díl si zaslouží tak 3+1/2. Sám o sobě není vůbec špatný, bohužel jde znát, že se tvůrci snažili do 50 minut narvat, co se dalo, když tedy předchozí díl museli obětovat pindání se Sylvií. Takže sice je tu nášup zajímavých událostí a informací, ale tedy střih je tu přímo zrůdný. Zrovna když si řeknete, tak jak tohle dopadne? Střih! A už to nějak dopadlo, tady máte výsledek. Jak se tam dostanou? Střih, už tam jsou. Hodně jde vidět lazy-writing a teda ty bojové scény... viděl je někdo než to pustili na obrazovky? Tak jako tak Mobius je zase zpět, což dílu velmi prospělo, Sylvie je trochu bokem, takže dobrý a Hiddleston trochu zkrotl, takže už to celkem šlape narozdíl od předchozího dílu. Je tu tedy hodně zvratů, některé očekávané, některé méně, také se tu ukáže stará známá tvář. Závěr je tak trochu dýka do zad, ale naštěstí je tu potitulková scéna, díky které si řada diváku oddychne. Zlepšení nastalo, ale tenhle seriál by si vážně zasloužil více dílů... ()

Milano33

Komentár obsahuje spoilery! Tak toto bola riadna sila, tempo sa drasticky zvýšilo a dianie v TVA nadobudlo nové, obludné rozmery. Owen Wilson mi v minulej epizóde celkom chýbal, našťastie je späť a zase sa báječne vsadilo na už overenú taktiku, ktorou je záživná interakcia medzi ním a Tomom Hiddlestonom. Znovu sme sa navrátili k ich povestným posedeniam, ktoré zakaždým zabavia a o niečo viacej psychologicky prekreslia obe postavy. Loki si priznal svoju náklonnosť k Sylvie, zatiaľ čo Loki zasial v Mobiusovi pochybnosti. Konečne Mobius prezrel, stal sa plnohodnotným Lokiho priateľom, avšak malo to svoju cenu. Mobiusová údajná smrť ma zasiahla, vtedy mi bolo ešte ľúto, že takto skoro nás opúšťa Owen, i keď sa tak asi nakoniec nestane. Aj Loki spolu so Silvie sú vážne roztomilý a sladký. ()

Kinofil

|| TV-14 || Marvel/Disney || Po minulé epizodě se to zase trošku rozjelo a začlo poodhalovat tajemství TVA. Z Lokiho a Sylvie jsou dle očekávání spojenci, a protože se situace má jinak, záporákem je zase někdo jiný. Jen mě mrzí, že se Marvel očividně vidá po několikáté cestou šetrného odstranění události nebo organizace, která by zahýbala s celým světem MCU. Počítám s tím, že skončíme podobně jako u Wandy/Vision, kdy události neměly prakticky žádný vliv na okolní svět. Konec konců Loki má stejně zůstat mrtvý, takže co čekat. 70%. ()

Zajímavosti (12)

• Evidenční číslo Ravonny Renslayer (Gugu Mbatha-Raw) je A-23. Číslo odkazuje na komiks „Avengers Issue #23“. Právě v tomto čísle byla Ravonna poprvé zmíněna. (vobed)
  • Jedná se o první epizodu seriálu, která obsahuje potitulkovou scénu. (Kubaaa97)
  • V mezititulkové scéně se objevují další alternativní verze Lokiho (dvě z komiksů a dvě originálně vytvořené) – „Klasický Loki“ (Richard E. Grant) v původním kostýmu z komiksů, „Dětský Loki“ (Jack Veal), Loki připomínájící Thora (Deobia Oparei) a „Aligátor Loki“. (Mikahu)