Loki se snaží uniknout z pustého očistce zvaného Prázdno, kde potkává různé Varianty sebe samotného. (Disney+)

Recenze (45)

Elerrina

Pustinu plnou trosek měst a lodních vraků a zabydlenou divnými alternativními verzemi Lokiho ohrožuje neekologický zabijácký mrak, který už na první pohled určitě zanechává uhlíkovou stopu. Tudíž je zapotřebí ho spojenými silami zlikvidovat. A otevřít si tím průchod k lepší budoucnosti .. éé, vlastně ke konci času .. no to je fuk. ()

SpaceOdyseus

Vizualne to mohlo byt teda nabusenejsi. Hrozne je na tom videt, ze se tocilo v covidove dobe. Temer kazdy zaber je hrstka par hercu v zelene mistnosti a to je vse. Potesil me thanoscopter, potesil me konec s nadechem epiky a potesili me nekteri vtipni Lokiove. Ale nemuzu se zbavit pocitu, ze z toho slo vyzdimat vice. At uz z dynamiky mezi ruznymi varianty, nebo z konceptu prazdnoty na konci casu. ()

Kaka

Totální úlet a cesta do pekel. Pokud se poslední díl nevytasí s nějakým zcela transcedentním a odzbrojujícím finále, vysvětlující celou tuhle taškařici plnou prapodivných monster, skákání v čase, alternativních realit a netradiční lovestory, nebo alespoň jejího náznaku, nelze to považovat za nic jiného, než sofistikovanou komiksovou parodii, bohužel zřejmě nechtěnou. ()

oveckaoa

Paráda tak, že přibyly další desítky otázek a jediné co jsme se dozvěděly je to, že dezintegraci Vás to vyvrhne kamsi kde na Vás bude útočit jakýsi mrak. Ten mrak Vás může ´´zabít,, nebo ne. Jelikož to byl předposlední díl tak začínám mít obavu, že většinu otázek nám nikdo nezodpoví. Plusové body za  ty 4 respektive 6 Loki (pokud počítám i Sylvii jestli to teda je Loki což stále nevíme)  za narážku na Philadelfský experiment a Throga. Uvidíme jak to zakončí. 80 procent ()

Eliott

Tak tohle už bylo úplně uhozené! Uznávám, že některé pasáže byly celkem vtipné jako například Lokiho zrady a nebo jeho verze aligátora, ale to prostě nestačí! Už si připadám jako bych sledoval nějakou pohádku od Disney ze Země Nezemě. Momentálně je vše dělané pouze na efekt a příběh ani nikam nevede. Přirovnání k pohádce dává asi největší smysl, neboť z našeho antihrdiny se stal snad ten největší dobrák ve vesmíru, který neustále nosí ten svůj směšný outfit (košilka a kravata a kdyby ji neztratil, tak by nosil i tu svoji připitomělou bundu s nápisem Variant na zádech). Samozřejmě nesmí chybět ani to, že se nám zamiloval. No nevím jak vy, ale mně se mnohem více líbil jako ten sebestředný prohnaný a záludný (přesto sympatický) záporák. Vizuál je moc hezký, ale to je tak jediné co ještě mohu pochválit. Ze zvědavosti dokoukám i poslední díl, ale s Marvel seriály jsem skončil. ()

Zajímavosti (20)

• Na Voidu lze v pozadí zahlédnout helmu Yellowjacketa (záporňáka filmu Ant-Man, 2015), vesmírnou loď Ronana (záporňáka Strážců Galaxie, 2014) a létající loď SHIELDU – Helicarrier (z filmu Avengers, 2012), hlavu sochy Žijícího Tribunálu či Kangovu citadelu. (NiaWolf)
  • V prázdnotě se objeví torpédoborec USS Eldridge (DE-173), který se měl zúčastnit tzv. Filadelfského experimentu, při kterém měl být zneviditelněn, aby ho nebylo možné zaznamenat nepřátelskými pozorovacími zařízeními. (Matej.Krajci)
  • Během scén z doupěte si můžeme ve spodní části obrazovky všimnout horní části plechovky piva Schmidt. Jedná se o odkaz na německou ochránkyni životního prostředí Hannelore "Loki" Schmidt, manželku bývalého německého kancléře Helmuta Schmidta. (Kubaaa97)