Po zmrzačení jediné přeživší Victorie Heyes (Samantha Scaffidi) a spáchání sebevraždy při policejní konfrontaci je Art (David Howard Thornton) o rok později vzkříšen zlověstnou bytostí a na halloweenskou noc začne hon na dva nic netušící sourozence v oblasti Miles County. (TommyZR)

Recenze (146)

coscarelli

1tka ma " nechtiac" obišla, i keď podľa 2ky šlo o komornejšiu etapu veselého klauna. Tu 2ke dal Damien vysší a širší (aj viacpeňažný) 2-rozmer a zľahka zamiešal 2 žánre, čo je vidieť na skládacom metri. NadDecentne Fajn RETRO VYMAĽOVANÁ- ŠŤAVNATO MÄSITÁ-ŠTÝLOVKA, až som sa ocitol v Oných detských časoch. A vôbec to nebolo našľahané tak nasilu ako v podobne vyfarbených flákoch. Fiktívnu 5tu sypem za medzitulkovú Hororovú "minútku" , ktorá mala poctivý charakter H-žánru. ()

Trevor

Ako občas zadriem aj ja že úchvatné komentáre, ale tentokrát zabodoval aj hororový expert zo Slovenska...Terrifier 2 asi preto nešiel v kine lebo tam bolo o niečo viac krvi ako v Halloween Kills či povedzme v Úsmeve lebo žijeme na katolíckom Slovensku...človek pritom musí ísť do kolien, pretože jediným dôvodom prečo Terrifier 2 u nás nešiel v kinách je ten že by tento film zarobil na vstupenkách neskutočných 69 eur za všetkých fanúšikov, ktorých by do kina nalákal, na to by som nešiel ani ja a to som ešte pred koronašialenstvom zvládol aj 55 návštev kina počas roka. Tak prázdne kinosály ako sú v súčasnosti majú dôvod nielen v tom akí ľudia vyberajú čo má šancu ísť do kín a čo nie (a priznám sa že ja som podobne krútil hlavou prečo Jack stavia dom od Larsa von Triera u nás v kinách nešlo, ale obviniť z toho katolícke Slovensko, tak nato musí mať človek už inak vypláchnutú hlavu, ako bez urážky)... Terrifier 1 uvedený v roku 2017 hodnotilo na čsfd 1.100 ľudí, Jack stavia dom 6.500, pravdepodobne aj preto že v Česku distribútori vidia väčší potenciál na tom ktorom konkrétnom filme zarobiť a preto u nich išiel, u nás sa naňho akosi pozabudlo. Filmu chýbal zmysluplnejší príbeh, bolo to však v rámci svojho žánru dobré ale zbytočne dlhé. Ak by to malo 100 minút splnilo by to účel, takto okrem potokov gore zábavy nie je na filme nič výnimočné ale svoj účel splnil. ()

Psychor odpad!

Takzvaná modifikovaná teorie nekonečné opice říká, že „pokud bude Damien Leone bušit do klávesnice počítače po nekonečně dlouhou dobu, skoro jistě jednoho dne sesmolí alespoň trochu smysluplný scénář. Ovšem pravděpodobnost, že se mu to podaří během doby existence vesmíru, je zcela nepatrná (i když technicky ne úplně nulová).“ Čekal bych, že po fiasku jménem Terrifier už o tomto hororovém břídilovi v souvislosti s královským filmovým žánrem jakživ neuslyšíme. Bohužel je zřejmé, že máme co dočinění se silně narcistickým jedincem, jenž postrádá jakoukoliv sebereflexi. Úmorná 140 minutová stopáž se nese ve znamení mechanického vršení prvoplánových gore výjevů, čímž se Leone snaží zakrýt svou scénáristicko-režijní inkompetenci, avšak v důsledku inkoherentního vyprávění a četných logických lapsů se mu celý snímek hned v zárodku rozpadá pod rukama. Přítomné postavy se ani v rámci své ploché charakterizace nechovají uvěřitelně a de facto připomínají neživotné figurky vláčené potřebami banální zápletky. U některých intelektuálně méně zdatnějších diváků možná Terrifier 2 vyvolá nostalgické pocity na dobu dávno minulou, kdy byl horor ještě stále považován za kanál prostoduché zábavy pro mládež, jenže do současného věku elevated hororů již podobné braky v žádném případě nepatří. Jakožto zdejší hororový expert tak snímku Terrifier 2 uděluji odpad. ()

666Carnage

Art zase místo smíchu rozdává bolest. Za málo peněz hodně muziky, tady je vidět, že i když nemáte úplně velkolepý budget, můžete natočit kvalitní horror. Jen by to mohlo být trochu kratší, páč 2 a čtvrt hodiny je docela dost. Tolik násilí a masakru, jako je tady jsem dlouho neviděl. Opravdu se tu nešetří krví, střevama a všemožného mordu. Vlastně mi přijde na Artovi nejděsivější to, že neřekne ani slovo a přesně víte co chce nebo udělá. Už se těším na podzim na třetí díl. 70% ()

MightyHal

Na to jak jednička byla krom výborného góru naprostý průměr a po stráce režie taky moc neoslnila, tak tady smekám před Leonem. To co provedl s tím budgetem kterým měl je až k nevíře. Takhle brutální a ujetý gore jsem už dlouho neviděl a fakt jsem si to užil. Je fajn že už tu sledujeme trošku více rozvedený příběh a postavy ke kterým se dá vytvořit nějaký vztah, hlavní hrdinka ftw. A celkově i co se týče režie tak se Leone taky dost zvedl a celý film zahaluje do 80s synth hávu, takže paráda. Jediné co je asi podle mně největší problém je přepálená délka, na to že je to prostě béčko. Kvůli tomu pak odstup mezi killy film rozředí a nepůsobí celistvě a nemá to na diváka až takový dopad. Jinak ale se jedná o fakt poctivou řež kterou jsem si jako fanda žánru opravdu užil. Snad se jednou splní sen že česká distribuce dá nějaký takový film i k nám do kin, snad premiéra Medvídka Pů: Krev a Med je toho předzvěst. ()

Zajímavosti (15)

• Diváci po promítání v kinech uvedli, že film je tak násilný a krvavý, že lidé v kinech zvraceli a omdlévali. V některých případech byla dokonce přivolána sanitka. (noelcoward73)
  • Mistr (knižního) hororu Stephen King vyjádřil o filmu uznání na Twitteru: „Terrifier 2 vás vytrhne ze staré školy.“ (noelcoward73)