Obi-Wan Kenobi naplánuje odvážnou misi na nepřátelské území. (Disney+)

Recenze (84)

Ronkar

Je to tak nudný a bezduchý, že jsem to proklikával jen k pasážím, kde je nějaká akce... Žádný charakter moment. Žádný napětí. Tragická režie, až mě fascinuje jaký nemehla se k takové práci dostanou. Naprosto podprůměrná záležitost, která těží jen ze značky SW a fanservisu. Scénáristi, co to psali by měli jít do prdele. Je to psaný tak pro desetiletý děcka. Pokud je vám víc, neztrácejte s tím čas ()

Cappuccino

Za mňa zatiaľ najslabšia časť. Akčné scény s Obi-Wanom ma bavili a som rád, že už aspoň čiastočne chytá svoje staré skills. Zamerať však zas celú časť len na záchranu Ley (ako pri druhej epizóde)? Načo? Dúfam, že sa scenáristi pri finálnej a predposlednej časti pochlapia. Zatiaľ má totiž seriál kvalitatívne klesajúcu tendenciu. ()

FilmysMartym

Hello There! Tenhle díl čítá ještě víc wtf momentů a děr ve scénáři než ten předchozí, ale i přesto jsem si ho užil mnohem víc, především kvůli Fortress Inquisitorius a celkově svižnému tempu. Při šeptání tě neslyší člověk 0,5m od tebe, oči stormtrooperů asi byly zatemněny kdo ví čím a nebo totální neschopnost nechat si už po třetí utéct zchátralýho Jedie s 10 letou holkou. Ale zas na druhou stranu tady konečně Obi-Wanův světelný meč vypadal a hlavně PŮSOBIL jako světelný meč a dokonce se po dlouhé době navlékl do Jedi robes a vydal se do akce. Tajemství nacházející se na dně celé pevnosti jsem vůbec nečekal a je to nádhernej přírůstek do kánonu. Jen jsem byl trošku překvapen Obi-Wanem, který se po docela solidním ugrilování od Vadera v bacta tanku moc neohřál a o pár hodin později, už hopsal ve Fortress Inquisitorius jako kamzík. Samozřejmě Vader, i přes jeho kratší výskyt v tomto díle, opět nese seriál na svých zádech a ta scéna, ve které agresivně nakráčel k Revě byla 11/10. Pokouším se moc chyb úmyslně nevyhledávat, abych si to pořádně užil, ale v tomhle díle, jak už jsem zmiňoval. to moc nešlo, protože některý věci jsou tak očividný až to není možný. Kolem a kolem lepší díl něž naposled a upřímně doufám, že poslední 2 díly opravdu úkažou opravdový potenciál tohoto seriálu... May the Force be with you! Rozbor: https://youtu.be/qY6HzbwgZ_w ()

Radda

To, že Star Wars v poslední době za nic nestojí už víme. A bohužel se s tím buď smíříme anebo se o to už nebudeme vůbec zajímat, ale doprdele co zas tohle bylo za výkvět, to mně hlava nebere. Po Book of Boba Fett jsem si říkal, že máme nové dno a teď už se to jen odrazí od dna a půjde to nahoru. Hmm, tak asi ne no. Naopak půjdeme ještě níž a to ne o jeden, ne o dva ale rovnou třeba o tři levely. To je fakt smutný, kam se tato značka dopracovala. Jakože je architektura dobrá či dokonce působivá je fajn a stále se na to i ,,hezky,, kouká po vizuální stránce (až na občasné špatné klíčování postav ale co už, že jo, to je tady ten nejmenší problém). Ty lapsy, nelogičnosti či dokonce absolutní nesmysly tady vyvrcholily do nového extrému (viz protíkající dveře na podvodní základně anebo chybějící jakákoliv protiletadlová obrana (důvod, že na základnu inkvizitorů nikdo nezaútočí, fakt neberu)). WAU, gratuluji. Ach jo, takto jsem si vážně nepředstavoval návrat Obi-Wana po tolika letech. Zbývají ještě 2 epizody a já už se regulérně bojím, co nás zas čeká za majstrštyky. Jak ale vidím, podle zdejších komentářů, nejsem v tom sám, tak nám všem přeji ještě pevné nervy, zřejmě je budeme potřebovat. ()

kenkaku

Tak v první řadě, jakákoliv hrozba vůči Leie nebo Kenobimu nefunguje. Takže drnkání na tuto strunku dramatu je fakt ztráta času. K tomu si měl scénář vybudovat “postradatelné” sympatické postavy. Takže celá epizoda je naprosto zbytečná a kdyby se přeskočila, vlastně se nic neděje. Scénáristicky je tedy čistý odpad. Proto (přestože je to velice slušně natočené vizuálně a “old-schoolove” atmosféricky) nemůžu dát víc než průměr. ()

Zajímavosti (8)

• Seriál pomrkává i po fanoušcích Klonových válek (od r. 2008). Planeta Balnab, kterou Reva (Moses Ingram) zmíní jako svůj zdroj inteligence na své cestě, byla poprvé zmíněna v epizodě Nomad Droids (2011) a později se znovu objevila v komiksu o Hanu Solovi z roku 2019. (Veskoslav)
  • Purge Troopers mají černou zbroj a červené nárameníky. Jsou vycvičeni pro boj zejména proti členům Řádu a lidem citlivých na Sílu. Jedná se o elitní armádu, která podléhala přímo Inkvizitorům. Poprvé se objevila v marvelovské komiksové sérii o Darth Vaderovi. Svou herní premiéru si odbyla v „Jedi: Fallen Order“. (Veskoslav)
  • V podzemní kobce pevnosti Inkvizitorů je nejsmutnější část historie Řádu. Mrtvoly členů řádu během Rozkazu 66 byly průběžně doplňovány za přispění Inkvizitorů a zejména Darth Vadera. Samotný rozkaz přežilo více než 100 rytířů Jedi, padawanů a ratolestí. Většina byla zabita, mnozí mučeni a stali se z nich inkvizitoři nebo sithské akolyty. Jedna z mrtvol náležela mistru Tera Sinubelovi. Byl to starý, na první pohled neohrabaný Jedi, který svůj světelný meč schovával ve své holi. Premiéru si odbyl ve Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005) a během Klonových válek (od r. 2008) byl nápomocen při řešení problému Ahsoce Tano, kdy síla nemusí nutně vycházet z mladistvého vzhledu. Nevědělo se, zdali přežil Rozkaz 66. Jeho smrt je tedy datována mezi 19 BBY a 9 BBY. (Veskoslav)