Clark je pohryznutý rádioaktívnym hadom. Čoskoro po incidente sa jeho ruka premení na hlavu hada, ktorá útočí na každého, kto sa k nemu priblíži. Aj zvyšok Clarkovho tela je plný hadov. Teraz musí urobiť všetko, aby zachránil seba a neublížil ostatným. (helljahve)

Recenze (15)

Luk80

Parádní hadí horor. Zřejmě ten nejlepší jaký jsem kdy viděl. První díl " Kledby" je sice mnohem lepší, ovšem zdejší poslední záběry se napětím jedničce krásně přibližují. Finální proměna v bahně je náramná. Další skvělou částí je hudba. Mám rád podobné temné motivy co přesně ví, kdy přichází jejich čas. Ono v podstatě tento film je celý temný. Temný fajny horor a to je přesně ono!! ()

Bloody13

Hrůzná proměna postihne mladíka, jehož pokouše radioaktivní plaz. Jeho ruka zmutuje do podoby hadí hlavy, čímž pro své okolí začne být smrtelně nebezpečný... Tohle koprodukční ryzí béčko se se svým názvem nejspíš odvolává na sci-fi horor z roku 1987, námětem je však zase úplně jinde. The Bite je hezky natočen, příjemně odsejpá a maskéři dostávají hlavní slovo v posledních 15 minutách, kde hlavní hrdina dostane fyzicky pořádně zabrat. Ten se při pronásledování své přítelkyně plazí v bahnitých stokách a zvrací desítky malých i větších hadů. Radost pohledět. ()

Astaroth12

Priznám sa, nenávidím hadov, a aj preto som tento film dlho odďaľoval, ale teraz som dostal naň chuť. Začiatočná scéna, kde hadi boli prejdený autom, tak tá scéna bola s tých drsnejších. Kamera bola velmi slušná a triky boli na celkom obstojnej úrovni. Tak tento film mal temný základ. Bolo tu písané, že tu bola strašná nuda, ale mne sa ani nezdalo, lebo stále sa tu niečo dialo. Väčší problém vidím v dialógoch, sršala z nich naivita a aj celok bol poznačený silnou naivitou. Je nechutný, hnusný, ale vystrašiť dokáže. ()

eraserhead666

Jsem si říkal, že si užiju mou oblíbenou osmdesátkovou atmosféru. Nakonec jsem zjistil, že to je to jediné (společně s bohovskými stehny Jill Schoelen), co mě na filmu nějak zaujalo. Neskutečná nuda a docela dobrou závěrečnou patnáctiminutovkou (což je ale při stominutovém filmu docela utrpení). Škoda, že se to všechno rozjede až ke konci, ty poměrně dobré triky a masky si rozhodně zasloužily mnohem více prostoru. ()

Karamanlis

O poznanie horšie než Curse z roku 1987, aj keď nejakú tú zábavu si ešte divák užije aj tu. Námet filmu je poriadne bizarný - istého chlapíka kdesi v Arizone uštkne nebezpečne jedovatý krovinár, následkom čoho jeho ruka zmutuje vo vražedného hada a dokonca aj on sám z času na čas z úst vypľúva živé plazy a kdejaké iné svinstvá. S pôvodným Curse tento voľný sequel nemá dejovo vôbec nič spoločného a tematicky skôr pripomína o 15 rokov starší sci-fi horor Sssssss. Najviac ma štvalo, že zabijácku hadiu ruku v priamej akcii takmer vôbec nie je vidieť, vždy keď sa niečo deje, tak sú zábery zostrihané, implicitné alebo zahalené tmou a trochu sa pritvrdí až v záverečných minútach. ()