Noční návštěva

• USA The Sleepover

Co se stane, když ti parta zlodějů mezinárodního kalibru unese mámu a tátu? Prožiješ pěkně divokou noc, během které ti přijde vhod špionážní výbava. (Netflix)

Recenze (42)

Streeper

Film bude bavit mladší publikum, troufnu si říct i malé děti. Zdá se mi, že film je totiž natočený přímo pro ně, žádné pikantnosti se tam nedějí a vlastně po celou dobu filmu sledujeme dvě dějové linky, z toho jedna (která je obsáhlejší) se věnuje dětskému pátrání po svých rodičích. Hodně tomu chybělo. Akce tam bylo pomálu, humor žádný, zápletka byla průhledná jak sklo. Herečka v roli mámy až moc ošklivá na můj vkus a velmi nesympatická. Na nudné deštivé odpoledne fajn, ale nic světoborného to není. ()

Sharpooter

Co se stane, když dětem unesou rodiče??? No já nevím asi zavolají policii, jo počkat to oni neudělají a takhle vznikl tento film. Nejprve jsem si myslel, že to bude druhý Spy Kids, ale to jsem se šeredně spletl. Tohle je 10x horší. Během těch cca 103 minut jsem měl pocit, že se absolutně nic nestalo. Zdálo se mi, že je příběh příšerně natahovaný scénami, které zde ani nemusely být. Příběh předvídatelný jak nevím co a hlavní postavy (hlavně děti) absolutně nesympatické. A mimochodem, když chcete někomu unést rodiče tak se snad podíváte na celý pozemek ne??? Oni jim je ukradli, když děti byly na zahradě.... Bože mě se chtělo brečet, oni tam říkají, jací to jsou profíci a udělají tohle... No asi nad tím moc přemýšlím. Pokud vypnete mozek tak to dokáže jeden večer zabít, ale raději svůj čas investujte jinde - 3/10. ()

TheEvilTwin

Ze začátku náběh na vtipnou agentskou komedii s dětmi jako hlavními postavami, ale postupem času se to na tak dlouhé stopáži táhne, film diváka místy nudí a absence humoru je tady hodně zásadní. Občas má film světlejší chvilky, ale naprostou většinu délky je to směs sentimentálních klišé a jako výsledek by film prospěl 10letým na Disney Channelu na deštivé odpoledne, jinak je to zbytečná a neoriginální záležitost, které se raději vyhnout. ()

Bozvav

Začátek dobrý, pak čím dál více docházel filmu dech, jakoby tvůrci sami nevěděli, kam se to má ubírat. Zbytečná postava kamarádky, od začátku naplánovaný zcela naivní způsob provedení krádeže a úplně debilní závěr. Jinak děcka obsazena suprově, manžel hlavní hrdinky zoufalý až moc, zápletka lehce nablblá. Hudba dobrá. pár vtipů by se také našlo. Jako celek průměrný rodinný film. ()

bararich8

Obstojně zpracovaná rodinná komedie, který dost potopily slabé herecké výkony dětí, kde někteří přehrávaly a ve výsledku jim tak nešlo příliš věřit. U několik vtipů jsem se zasmál, většina pak byla v pohodě a zbytek byl trochu trapný nebo příliš dětský. Je to opravdu rodinná záležitost nebo pro mladší publikum, pak to dává smysl, 3* ()