Režie:
Tomasz WińskiKamera:
Kryštof MelkaHudba:
Šimon HolýHrají:
Hana Vagnerová, Matyáš Řezníček, Eliška Křenková, Martin Hofmann, Lenka Krobotová, Hynek Čermák, Antonie Formanová, Cyril Dobrý, Johana Matoušková (více)Obsahy(1)
Hana (Hana Vagnerová) začíná cítit, že její vztah s Petrem (Matyáš Řezníček) se pohybuje v příliš zajetých kolejích. Rozhodne se ho tedy osvěžit a začne s Petrem sdílet své erotické představy a tajné sny. Od vyprávění je pak už jen krůček k činům. Ke zkoumání vlastní intimity, k zážitkům s jinými partnery a ke stále intenzivnějšímu hledání hranic, za které se dá v lásce a sexu zajít. Experiment se svobodou se však může snadno vymknout z rukou... (Aerofilms)
(více)Videa (4)
Recenze (213)
3/10. Většina herců ve vedlejších rolích jsou absolutně zbyteční a budí dojem nastrčených loutek. Film měl potenciál, ale zazdil ho v naprosto předvídatelném příběhu a například takový Cyril Dobrý se dal využít daleko lépe. Ten kluk to v sobě má, viz. Zrádci. Celkově je to takové nemastné, neslané, nedodělané a snaží se šokovat nahotou. To už dneska nestačí...nebo snad ano? ()
Předvidatelné a banální, zároveň zábavné a uvěřitelné. Mě na srdíčku těší, že “kontroverzní” téma konsenzuální nemonogamie lze v dnešním světě senzace zpracovat takhle něžným způsobem. Jen ten název a plakát patří k jinýmu filmu. Hej a je děsnej cringe jak se v každý recenzi používá spojení “manic pixie dream girl” ()
První půlka dobrá, relativně intimní, nebojím se říct vtahující, slibující něco nového, do hloubky jdoucího. Přimhouřím oči za neustálé natáčení na mobil, který pro mě intimitu nezvyšovalo, spíš mě obtěžovalo a dělalo pro mě pár méně sympatický, stejně jako ne úplně dobře zabydlené a funkční prostředí kanceláře firmy, ve které pracují. Ale ve druhé půlce, kdy se nějak rozvíjí nastavená situace, se všechno začne sypat. Nic překvapivého, nic podvratného, nic nečekaného, s tak slabou pointou, že to snad ani nestálo za řeč. Není to špatný, cením ten pokus, ale za mě nevyšel lépe řečeno, vyšuměl do vzduchoprázdna. Hynek Čermák a Lenka Krobotová hrozně karikující svoje nepostavy. Film, který chce jít za hranici lásky, ale nikdy ji nepřekročí. 60% ()
Filmová analýza nejzvrácenějších tužeb těch, co mají v životě všecko, co si mohou jen přát, aby se díky tomu začali nudit a vymýšlet ptákoviny s předem znatelnými fatálními důsledky. Jsem extrémně rád, že nemusím kydat hnůj na všeobecnou českou tvorbu a skrze takhle citlivá, ač fakt nepříjemná dramata můžu naše filmy sledovat s chutí. Jak podotýkám, s ničím, co se tu vyobrazuje, vůbec nesouhlasím, ale je fajn do toho nahlédnout a uvědomit si, co přesně člověk do života nepotřebuje. [viděno na Netflixu 27.3.2023] ()
Že je Hanka Vagnerová dračice jsem tak nějak tušil, ale že bude až taková to teda ne. Tenhle film je pro mne zajímavým srovnáním o tom jak dvě ženy po čtyřicítce napíšou scénář k filmu ve kterém si pak střihnou i hlavní roli. Mylím teď tohle a film Jak přežít svého muže. A říkám rovnou, že tohle mi sedlo mnohem víc. Opět tu jde o vztahy a opět tu jde o sex. O opět ho tu jde o hodně. Ale navzdory v celku jednoduchému ději film divákovi klade pár otázek na něž si asi každý odpoví sám, přesně v tom rozměru v jakém vnímá věrnost partnerovi. Někdo promiskuitu považuje na naprosto přirozenou a někdo za tabu. Pár z filmu začne mít pocit nudy a rozhodne se začít reálně experimentovat dle svých tajných představ. Pravidlo je jediné, o všem co bylo a co se stalo říkat partnerovi. To co ze začátku vypadá jako vzrušující změna se ale může snadno zvrtnout obzvláště když jeden z nich zjistí, že jiní jej dokáží upokojit mnohem víc než stávající partner. Vydrží toto ale partnerská láska? Nebudu spoilerovat, ale tohle mi přišlo celkem zajímavé. A Vagneřice do toho šla fakt srdcem a nejen... :-). Takže já jdu do trojky. * * * ()
Galerie (47)
Zajímavosti (4)
- Hana Vagnerová (Hana) prohlásila, že v rámci příprav filmu zvažovala návštěvu swingers party. (Duoscop)
- „Když jsem dostala nabídku hrát v tomto filmu, tak jsem to odmítla,“ prohlásila Eliška Křenková. Postupně ale získala důvěru k režisérovi a nabídku přijala. (Duoscop)
- Film podpořil Státní fond kinematografie částkou 5 milionů korun. (SONY_)
Reklama