Po jaderné katastrofě naláká vidina jídla vyhladovělou rodinu do hotelu, kde mají účinkovat v divadelní hře. Diváci ale začnou postupně mizet. (Netflix)

Recenze (61)

sedm.1

Vzhledem k původu vzniku snímku jsem od Kadáver očekával svěží severský závan do zatuchlých hororových vod, jenže místo toho jsem se dočkal jen hromady sraček, která tedy rozhodně svěžest nenabízí a od ryzího Odpadu tuhle přitroublost zachránilo jen podmanivé prostředí hotelu, kde se většina filmu odehrává, neboť krom působivého vizuálu nabídl i chvílemi poměrně funkční atmosféru, jinak je tato podívaná ale vážně pořádný průser, a to především co se zápletky týče. Někdo by jí sice mohl považovat za originální, což se popravdě tedy nedá úplně popřít, nicméně jak její vývoj, tak zpracování, je jedna neuvěřitelná nuda, hloupost, nezáživnost, s tuctovými zvraty, idiotskými scénami, bez napětí, bez nějakého smysluplnějšího obsahu, se strašnými postavami a o obsazení radši ani nemluvě, to je směs nesympatických a nevýrazných držtiček, které musí být publiku naprosto ukradené. Závěr pak jen koresponduje se zcela marným předcházejícím dějem, takže otravná pointa, bez nápadu, bez překvapení, prostě ubohost. Téhle bídě by se tak měl každopádně každý hodně velkým obloukem vyhnout, neboť jde v podstatě o dost nebezpečný film, jelikož může svou děsivou nudností až zabít. ()

honajz2

Počáteční nápad dost dobrý, ale ve výsledku je strašně zmršený a nevyužitý. Vlastně z toho vypadne to úplně nejjednodušší, co vás napadne a ačkoli se to dlouhou dobu snaží působit strašně tajemně, nepředvídatelně a "mindfuckově", nakonec vám pointa docvakne docela rychle, nejpozději snad u té fotky. Než se zde ta pointa ale vyklube, je už hodina filmu v čudu a závěr taky moc nezachrání. Kór když se to snaží hrát si na přesah, viz. ta závěrečná poslední scéna. Já ji chápu, ale jak ji můžu brát vážně, když o tom postapokalyptickém světě nevím lautr nic? To je taky další problém co s tím mám - svět po jaderné katastrofě a jediný problém je sehnat jídlo? Ale jinak si lidi v klidu bez nějaké ochrany chodí po venku, ačkoli tam jsou mrtvoly? A vodu tam shání sakra kde? Bez ní se přece umírá rychleji a ani v tom luxusním "divadle" po ní není ani stopy. Přitom ten námět by fakt vůbec nebyl špatný. Jen by se ho musel chopit pořádný režisér, který by v tom rozjel pořádně silnou atmosféru (tady sice částečně je, ale že by to člověka pohltilo...), pořádný příběh, skvěle představený svět + nějakou chytřejší a míň odhadnutelnou pointu a byl by z toho majstrštyk. Tohle působí, jako že si chtěl Netflix zařídit další z řady laciných hororů, sehnal nějakého mladíka z Norska, ten napsal to nejlehčí co ho napadlo a pak to natočil. V Česku, takže se na tom podílela i hromada Čechů. Nicméně výsledek je mírně podprůměrný a k tomu všemu je Kadáver tak lehce zapomenutelná záležitost (hlavně kvůli mdlé pointě), že jediný důvod, proč bych si ji kdy v budoucnu vybavil, je ten hrozně promrhaný potenciál. Btw, od stejného režiséra se ještě v dost blízké době chystám na jeho debut, tak snad pro mě dopadne líp... 2* ()

rublik05 odpad!

Nápad zajímavý, zpracování strašné. Postapokalyptická atmosféra se sotva stihne projevit, natož tak aby dokázala nějak smysluplně podpořit atmosféru nebo zasáhnout do děje. Když se pak přesuneme do hotelu, příběh nabere na obrátkách a dostáváme se do silně perverzní divadelní hry, kdy nevíte co je pravda a co ne. Postupem času se dozvíte, že víceméně nic nedává smysl a nic není tak, jak na první pohled vypadá. Musím se přiznat, že zpočátku to fakt vypadalo nadějně, když se však přidaly nesmyslné hororové prvky, které do filmu vůbec neseděly, tajné místnosti a extrémně přihlouplé dialogy, došlo mi, že Kadáver je teda ultra blbost. Atmosféra silně nekoresponduje s obsahem, nesmyslný děj, který završil ještě hloupější závěr, absence větších zvratů či drsnějších scén. A to nezmiňuji tu šílenou nudu. Vlastně se divím, že jsem ho zvládl dokoukat celý. Z milosti bych dal alespoň 1*, ale bohužel to ani na ni není. 0/10. ()

wowylgu313

Rozmýšlel jsem se jak ohodnotím až do samotného konce a právě ten mě donutil nakonec dát čisté 3 hvězdy. Filmu toho hodně chybělo, možná by to chtělo i delší stopáž, přišlo mi to celé takové krátké, rozebrat by to rozhodně chtěli víc. Líbila se mi celá ta atmosféra "hladu" a posléze hotelu. Zajímavý nápad, psychologická hra se rozehrála. Často jsem přemýšlel kdo je herec a kdo není. Emoční konec s epickou hudbou v pozadí opravdu potěšil. Tento film na deštěm prolitý večer rozhodně neurazí. 60 možná 65% dávám ;) ()

oveckaoa odpad!

To byla, ale nerealistická píčovina tohle jestli je horor tak potěš koště to snad i pohádka o Krtečkovi mě vyděsí více než tohle. Nulové herecké výkony scénář neexistující a o ději škoda mluvit konec už je vyloženě stupidní (jasně mám tam minimálně 10 týpků, ale ani jeden ji nemůže zastavit) . Trochu k ději skupina lidí je pozvaná do hotelu na divadelní představení musí mít masky, aby šly rozlišit od herců a můžou si chodit kamkoliv po hotelu. Mezitím skoro všeci zmizí až na jednu ženskou a to je celý děj. Herecké výkony 0 Děj 40 Horor 0 Scénář 0 Gore 40. P.s. ten hotel měl minimálně 5 pater (ta holka byla v 500 cosi) to je minimálně 100 místností v patře tak, že 500 místností a sami říkali, že neměli tolik lidí a ať mě nikdo netvrdí, že by to šlo provést. ()

Zajímavosti (3)

• Záběry na hotel jsou ve skutečnosti záběry na hotel Imperial v Karlových Varech. (petikacka)
  • Sál, ve kterém diváci večeří a poté se v něm odehrávají rituály a závěrečná scéna, je v Grandhotelu Pupp v Karlových Varech. (vodelu)