Řidič nabere dvě tajemné ženy, které má celou noc vozit z večírku na večírek. Pak se ale ukáže, co jsou obě zač – půjdou mu totiž po krku. (Netflix)

Recenze (74)

JASON_X

Copak ony dvě holčičí upírky s vizáží i chováním pubertálních kurvoidních groupies, ale smečka pokérovaných a na první pohled totálně vymaštěných Hispánců, coby jakási elitní kasta, jejímž svatým posláním je boj s upíry? Tak tenhle alternativní svět mě fakt nebavil. Filmařina to je sice skvělá a vizuální stránka pohledná, protože Netflix, ale námět i scénář dost na houby, protože... taky Netflix. A už se zase opakuju. ()

Bozvav

Jako celek totálně nefunkční upíročíčovina, ve které nefungovalo vlastně nic. Upíři nezajímavý lůzři, dvě hlavní hrdinky adolescentní nesympatické kravky, Viktor kokot a řidič tak trochu chudák od vedle. Jako horor nefunkční, jako romantická teen blbina málo načinčané a jako akční thiller ani omylem. Nudné, hloupé, za mne tak jedno kousnutí od odpadu. ()

BoPo

Upírsky Collateral? Ale kdeže. Veľmi jednoduchá a veľmi nepremyslená moderná verzia upírskeho sveta, v ktorom existuje prapodivné prímerie s ľuďmi. Vždy keď sa nad práve skončenou scénou trošku zamyslíte, tak Vám vyskočí niekoľko logických alertov. Napríklad prečo traja rebelujúci boli fyzicky zdatnejší, že bez problémov zvládli zabíjať vyššie postavených? Ďalší problém, ktorý ale vznikol zo slaboduchého scenára, boli herci. Dokázali zohnať len C akosť a najviac peňazí tak v tomto smere zožrala zrejme mini účasť Megan Fox. Najviac potešilo angažovanie poprsia Sydney Sweeney (škoda že ju neobsadili ako jednu z ústredných upírok, hneď by išla jedna hviezda hore). A ten záver? Škoda reči. ()

MrHlad

Vizuálně hodně povedená jízda po nočním Los Angeles plném upírů, krve, zabíjení a možná i lásky. Ale taky film, který se mnohem víc soustředí na budování světa než na vyprávění příběhu. Jako pilot seriálu by to bylo zajímavé, pokud ale Netflix nehodlá tenhle upíří svět využít i v sequelech, je to vlastně trochu zbytečný film. I když pěkný. ()

Morholt

Splašený upírský hejsek poruší smlouvu o nútočení mezi lidmi a krvesaji a tak začne válka. Neskutečně naivní, úplně blbé a tak zoufale neinvenční, až jsem měl obča pocit, že se mi to zdá. Ale na druhou stranu scénáristicko-režisérské břídilství mělo do určité míry jisté kouzlo. Palec nahoru mohu dát s klidným jenmo za herce. Hlavní hrdina je sympaťák, upírské holky mě bavily a ve vedlejších rolí pobaví jak vycházející, tak zapadající hvězdičky. Každopádně ani to nic nemění na tom, že se jedná o čistokrevné mlácení prázdné slámy. 30% ()

• Natáčení filmu začalo v New Orleans (Louisiana, USA) v únoru 2020, ale po 44 dnech bylo natáčení pozastaveno kvůli covidu-19. V srpnu téhož roku se filmování obnovilo. Dále se natáčelo v Los Angeles (Kalifornie, USA). (SONY_)