Britská armáda naverbuje malou skupinu vysoce vycvičených vojáků, aby během druhé světové války zaútočili na nacistické jednotky za nepřátelskými liniemi. (TommyZR)

Recenze (72)

rowdys

Ritchie dal dokopy partičku plnú sympaťákov a z filmu aj ide štýlová atmosféra ako z U.N.C.L.E. Čo ale z toho, keď po celý čas máte pocit, že nič nie je v stávke, pretože všetci protagonisti majú zapnutý cheat mode typu "čo výstrel, to zásah" a doslova sú na bojisku ako na letnej večernej prechádzke. Akčné scény sú natočené chytľavo a Ritchie sa tento raz celkom drží na uzde aj čo sa týka jeho MTV strihu. Keď sa ale miestami utrhne, tak sa scéna mení na klip Madonny, pri ktorom strihač ledva stíha ustrážiť Elizin lip sync a drony zbesilo lietajú ako sršeň po dávke Biolitu. Tu a tam sa imitujú Bastardi aj Tucet špinavcov, ale niet pochýb, že Tarantino by z toho spravil aj pri zachovanom humore o dve triedy lepší nervydrásajúci spektákel. A Rory Kinnear ako Churchill bude podľa mňa najväčší miscast roka. ()

maddy

Po Operation Fortune už druhý krát po sebe Guy Ritchie na voľnobeh. The Ministry of Ungentlemanly Warfare (kriste, kto tomu vymyslel ten dlhočízny názov) by chcel byť takými akčnejšími Inglourious Basterds, ale nato mu chýba silný Tarantinov scénar a postavy, a vlastne aj tá predošlá hravosť a tempo Ritchie filmov. Zostal tak síce technicky solídne natočený, ale pomerne obyčajný vojnový film, ktorý oproti iným Ritchieho kúskom je iba takou neškodnou a úplne nevýraznou jednohubkou. Akurát uvádzať pri podobnej komediálnej blbinke z druhej svetovej vojny prívlastok "based on true story" je pomerne nevhodné, imho. CELKOVO: 5/10 ()

3DD!3

Pohodovka pro dobrou náladu. Ritchie se podíval na Tarantinovy Bastardy a řekl si, že něco takového ukuchtí v pohodě taky. No není to sice taková paráda, ale kouká se na to dobře. S chutí natočená válečná kydlírna s westernovou hudbou, skvělým Cavillem a Ritchsonem jako ultimátní mašinou na zabíjení, která nenudí a je natočená tak nenuceně, že postrádá jakoukoliv osudovost nebo zásadnější napětí. Nejlepší akce padne v první půlce filmu, kde osvobozují Jabko.Pasáže bez hlavní party nejsou moc zabavné i když to Eize Gonzáles moc sluší. Chtělo to kino, závěr je komplet v noci a ta chlístající krev je špatně vidět. Špatně… vás slyším, strašně… blbne příjem… a teď jděte… do prdele. ()

Arsenal83

Tentokrát menej akcie a veľa (aj) únavného rozprávania, pričom postaviť operáciu v druhej svetovej na humore, to sme už kdesi videli, že? A v oveľa lepšom štýle. Pritom udalosť, ktorá dala vzniknúť postave Jamesa Bonda, si možno zaslúžila aj vážnejšie a serióznejšie stvárnenie a nie prejav skoro Austina Powersa. Film sa snaží byť snaží byť štýlový a nezabudnuteľný, no dosahuje presný opak. ()

Remedy

Další efektně natočená ritchieovka o nesourodé bandě antihrdinů, která je sice takovým slabším odvarem Hanebných panchartů, ovšem z hlediska vrcholných akčních scén a svého celkově zábavného pojetí má rozhodně co nabídnout. Byl by asi nesmysl porovnávat dialogy a postavy (Tarantino je zkrátka někde úplně jinde), na druhou stranu taky jsou tady náckové, které masakruje sympatická skupinka antinácků, a to s náležitým entusiasmem. Je to taková přepálená a v jistých momentech dost nereálná blbina, která ale zároveň dovede být nesmírně zábavná a v nejlepším slova smyslu „ritchieovská“. [70%] ()