Nové recenze - Nováčci

Povaha lásky

VelkyMrBPovaha lásky(2023)

Prakticky bych to shrnul jako porno kde není nic vidět. Obvykle mám romantické filmy rád. I romantické komedie. Ale toto majestátní dílo hodné pozornosti mě totálně zabořilo do sedačky. Rozhovory mezi postavami byly občas vtipné, občas nevtipné, občas ze života a občas prostě WTF. Nebýt na druhé straně kinosálu jedné dámy, která se mohla málem po.rat smíchy pokaždé když někdo něco řekl, tak bych se po většinu filmu moc neusmíval, ale jak je známo, smích je nakažlivý. Dál k tomu netřeba dodat nic. Půlka filmu jsou divné dialogy a druhá půlka je samý sex.

Království Planeta opic

VelkyMrBKrálovství Planeta opic(2024)

Začátek vypadal slibně, ale pak se to zvrhlo v dlouhou nudnou stopáž. Vizuálně to vypadá skvěle. Ale dějově je to strašně dlouhé. Kdyby byla stopáž, tak o 40 minut kratší byl by to skvělý film. Jinak se to vleče a vleče a vleče. Raka. Prostě nejlepší postava z filmu a oni ho utopí. Doufal jsem, že se třeba ke konci ukáže, ale ne. A může mi někdo vysvětlit na co ti lidi čekají? Prostě Mae si vezme sim kartu, a odnese ji do bunkru, aby si mohly lidi navzájem volat. Nejspíš bude vysvětleno v PÁTÉM díle a pravděpodobně i dalších potom. A ke konci se vyvine protilék a lidi a opice budou žít spolu. A nebo taky ne.

Horor v Amityville

CzelakpionyrHoror v Amityville(1979)

Veliká pecka s neúplně strašidelným dějem. Jako pro milovníky děsu nic moc, ale film má zajímavou atmosféru, která se táhne celým dějem. Je pravda že nejděsivější je, když Jamese Brolina vyděsí v kůlničce kočka, pak možná farář, který si měl vzít raději mucholapku než kříž, ale film má něco do sebe. Dávám 70%. Na tu dobu dobrý film na večer

Pád do tmy

CzelakpionyrPád do tmy(2005)

Jestli mít nějaký námět, tak jeskyně s hordou glumovských domorodců a partou ženských, které se vydávají vstříc tmě. Ať si člověk pustí film ve dne či v noci, vyjde to na stejno. Atmosféra a jumpscare scény na výbornou. Oceňuji ponechání jedné z horolezkyň na pospas, aby se mohlo navázat dalším pokračováním. Pěkně udělané kostýmy glumů, vypadají hodně reálně a nepřipomínají nějakou pohádkovou milou bytost. Plus bych dal, že konec nedopadl drasticky a nějaký klad to mělo. Dávám 80%

Úsměv

CzelakpionyrÚsměv(2022)

Za mě jeden z mála hororů, kde nepřesahuje množství děsivých scén a lekaček nad pointou děje. Režisér Finn evidentně věděl, že vyjádření děsu formou nepřirozeného amerického úsměvu bude novinka nebo minimálně neobvyklost. Je pravda, že film mě nechal napnutým až do posledních scén, i když pro některé milovníky jump scare scén poněkud nudné, tak pro mě jako fanouška většiny žánrů velice zdařilé. Upřímně řečeno tak trochu zvláštně byla pochopena scéna s příchodem do baráku zemřelé matky. Z venku vypadá jako nějaký houseboat, uvnitř jako chodby v nějkých hodně prostorných krytech. Škoda konce hlavní hrdinky, ale tak horor je horor. Udělil bych solidních 90%

Fallout

carebearFallout(2024)

Toto má také hodnotenie a chystá sa druhá séria? Akože fakt? Po The last of us ďalší prehypovaný seriál,. ktorý ak by si všetci otvorili oči tak by nebavil ani ortodoxných hráčov. Začiatok ako tak , vizuál parádny, ale to je jediné kvôli čomu to skuknúť. Ako príbeh postupoval tak to išlo stále hlbšie do sračiek. Prosím už žiadne adaptácie hier. Možno by som zniesol Neverhooda na spôsob Indyho ale to je tak všetko.

Pod jednou střechou

diax3Pod jednou střechou(2010)

Kdo je lepší: zodpovědný a bezproblémový pediatr s vyžehlenou košilí, který vás pozve do zákulisí italské restaurace po zavíračce, anebo namachrovaný sukničkář, co si nenechá ujít žádnou možnost, jak vás ztrapnit, ale pak vám odpustí, když mu sešrotujete motorku, kterou miloval víc než jakoukoliv holku, načež se s váma podělí o trávu? No... asi je to o preferencích. Ale nejspíš vám je jasný, s kterým z nich bude ta zápletka šťavnatější. :)

Rivalové

diax3Rivalové(2024)

Nejdřív je to o výhře. Pak je to o tom, že jeden už vyhrál.  I když prohrál. Pak se ukáže, že ta výhra neni tak úplně jistá. Že na tý další prohře záleží, protože na tý první nikdy záležet nepřestalo. Pak je to o handlování o prohru. Cheaty a výhra s prohrou dohromady. A nakonec vás zazdí slowmotion kapajícího potu a tenisových míčků odrážejících se od antuky nebo výpletu + otázka, kdo a co vlastně celou dobu hraje. Herci skvělí, něco to ve mně probudilo (jako hlad po odpovědi, co nikdy nepřišla - jak to tak v životě bejvá), nicméně na zadek jsem z toho nespadla.

X-Men 2

StifmeisterX-Men 2(2003)

///   Musím říci, že po předchozím naprostém zklamání jsem lehce a mile překvapen. Do tohoto filmu jsem se opravdu nerad vrhal, ale při příchodu titulků jsem se pousmál. Nebylo to tak špatné, jak jsem očekával. Alespoň druhá polovina filmu. Je pravda, že začátek jsem si naprosto neužíval a myslel jsem si, že se dívám na stejný propadák jako byla za mne jednička. Naštěstí celá příběhová pasáž na přehradě změnila můj názor na tento snímek k lepšímu. Rozhodně mne tyto staré X-Men filmy nebaví tolik, co ty novodobější, ale naděje neumírá - před mnou je již poslední X-Men a následuje můj oblíbený Deadpool (ještě samozřejmě před ním Wolverine, ale tam bude alespoň japonská tématika, kterou miluji), kvůli kterému jsem se na tuto chronologickou příběhovou cestu pustil. |5.5/10|

Zootropolis: Město zvířat

diax3Zootropolis: Město zvířat(2016)

Nick a Judy jsou hvězdný duo, který funguje a celý film je jak skládačka puzzlí, velmi pečlivě do sebe zapadajících. Roztomilý zvířátka tu na scénáři, kterej musel tvořit někdo, kdo měl vždycky ze slohu jedničky a slovo peripetie používá podle vzorce, rozjíždějí příběh, který se podobá tortille naplněný aktuálníma problémama (od tíhy údělu člena určitý sociální vrstvy, o který básnil už Villon, přes veganství, stereotypy, horory na úřadech a předsudky až po rovnoprávnost všech a všeho: pohlaví, ras, malejch a velkejch...). Nemá to chybu. (A to je možná ta chyba?)

Sobík

Ryuk879Sobík(2024)

Tohle není jenom další blbý seriál do netflixu, tohle je příběh o muži který se vyrovnává se svými traumaty. Richard Gadd netočil seriál o sobě a jak si prošel několika traumatama po kterých bys e většina lidí zabila ale on se rozhodl že bude proti ním bojovat. Řeší se tady několik témat který nikdy nebyli tak dobře natočeny jako je závislost na drogách či znásilnění a hlavně stalking. Po každé kdy na scénu přišla Marta (kterou skvěle zahrála Jessica Gunning) jsem měl husinu. Z nevinné ženy která se jenom slepě zamiluje se najednou stane člověk který dokáže lehce zníčit život hlavní postavě. Taky je tady mnohem víc témat o kterých bych mohl psát několik řádku ale nedokázal bych to. Tenhle seriál se musí prožít na vlastní kůži abyste pochopili jak skvělí je. moje hodnocení 10/10  Napsáno na muj iphone.

Studené nohy

diax3Studené nohy(2018)

Tohle bylo super. Je na čem stavět vtip, přes veškerý klišé to zahřeje u srdíčka, má to vánoční atmošku a zároveň se to nesnaží bejt něčim, co to neni. Kam se hrabou hollywoodský srágory!

Gump - jsme dvojka

VelkyMrBGump - jsme dvojka(2024)

Neviděl jsem jedničku a tak nemůžu říct jestli je dvojka lepší nebo horší. Každopádně jsem čekal velký průser a ono vlastně zas tak velký průser to nebyl. Jen ty herecké výkony byly občas jak z prvního ročníku divadelní školy. Film opět lehce zachraňuje Ivan Trojan se svým naprosto skvělým hlasem. Dával jsem filmu šanci, ale po scéně s gaučem a vyprávění příběhu jsem přepnul myšlení na autopilota a prostě jsem se vezl.

Strážci - Watchmen

VelkyMrBStrážci - Watchmen(2009)

Film je to bezpochyby skvěle natočený a méně jak 4* dát nemůžu, ale moc jsem si film neužíval. Byl velmi dlouhý a vcelku nudný. Spousta vysvětlování a spousta flashbacků. Čekal jsem více akce, ale s Dr. Manhattanem by to bylo jedno lusknutí prstu a konec. Snad jediná zajímavá postava byl pan Rorschach. Co bylo lehce... tedy opravdu nelogické byla scéna ve vězení, jak mu uřízl obě ruce. Mohl prostě řezat ty tyče vedle, ale tady se více naráželo na to, že jsou vězni brutální a necitelný. Což né vždy je pravda.

Zběsilé tlapky: Legenda o Hankovi

VelkyMrBZběsilé tlapky: Legenda o Hankovi(2022)

"Já jsem tvůj otec." Před tím než to řekl, tak jsem to řekl nahlas, protože to bylo jasný co má na mysli :D. Každopádně krásný průměr, možná lehce podprůměr. Animace je tedy opravdu podprůměrná a příběh je nasáklý klišém, že by se dal ždímat. Bez originality, bez nějaké inovace, tvůrčího nápadu, prostě další pohádka pro děti pod deset let, které nad tím nepřemýšlejí a jen se vesele koukají na kočičky a pejska.

Rivalové

VelkyMrBRivalové(2024)

Nuda střídá nudu a následuje nuda v doprovodu bombastického akčního soundtracku. Škoda jen, že se tam v doprovodu hudby nic neděje. Upřímně slečnu Zendayu nemusím a v tomhle filmu byla na přezdržku. Film se odehrává kolem jednoho tenisového zápasu, který je prošpikovaný flashbacky. A to fakt masivně. Spoiler!: Nejhorší byla za mě scéna, kdy Patrick naznačil, že se vyspal s Tashii. To bylo nekonečný. Být to ještě trochu delší, začal bych pokřikovat na plátno "tak už to ukaž!"

Kočka a pes: Šílené dobrodružství

VelkyMrBKočka a pes: Šílené dobrodružství(2024)

Prolaps mozku slečny Reem Kherici zapříčinil, že vznikla tahle ujetá, mysl vymývající, oči ničící bizárnost. Nemůžu říct, že jsem se u filmu nebavil, to bych lhal. Ale nebudu lhát, když řeknu, že k smíchu je to, jak obrovská je to hovadina. Nevím zdali je to myšlený jako hovadina a nebo si Reem Kherici řekla "tohle bude skvělý film." Absurdita střídá bizár a to CGI.... To CGI! Podle mě není možný aby tohle někdo udělala za střízliva a bez žádného požití psychotropních látek. Toho jsou schopní jen borci ze stáje The Asylum.

Svátek matek

Talita1Svátek matek(2016)

Milujem mozaikové filmy od režiséra Garryho Marshalla. Tento mal výborný scenár, dobré zápletky a herecké hviezdy. Samozrejme nechýbal Hector Elizondo, ktorý sa objavil vo všetkých jeho filmoch a maličké roly si tu strihli aj tri deti Julie Roberts. Najprv som si musela zvyknúť na jednotlivé postavy, ale potom to už išlo a výhodou je, že som sa nestihla nudiť. Kate Hudson s indickým manželom a ich udobrenie v karavane, rozkošný chlapček Taner, vtipné stand up vystúpenie Zacka s dcérkou aj stretnutie vdovca s Jennifer Aniston v nemocnici pri automate. Správne vyváženie romantiky, humoru a životnej múdrosti.

The Ministry of Ungentlemanly Warfare

matop89The Ministry of Ungentlemanly Warfare(2024) odpad!

Nedopozerane, maskulinno- svet gombicko-geroj-picovina.(pardon za vulgarizmus).  Ale rozumiem, ze cielovke, ktorej je film urceny to neprekaza🙂 Za mna jeden z odpadov pre rok 2024. #guyritchieprosimskoncisrezirovanimfilmov

Madam Web

Massaro74Madam Web(2024)

Za mě po delší době slušná Marvelovka, která se odehrává v současnosti, nelétá se tam skrz světy a dimenze, a je lehce pochopitelná. Holky tomu rovněž přidávají na kráse, obzvlášť Dakota Johnson...